www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 18 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує!!!
Версія для друку Написати листа
До відома громадян та суб’єктів господарювання !

24 червня 2014 року в приміщенні Центру обслуговування громадян Дніпродзержинської ОДПІ вул. Медична 9, з 9-00 до 18-00, будуть безкоштовно видаватися ключі для подання податкової звітності, та звітності по ЄСВ в електронному вигляді. Довідки за тел. 33042.

Інформаційно – комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ

Про отримання посилених сертифікатів електронних ключів

Запрошуємо юридичних і фізичних осіб отримати посилені сертифікати електронних ключів Міністерства доходів і зборів України.
Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі підготовка документів та реєстрація, розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів (acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів»).
Інформаційно-комунікаційний сектор Дніпродзержинської ОДПІ
На Дніпропетровщині електронні ключі можна безоплатно отримати

в акредитованих центрах Мін доходів


У Дніпропетровській області отримати посилені сертифікати відкритих ключів суб’єкти господарювання та фізичні особи можуть безкоштовно в п’яти пунктах реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів за адресами:
      1. м. Дніпропетровськ, пр. ім. Газети «Правда», буд. 95а, ЦОП Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська, зал 3, каб.9,10, тел.(0562) 27-30-76;
2. м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, буд. 25, ЦОП ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, вікна реєстрації користувачів ЕЦП №21, №22, тел.(056) 749-63-34;


3. м. Нікополь, пр. Трубників, буд. 27, ЦОП Нікопольської ОДПІ, каб. 112, тел. (05662) 2-23-18;


4. м. Кривий Ріг, пр. Дзержинського, буд. 42, Криворізька центральна ОДПІ, каб. 112а, тел. (056) 404-06-95;


5. м. Павлоград, вул. Верстатобудівників, буд. 14а, Західно – Донбаська ОДПІ, каб. 804, тел. (05632) 3-39-59.

Режим роботи пунктів реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів: понеділок – четвер з 9 - 00 до 18 – 00, п’ятниця з 9 - 00 до 16 – 45, субота, неділя – вихідні дні.

Інформаційно-комунікаційний сектор Дніпродзержинської ОДПІ
Ми проти корупції

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України "Пульс", доступний клієнтам податкової служби та митниці. Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:
- труднощі в спілкуванні;
- некоректне ставлення;
- перевищення повноважень;
- неякісне обслуговування
та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.
Інформаційно-комунікаційний сектор Дніпродзержинської ОДПІ
ПДВ - шляхом оформлення облігацій
внутрішньої державної позики

Платникам податку на додану вартість, у яких є задекларовані до відшкодування суми податку до 1 січня 2014 року, підтверджені перевірками й не відшкодовані станом на 3 квітня поточного року, відшкодування здійснюється шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики з терміном обігу п’ять років.
Оформлення відшкодування сум податку на додану вартість облігаціями внутрішньої державної позики прирівнюється до виплати платнику податку сум бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника податку.
Кабінет Міністрів України планує проводити погашення зазначених облігацій кожні півроку згідно з сумою, визначеною у купоні до облігації, з одночасним нарахуванням та виплатою відсотків за такою сумою у розмірі до 9% річних.
Інформаційно-комунікаційний сектор Дніпродзержинської ОДПІ
Напрямки реформування української митниці

15 квітня 2014 Міністерством доходів і зборів підписано Меморандум про взаєморозуміння з представниками найбільших бізнес-об’єднань України – Американською торгівельною палатою в Україні та Європейською бізнес асоціацією.

Програма реформування української митниці (далі - Програма) передбачає спільно з представниками бізнес-кіл вжиття таких першочергових пріоритетів.

1. Громадська оцінка керівників митних органів
2. Побудова комунікацій з бізнесом
3. Побудова ефективної функціональної структури української митниці


Реєстрація електронного цифрового підпису

Нагадуємо, що процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет не можлива.
Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженим 7 травня 2012 року, передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна знайти на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту http://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці Реєстрація користувачів.
Інформаційно-комунікаційний сектор Дніпродзержинської ОДПІ
Електронні сервіси від Міністерства доходів і зборів України

Нагадуємо, що на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua розміщено низку електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть отримати багато корисної інформації, зокрема:
«Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді; переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом;

«Інформаційно - довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Міністерства по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства, законодавства з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - сервіс, що допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків;

«Реєстр платників ПДВ» - щоденно оприлюднює дані про реєстрацію платників ПДВ, а інформацію про анульовані реєстрації можна отримати скориставшись меню «Анульовані свідоцтва платників ПДВ»;

«Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення;

«Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді;

«Реєстр страхувальників» - інформація про взяття на облік платника ЄСВ , його реєстраційний номер та клас професійного ризику.

Також на веб-порталі відомства розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації» та інша довідкова інформація


Інформаційно-комунікаційний сектор Дніпродзержинської ОДПІ


Фізична особа надає в оренду квартиру фізичній особі — підприємцюПодатковим агентом платника податку — орендодавця під час нарахування доходу від надання в оренду об’єктів нерухомості є орендар. Доходи, від надання в оренду об’єктів нерухомості оподатковуються податковим агентом під час їх виплати та за їх рахунок.
Відповідно до ст.168 Податкового кодексу України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст.167 Податкового кодексу України (15 - 17%).
Зміна електронного цифрового підписуУ випадку коли у платника податків змінюються облікові дані (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району тощо), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.
Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.
Відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 №233 «Про подання електронної податкової звітності» платник податку може надіслати до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.
Кількість наданих ЦОПами адмінпослуг досягла 1,1 млн.Протягом січня-квітня поточного року Центрами обслуговування платників податків (ЦОП) було надано 1,1 млн. адміністративних послуг.
Центрами надається комплекс послуг, зокрема 103 адміністративні послуги, а також консультативні та інформаційні. Також до функцій ЦОПів належать функції прийняття податкової звітності та видача ключів електронного цифрового підпису.
Серед послуг, якими здебільшого цікавились платники податків, залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За січень – квітень було надано понад 0,5 млн. таких послуг.
Також популярними залишаються послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів. Цих послуг протягом січня – квітня 2014 року ЦОПами було надано 74,7 тис. та 72,5 тис. відповідно.
Оскільки пріоритетним у роботі ЦОПів є підвищення якості обслуговування платників, тому для оцінки цього показника, а також доцільності впровадження нових електронних сервісів було проведено опитування відвідувачів Центрів. Респондентам пропонувалось висловити свою думку щодо необхідності виведення зображень з камер спостереження, встановлених в ЦОП на веб–портал Міністерства доходів і зборів та впровадження електронного сервісу „Онлайн – черга”, який дозволить платникам заздалегідь планувати свій візит до органів доходів і зборів.
За результатами опитування значна кількість платників податків підтримала запровадження зазначених сервісів.
Станом на початок травня поточного року обслуговування платників податків на території України здійснюється у 535 ЦОП.
Міндоходів пропонує максимально посилити контроль на ринку спиртуМіністерство доходів і зборів України пропонує максимально посилити контроль на ринку спирту, зокрема, за виробництвом, реалізацією та використанням цього продукту. Про це повідомив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко.
Відомство виступило з ініціативою провести масштабні перевірки щодо цільового використання спирту у фармацевтичній галузі. Одночасно Міндоходів вважає за необхідне перевірити використання спирту для виробництва міцного алкоголю та випуску біоетанолу.
На думку Володимира Хоменка, такі дії зведуть до мінімуму тіньовий ринок спирту та міцного алкоголю.
Також він поінформував про відновлення повноцінної роботи податкових постів на спиртових заводах.
«Ми продовжуємо перевіряти учасників ринку алкоголю для боротьби з тіньовим ринком та забезпечення надходжень податків у державну казну. Слідчі дії відбуваються у 38 містах діяльності ДП «Укрспирт», у тому числі в головному офісі підприємства, та 11 місцях можливого незаконного виробництва алкогольної продукції. Також відпрацьовуємо 8 легальних виробників за підозрою у виготовленні та реалізації необлікованої продукції без сплати податків», — заявив Володимир Хоменко.
Він нагадав, що перша стадія операції «Акциз-2014», яка завершилася 15 травня 2014, засвідчила позитивну динаміку скорочення тіньового ринку алкоголю.
«За рахунок зменшення тіньового ринку забезпечено виконання індикативних показників за квітень по надходженню акцизного податку на рівні 107,3 відсотка (близько 2 млрд. гривень). У квітні тільки підприємства лікеро-горілчаної галузі перерахували до бюджету акцизу на 207,8 млн. гривень більше, ніж у березні поточного року», — підкреслив Володимир Хоменко.
На Дніпропетровщині майже 70% судових справ
вирішено на користь держави
З початку 2014 року на розгляді в судах за участю органів Міндоходів Дніпропетровської області перебувало 8488 справ всіх категорій на загальну суму позовних вимог майже 7,7 млрд. грн.
Впродовж січня – квітня поточного року в судах всіх інстанцій Дніпропетровського регіону розглянуто 960 справ. Юристам Міндоходів Дніпропетровщини вдалося захистити для казни 330,7 млн. грн. На користь органів Міндоходів Дніпропетровської області в судах усіх рівнів вирішено 666 справ. Це складає майже 70% від розглянутих позовів. На користь платників податків задоволено 294 справи.
Принципи правової роботи в області, побудовані на якісному супроводженні податкових спорів, а також позитивній практиці досудового вирішення спорів на етапі адміністративного оскарження податкових повідомлень-рішень, що дозволяє врегулювати їх ще на початкових стадіях розгляду.
Мільйонери Дніпропетровщини задекларували
1 мільярд 480 мільйонів гривень доходів
Про одержані минулого року понад мільйонні статки повідомили 347 мешканців Дніпропетровської області, загальна сума їх минулорічного задекларованого доходу складає 1 мільярд 480 мільйонів гривень.
Порівняно з минулим роком кількість офіційних мільйонерів на Дніпропетровщині зросла на 40 осіб. Відповідно до поданих декларацій, доходи вказаної категорії громадян зросли на 80 мільйонів гривень та більш, як на 3 мільйони гривень - податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб.
Загалом, з початку року громадянами Дніпропетровського регіону подано 41,8 тисяч декларацій про майновий стан і доходи із загальною сумою 2,9 мільярдів гривень задекларованого доходу. Податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб склали 42,2 млн. грн. Повернення з казни у вигляді податкової знижки отримають майже 6,5 тисяч громадян на загальну суму 6,4 млн. грн.
В цілому, результати декларування доходів громадянами Дніпропетровського регіону свідчать про їх свідоме ставлення до виконання свого конституційного обов’язку та сплати податків.
Обговорюємо узагальнюючі податкові консультаціїПовідомляємо, що на сайті Міністерства доходів і зборів України оприлюднено проекти Узагальнюючих податкових консультацій.
Пропонуємо обговорити їх та надати пропозиції і зауваження до 15 червня поточного року за посиланням: http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2014-rik.
Витрати на інжинірингПовідомляємо, що якщо послуги інжинірингу отримуються від нерезидента, то до податкових витрат можна включити суму, яка не повинна перевищувати 5% митної вартості обладнання, що імпортується за відповідним контрактом.
До витрат відноситься тільки вартість інжинірингових послуг, пов’язаних з постачанням обладнання в Україну. Вартість послуг «імпортного» інжинірингу, пов’язаних з будівництвом об’єктів або з установкою та експлуатацією обладнання, яке імпортується за іншим контрактом або спочатку не імпортувалося, – до витрат не включається взагалі.
Заборонено включати до витрат вартості інжинірінгових послуг, отриманих:
від офшорних нерезидентів;
від осіб, які не є фактичними отримувачами (власниками) плати за такі послуги.
(Лист Міністерства доходів і зборів України від 14.04.14 №6597/6/99-99-19-03-02-15).
Звіт про трансфертне ціноутворенняНагадуємо, що перший звіт про контрольовані операції у межах адміністрування трансфертного ціноутворення подаватиметься до 1 жовтня 2014 року.
Суб’єкти господарювання, які вже подали звіти до 1 травня 2014 року, зможуть не подавати цей звіт повторно, тобто до 1 жовтня 2014 року.
У разі виявлення платниками податків у поданій звітності помилок, вони зможуть самостійно їх виправити та надіслати виправлену звітність до 1 жовтня поточного року.
Чи має право фізична особа – підприємець - платник єдиного податку третьої групи протягом року змінити ставку єдиного податку? Платники єдиного податку третьої групи, які обрали ставку єдиного податку в розмірі 5%, мають право протягом року змінити ставку єдиного податку на ставку у розмірі 3% за умови реєстрації таких платників єдиного податку платниками податку на додану вартість.
Фізичні особи - платники єдиного податку третьої або п’ятої груп, які є платниками податку на додану вартість та оподатковують дохід за ставками в розмірі 3 або 5 відсотків відповідно, також мають право протягом року змінити ставку єдиного податку: третя група (3%) на ставку у розмірі 5%; п’ята група (5%) на ставку у розмірі 7%, за умови анулювання такими платниками свідоцтва платника податку на додану вартість у порядку, встановленому Податковим кодексом України.
Як визначається дата виникнення податкових зобов’язань з ПДВ на митній території України?Датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідна норма визначена п.187.1. ст.187 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI.
Право використання режиму тимчасового ввезення може бути передано іншій особіПраво використання режиму тимчасового ввезення щодо товарів може бути передано особою, відповідальною за дотримання такого митного режиму, будь-якій іншій особі. Це можливо за умови, якщо така інша особа:
1) відповідає вимогам, встановленим Митним кодексом України;
2) приймає на себе зобов'язання особи, відповідальної за дотримання митного режиму тимчасового ввезення.
Дозвіл на це надається митним органом за відповідною заявою особи, відповідальної за дотримання такого митного режиму. Разом із заявою подається:
- письмова заява особи, що має намір прийняти право використання митного режиму тимчасового ввезення, про прийняття на себе зобов’язань особи, відповідальної за дотримання відповідного митного режиму;
- письмову згоду особи-нерезидента – сторони зовнішньо-економічного договору, згідно з яким товари тимчасово ввезено на митну територію України, на передачу права використання митного режиму тимчасового ввезення.
Рішення про надання дозволу на передачу такого права або відмову в наданні дозволу приймається керівником митного органу або уповноваженою ним посадовою особою та оформлюється шляхом накладення відповідної резолюції на заяві.
Про прийняте рішення митний орган невідкладно письмово або в електронній формі повідомляє особу, яка звернулася із заявою.
Порядок передачі права на тимчасове ввезення товарів визначений ст. 109 Митного кодексу України.
Призери дитячого конкурсу
«Очима дитини про бюджет країни»
У Головному управлінні Міндоходів у Дніпропетровській області заступник начальника Лілія Куришко вручила нагороди та цінні подарунки школярам, які перемогли у другому етапі Всеукраїнського конкурсу «Очима дитини про бюджет країни». Професійне журі під час проведення обласного етапу конкурсу визначило двадцять дві кращі роботи з податкової та митної тематики. З них – 18 зайняли призові місця у старшій та молодшій вікових категоріях.
«Не дивлячись на те, що тема податків та митних платежів дуже серйозна і вимагає не лише творчого підходу, але і розуміння проблематики, діти, в своїй переважній більшості, змогли справитися з нелегким завданням. Конкурс показав, що діти на сьогодні дуже чітко усвідомлюють, що таке бюджет і податки» - підкреслила під час свого виступу Лілія Куришко.
Конкурс «Очима дитини про бюджет країни» - це напрацювання на майбутнє, виховання правової та податкової культури у сьогоднішніх школярів - у майбутньому – свідомих платників податків! Кращі роботи дніпропетровських школярів направлено до Міністерства доходів і зборів України на заключний етап конкурсу для визначення кращих робіт у своїх номінаціях.
Переможці:
Художні твори
I вікова категорія (9-11 років):
1 місце – Сердюк Максим, 9 р. м. Новомосковськ, «Завдяки податкам збудуємо країну достатків», гуаш.
2 місце – Лисецька Марина, 10 р. м. Павлоград, «Кожний грошик в один кошик», гуаш.
II вікова категорія (12-15 років):
1 місце – Панчоха Надія, 14 р. м. Павлоград, «З бюджетом єдина країна», гуаш.
2 місце – Філіпова Катерина, 14 р. м. Павлоград, «Під надійним крилом бюджета», масло.
3 місце – Павліченко Віка, 13.р. м. Павлоград, «З бюджетом збережемо Україну», гуаш.
Комп’ютерна графіка
I вікова категорія (9-11 років):
2 місце – Черногуз Анастасія, 10 р. м. Дніпропетровськ, «В спільний дім несемо податки, щоб сім’я жила у достатку».
II вікова категорія (12-15 років):

1 місце – Дригола Денис, 13 р. м. Дніпропетровськ, «Мій погляд в майбутнє своєї країни».
2 місце – Луцков Дмитро, 14 р., м. Новомосковськ, «Коли заплачені податки – пряма дорога до достатку».
3 місце – Стовба Вікторія, 13 р., с. Кам’янка, Нікопольський р-н, Дніпропетровська обл, «Бюджет України».

Літературні твори
I вікова категорія (9-11 років):
1 місце – Борзенко Ганна10 р., м. Дніпропетровськ, «Бюджет - важлива складова «організму» країни!», оповідання.
3 місце – Константинов Родіон 11 р., м. Дніпропетровськ, «Українські податки – це наші достатки», вірш.

II вікова категорія (12-15 років):
1 місце – Гуляєва Ольга 14р. м. Дніпропетровськ, «Я – громадянин України, я піклуюсь про бюджет країни», твір-роздум.
2 місце – Скурський Андрій13 р., м.Дніпропетровськ «Кто вернет назад бюджет?», вірш.

Переможці в номінаціях:
«Оригінальність розкриття теми»
«Найцікавіший малюнок»
Шкарупа Ксенія, 11 р. м. Павлоград, «Сім’я живе в достатку, якщо бюджет в порядку», гуаш.
Чернецька Софія, 10 р. м. Дніпропетровськ, «Як поливаєш – так і маєш», комп’ютерна графіка.
Семінар для представників дитячих таборів Напередодні сезону літнього відпочинку у Домі професійних спілок Дніпропетровської області проведено семінар – нараду організаторів оздоровлення та відпочинку дітей, на якому начальник інформаційно-комунікаційного управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Манушак Осипова розповіла присутнім про порядок оподаткування дитячих оздоровчих закладів. На семінарі, на конкретних прикладах, показано правильність ведення податкового обліку та порядок складання та подання податкової звітності до контролюючих органів. Фахівці ГУ Міндоходів області відповіли на питання представників двадцяти трьох дитячих таборів Дніпропетровської області, що приймають в цьому році дітей на відпочинок, які були присутні на семінарі.
«На сьогодні немає проблем з веденням податкового обліку і поданням звітності, що стосується діяльності дитячих таборів області. В той же час необхідно пам’ятати, що знання податкового законодавства є однією з передумов успішного проведення сезону літнього відпочинку дітей» - підсумувала свій виступ начальник інформаційно-комунікаційного управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Манушак Осипова.
Перехід на єдиний податокЗаяву про перехід суб’єкта господарювання на єдиний податок, платника єдиного податку на іншу групу потрібно подати не пізніше 16 червня. За умови дотримання платником єдиного податку вимог, встановлених для обраної ним групи, такий платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу.
При цьому у платника єдиного податку ІІІ - VІ груп, який є платником податку на додану вартість, анулюється реєстрація платника податку на додану вартість у разі обрання ним І або ІІ групи чи ставки єдиного податку, встановленої для ІІІ - VІ груп, яка включає податок на додану вартість до складу єдиного податку.
Призупинення діяльностіЯкщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї господарської діяльності, то податкову звітність він все одно повинен подавати. Тобто платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до Податкового кодексу України та незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Таким чином, звітність подається до контролюючого органу, в якому платник перебуває на обліку до моменту ліквідації платника податку.
Повідомляйте про зміну посадових осіб вчасноПлатники податків – юридичні особи та їх відокремлені підрозділи зобов’язані подати контролюючому органу відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичної особи, її відокремлених підрозділів, у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін в облікових даних платників податків шляхом подання заяви. У разі неподання зазначених відомостей контролюючому органу до суб’єктів господарювання застосовується штраф в розмірі 510 гривень. У разі не усунення таких порушень або допущення повторного аналогічного правопорушення протягом року застосовується штраф у двократному розмірі (п.117.1 ст.117 Податкового кодексу України).
Несвоєчасна сплата податкових зобов’язань
фізичною особою – ризик втрати майна
У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов’язання у встановлені законодавством строки, за умови, якщо загальна сума податкового боргу платника податків перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, податковий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному ст.59 Податкового кодексу України.
У випадку подальшого ігнорування платником податків свого обов’язку щодо сплати податку (збору), податковий орган вживає заходи щодо погашення боргу такого платника податків.
Що стосується примусового погашення боргу платників податків-фізичних осіб, то відповідно до п.87.11 ст.87 Податкового кодексу України воно проводиться на підставі рішення суду державною виконавчою службою згідно вимог законодавства, що регламентує виконавче провадження.
Відповідно до ст.128 Господарського кодексу України громадянин-підприємець відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, на яке відповідно до закону може бути звернено стягнення.
Таким чином, у разі несвоєчасної сплати податків до бюджетів такий платник ризикує втратити належне йому власне майно.
Для здійснення діяльності арбітражного керуючого
необхідно зареєструватися самозайнятою особою
Особи, які планують здійснювати незалежну професійну діяльність, повинні стати на облік у територіальних органах Міндоходів України як самозайняті особи та отримати відповідну довідку. Зробити це необхідно за місцем свого постійного проживання.
Арбітражні керуючі як особи, що провадять незалежну професійну діяльність, мають право на відрахування з суми доходу документально підтверджених витрат, необхідних для ведення такої діяльності. Якщо ж у такого платника відсутня довідка про взяття на облік, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.
Для визначення бази оподаткування податком на доходи фізичних осіб розраховується середньомісячний оподатковуваний дохід.
Розмір середньомісячного річного оподатковуваного доходу розраховується як отриманий загальний річний оподатковуваний дохід, зменшений на суму документально підтверджених річних витрат, поділений на кількість календарних місяців, протягом яких здійснювалася діяльність.
Оподаткування доходів фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, здійснюється відповідно до положень ст.178 Податкового кодексу України.
Електронна звітністьПлатник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Після підготовки такого документа на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі — ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку: першим — ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим — ЕЦП керівника, третім — ЕЦП, який є аналогом відбитка печатки платника податків. Водночас якщо у платника податків штатним розкладом не передбачена посада головного бухгалтера, то при поданні звітності в електронному вигляді ЕЦП посадових осіб накладаються у такому порядку: першим — ЕЦП керівника, другим — ЕЦП, який є аналогом відбитка печатки платника.
Міндоходів створить реєстр платників для отримання ПДВ за облігаціями внутрішньої державної позикиЗа дорученням Уряду для визначення граничного обсягу випуску облігацій внутрішньої державної позики Міністерство доходів і зборів України проводить інвентаризацію платників ПДВ, у яких наявні відповідні суми податку. Потім на підставі заяв платників про оформлення відшкодування вказаними облігаціями будуть складені реєстри проведеної інвентаризації.
Відшкодування ПДВ для таких платників відбуватиметься за допомогою облігацій державної внутрішньої позики, випуск яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року „Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість”.
Згідно з документом, номінальна вартість зазначених облігацій становитиме 1 000 грн., а строк обігу 5 років. Ставка дохідності по цих цінних паперах встановлюється на рівні облікової ставки Національного банку України.
Обсяг випуску облігацій визначатиметься Мінфіном у межах граничного обсягу, визначеного Кабінетом Міністрів відповідно до реєстрів проведеної інвентаризації платників.
Для погашення облігацій кожні шість місяців протягом строку їх обігу будуть проводитися виплати із погашення основної суми боргу в розмірі 10% їх номінальної вартості та доходу за цими облігаціями.
Облігації випускатимуться у бездокументарній формі у вигляді записів на рахунках у цінних паперах у Нацбанку.
У травні Міндоходів залучило до бюджету 2,6 млрд. гривень за рахунок боротьби з податковими ямамиЗа рахунок ліквідації корупційних схем із отримання незаконного податкового кредиту Мінхододів у травні залучило до державного бюджету 2,6 млрд. гривень.
Ідеться про боротьбу з так званими «податковими ямами» - фіктивними підприємствами, які надавали підприємствам послуги з отримання схемного кредиту з ПДВ та мінімізації податку на прибуток. За оцінками Міндоходів, тіньовий обіг через податкові ями у 2013 році становив понад 300 млрд. гривень, що привело до 50-70 млрд. гривень недоотриманих податкових надходжень до державного бюджету. А середньомісячний обсяг схемного кредиту в минулому році досяг 3,9 млрд. гривень.
«Податкові ями існували завжди, проте в останні роки, під крилом попереднього керівництва Міндоходів, проблема розкрадання ПДВ набула катастрофічних розмірів. Боротьба з нею є складною, адже, на відміну від організаторів цих схем, ми працюємо виключно у правовому полі. Тим не менше, вже зараз стають очевидними перші результати нашої роботи», - сказав Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус.
Нове керівництво Міндоходів, яке почало роботу у березні, з перших днів оголосило війну податковим ямам. Завдяки протидії формуванню схемного кредиту, закриттю так званих «державних програм» та ліквідації «партизанських» майданчиків, обсяги незаконного кредиту зменшуються щомісяця. У результаті, заявки на відшкодування ПДВ зменшилися майже на 700 млн. гривень, а нарахування зросли на 900 млн. гривень. За рахунок детінізації Міністерству вдалося перекрити втрати від падіння економіки і забезпечити стабільні надходження до бюджету.
Ігор Білоус: У травні платникам повернуто 4,9 млрд. грн. податку на додану вартістьУ травні поточного року Міндоходів відшкодувало підприємствам 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус під час робочої зустрічі з представниками Федерації роботодавців України.
«Щомісяця ми збільшуємо виплати відшкодованого податку. У квітні платники отримали 4,2 млрд. грн. ПДВ, у травні – на 20 відсотків більше. Я розумію, що невідшкодований ПДВ – це вимивання обігових коштів з бізнесу, тому ми робимо все можливе, щоб нарощувати суми відшкодувань від місяця до місяця», – підкреслив Ігор Білоус.
Більше того, за його словами, сьогодні Міндоходів працює над системними змінами в адмініструванні ПДВ, які дозволять ліквідувати шахрайські схеми, що завжди існували навколо цього податку.
Ігор Білоус запевнив представників Федерації у готовності до відкритості та діалогу та закликав їх до активної участі у тих процесах, які сьогодні відбуваються у податково-митній сфері.
У свою чергу представники бізнесу висловилися за посилення роботи у законодавчому полі для уникнення подвійного трактування окремих положень податкового та митного законодавства. Зокрема, за їх словами, необхідно відходити від лозунгів та популізму, писати реалістичний бюджет та ефективно використовувати бюджетні кошти. Враховуючи таку зацікавленість з боку бізнес-спільноти Ігор Білоус запропонував їм взяти участь у робочих групах з опрацювання законодавчих ініціатив.
Порядок заповнення уточнюючого податкового розрахунку за формою 1-ДФПорядок заповнення звітного нового та уточнюючого податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) (далі – податковий розрахунок) є однаковим. Вони подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента.
Для вилучення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати ”1” - на виключення рядка.
Для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати ”0” - на введення рядка.
Отже, для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується «1» - рядок на вилучення, а в другому – «0» - рядок на введення.
Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма
№ 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49, який набрав чинності з 1 квітня 2014 року.
Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 103.25). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).
Призери дитячого конкурсу
«Очима дитини про бюджет країни»
У Головному управлінні Міндоходів у Дніпропетровській області заступник начальника Лілія Куришко вручила нагороди та цінні подарунки школярам, які перемогли у другому етапі Всеукраїнського конкурсу «Очима дитини про бюджет країни». Професійне журі під час проведення обласного етапу конкурсу визначило двадцять дві кращі роботи з податкової та митної тематики. З них – 18 зайняли призові місця у старшій та молодшій вікових категоріях.
«Не дивлячись на те, що тема податків та митних платежів дуже серйозна і вимагає не лише творчого підходу, але і розуміння проблематики, діти, в своїй переважній більшості, змогли справитися з нелегким завданням. Конкурс показав, що діти на сьогодні дуже чітко усвідомлюють, що таке бюджет і податки» - підкреслила під час свого виступу Лілія Куришко.
Конкурс «Очима дитини про бюджет країни» - це напрацювання на майбутнє, виховання правової та податкової культури у сьогоднішніх школярів - у майбутньому – свідомих платників податків! Кращі роботи дніпропетровських школярів направлено до Міністерства доходів і зборів України на заключний етап конкурсу для визначення кращих робіт у своїх номінаціях.
За чотири місяці на «Пульс» зателефонували
138 громадян Дніпропетровщини
У січні – квітні поточного року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» звернулися 138 заявників Дніпропетровського регіону.
Найактуальніше питання, з яким звертались платники Дніпропетровської області на сервіс «Пульс», стосувалось подання звітності в електронному вигляді – 53 звернення. Крім того, третина платників порушувала питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області. З приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 17 платників, 10 громадян повідомили про роботу ЦОП, 5 дзвінків стосувались реєстрації платником ПДВ тощо.
Всі звернення розглянуто та вирішено згідно з чинним законодавством.
Нагадаємо, що оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Податкова соціальна пільга для матері двох дітейНагадуємо, що на 1 січня 2014 року прожитковий мінімум для працездатної особи (в розрахунку на місяць) установлено в розмірі 1218 гривень.
Граничний розмір доходу (заробітної плати), що дає право на податкову соціальну пільгу (далі – ПСП) у 2014 році, становить 1710 гривень на місяць (1218 гривень х 1,4).
Платник податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює 100 % суми пільги - 609 грн., на кожну таку дитину.
На податкову соціальну пільгу у розмірі, що дорівнює 150 % суми пільги, у 2014 році – 913,5 гривень, мають право платники податку, які утримують дитину-інваліда – у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років.
Якщо платник податку має право на застосування податкової соціальної пільги з двох і більше підстав, застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найбільший розмір, за умови дотримання процедур, визначених пп.169.4.1 п.169.4 ст.169 Податкового кодексу України, крім випадку, коли особа утримує двох і більше дітей, у тому числі дитину-інваліду (дітей-інвалідів).
Тож, мати, при додержанні всіх вимог ст.169 Податкового кодексу України, має право на застосування одночасно двох пільг, а саме: пільгу на одну дитину віком до 18 років, яка не є інвалідом – 100% пільги (609 гривень), та пільгу на дитину-інваліда – 150% (913,50 гривень), при цьому граничний розмір місячної заробітної плати не повинен перевищувати 3420 грн.
Відшкодування матеріальної шкодиКожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути, зокрема, відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди, відшкодування моральної (немайнової) шкоди.
До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включаються, дохід у вигляді неустойки (штрафів, пені), сум відшкодування матеріальної або немайнової (моральної) шкоди, крім сум, що за рішенням суду спрямовуються на відшкодування збитків, завданих платнику податку внаслідок заподіяння йому матеріальної шкоди, а також шкоди життю та здоров’ю.
Сума відшкодування матеріальних збитків, яка за вироком суду відшкодовується громадянину підприємством внаслідок заподіяння шкоди його здоров’ю чи майну, не включається до оподатковуваного доходу та не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. Інші суми відшкодування моральної шкоди, які відшкодовуються громадянину внаслідок заподіяння шкоди здоров’ю громадянина чи його майну та не включаються до переліку доходів, які звільняються від оподаткування податком на доходи фізичних осіб, передбаченого ст.165 Податкового кодексу України, є доходом фізичної особи та підлягають оподаткуванню на загальних підставах.
Реалізовуємо товарно-матеріальні цінностіУ разі ліквідації основних засобів за рішенням платника податку або в разі, якщо з незалежних від платника податку обставин основні засоби (їх частина) зруйновані, викрадені чи підлягають ліквідації, або платник податку змушений відмовитися від використання таких основних засобів внаслідок загрози чи неминучості їх заміни, руйнування або ліквідації, платник податку у звітному періоді, в якому виникають такі обставини, збільшує витрати на суму вартості, яка амортизується, за вирахуванням сум накопиченої амортизації окремого об’єкта основних засобів.
Оскільки у випадку ліквідації основних засобів підприємство отримує товарно-матеріальні цінності (далі –ТМЦ), які можуть бути використані у господарській діяльності, а також реалізовані, то у звітному періоді визнання таких ТМЦ активами, їх вартість включається до складу доходу, що враховується при обчисленні об’єкта оподаткування (пп.135.5.14 п.135.5 ст.135 Податкового кодексу України).
У разі реалізації ТМЦ, отриманих в результаті ліквідації основних засобів, їх вартість, за якою вони раніше визнавались активом, включається до складу витрат. Одночасно за датою переходу покупцеві права власності на такі ТМЦ до складу доходу, що враховується при обчисленні об’єкта оподаткування, включається вартість таких ТМЦ, за якою вони продаються.
У разі постачання виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг без оплати, з частковою оплатою, у межах обміну, у межах дарування, у рахунок оплати праці фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах із платником податку, пов’язаній з постачальником особі, суб’єкту господарювання, який не зареєстрований платником податку, іншим особам, які не зареєстровані платниками податку, база оподаткування ПДВ визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін.
Тобто база оподаткування у разі постачання виробничих або невиробничих засобів визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін.
Перехід на єдиний податокЗаяву про перехід суб’єкта господарювання на єдиний податок, платника єдиного податку на іншу групу потрібно подати не пізніше 16 червня. За умови дотримання платником єдиного податку вимог, встановлених для обраної ним групи, такий платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу.
При цьому у платника єдиного податку ІІІ - VІ груп, який є платником податку на додану вартість, анулюється реєстрація платника податку на додану вартість у разі обрання ним І або ІІ групи чи ставки єдиного податку, встановленої для ІІІ - VІ груп, яка включає податок на додану вартість до складу єдиного податку.
Призупинення діяльностіЯкщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї господарської діяльності, то податкову звітність він все одно повинен подавати. Тобто платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до Податкового кодексу України та незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Таким чином, звітність подається до контролюючого органу, в якому платник перебуває на обліку до моменту ліквідації платника податку.
Повідомляйте про зміну посадових осіб вчасноПлатники податків – юридичні особи та їх відокремлені підрозділи зобов’язані подати контролюючому органу відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичної особи, її відокремлених підрозділів, у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін в облікових даних платників податків шляхом подання заяви. У разі неподання зазначених відомостей контролюючому органу до суб’єктів господарювання застосовується штраф в розмірі 510 гривень. У разі не усунення таких порушень або допущення повторного аналогічного правопорушення протягом року застосовується штраф у двократному розмірі (п.117.1 ст.117 Податкового кодексу України).
Несвоєчасна сплата податкових зобов’язань фізичною особою –
ризик втрати майна
У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов’язання у встановлені законодавством строки, за умови, якщо загальна сума податкового боргу платника податків перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, податковий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному ст.59 Податкового кодексу України.
У випадку подальшого ігнорування платником податків свого обов’язку щодо сплати податку (збору), податковий орган вживає заходи щодо погашення боргу такого платника податків.
Що стосується примусового погашення боргу платників податків-фізичних осіб, то відповідно до п.87.11 ст.87 Податкового кодексу України воно проводиться на підставі рішення суду державною виконавчою службою згідно вимог законодавства, що регламентує виконавче провадження.
Відповідно до ст.128 Господарського кодексу України громадянин-підприємець відповідає за своїми зобов’язаннями усім своїм майном, на яке відповідно до закону може бути звернено стягнення.
Таким чином, у разі несвоєчасної сплати податків до бюджетів такий платник ризикує втратити належне йому власне майно.

За п’ять місяців поточного року 405,6 млн грн. в бюджеті
Платаники Дніпродзержинської ОДПІ за п’ять місяців поточного року переахували до Зведеного бюджету 405,6 млн грн. що на 5,9 % більше очікуваного. Надходження до Державного бюджету склали 116,0 млн. грн. або на 4,2 % більше очікуваних, а до місцевих бюджетів майже 289, 6 млн. грн. або на 6,6 % більше

В червні місяці до Зведеного бюджету очікується надходження 10,3 млн.грн

Інформаційно – комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ


Податок на прибуток та ПДВ – найбільші донори Держбюджету

За п’ять місяців до Державного бюджету надійшло 116,0 млн. грн. або на 4,2 % більше очікуваних. 45,0% або 52,3 млн. грн. становили надходження по податку на прибуток, 39.7 % або 46,1 млн. грн. – від ПДВ. (Довідково – фактично відшкодовано ПДВ за цей період 7,5 млн. грн.) Наступними за наповнюваністю є збір за спеціальне використання води – майже 14,2 млн. грн. що складає 12,2 %.
Інформаційно – комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ

Громадяни активно поповнюють місцеві бюджети

За п’ять місців поточного року місцеві бюджети отримали від платників Дніпродзержинської ОДПІ майже 289,6 млн. грн. (за чотири місці надходження становили 228,9 млн грн.), що на 6,6% або майже 18.0 млн. грн. більше очікуваного.
Від громадян надійшло майже 172,0 млн грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 11,7 млн. грн. (7,3%) більше прорахованих. Від податку на прибуток до місцевого бюджету надходження збільшились від очікуваних на 181% досягли 1,65 млн грн. По платі за землю – 82,8 млн грн., збільшення склало 2,7 млн. грн. (3,4%). Платників спрощеної системи оподаткування перерахувли до бюджету – 13,48 млн. грн., від податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки отримано 25,6 тис. грн., 2.1 млн. грн. від екологічного податку, від ліцензій на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном – 1,0 млн. грн. .
Інформаційно-комунікаційний сектор Дніпродзержинської ОДПІ
В Україні створена Державна фіскальна служба

Кабінет міністрів України створив державну фіскальну службу. її головою призначений перший заступник міністра доходів и зборів Ігорь Білоус. До її складу увійде Служба фінансових розслідувань, яка поєднуватиме контрольно-перевірочні функції та функції досудового розслідування у сфері запобігання та боротьби з економічними правопорушеннями і буде створена на базі Державної фінансової інспекції,підрозділів податкової міліції, підрозділів Міністерства внутрішніх справ України та Служби безпеки України, які протидіють злочинам у сфері економіки. Дублювання функцій правоохоронних органів буде усунуто .

Інформаційно-комунікаційний сектор Дніпродзержинської ОДПІ


Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор