www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 29 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує !!!
Версія для друку Написати листа
Представники EUВAM зацікавлені в наданні практичної допомоги у професійній підготовці працівників ДФС

Перспективи та основні аспекти співпраці обговорювалися під час зустрічі представників Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС та Місії Європейського Союзу з прикордонної допомоги Молдові та Україні (EUВAM).
Учасники, зокрема, розглянули питання обміну інформацією та досвідом, проведення спільних міжнародних заходів та консультацій, направлених на підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб органів ДФС.
Представники EUBAM відзначили, що Місія зацікавлена в наданні методичної, практичної допомоги у підвищенні рівня професійної підготовки фахівців митниць ДФС та реалізації спільних заходів з протидії порушенням митного законодавства.
Під час зустрічі гостей також ознайомили з процесом спеціальної та спеціалізованої підготовки, що проводиться у Департаменті, зі структурою та основними напрямками діяльності Департаменту, його матеріально-технічною базою, використанням сучасних інформаційних технологій у роботі.
Також презентовано спеціалізований комплекс, де розташовано умовний пункт пропуску, морський контейнер, транспортні засоби з облаштованими місцями схову предметів контрабанди та порушення митних правил, кінологічний навчально-тренувальний комплекс та продемонстровано роботу кінологічних команд з пошуку наркотичних засобів та тютюнових виробів.

Місія МВФ представила свої рекомендації до плану реформ ДФС
Рекомендації до плану впровадження реформ Державної фіскальної служби України передали сьогодні, 1 серпня, експерти Департаменту з податково-бюджетних питань Міжнародного валютного фонду в.о. Голови ДФС Мирославу Продану. Рекомендації були складені за результатами роботи місії, яка тривала в ДФС з 19 липня по 1 серпня поточного року.
У документі, зокрема, визначено масштабність реформ, результати, яких вони покликані досягти, ризики виконання та можливі шляхи управління ризиками тощо. Також складено дорожню карту заходів, які потрібно здійснити для досягнення цих цілей.
«Ми вдячні представникам місії МВФ за проведену роботу. Впевнений, що зроблений міжнародними експертами детальний і ґрунтовний аналіз тих реформ, які зараз тривають в фіскальній службі, дозволить нам більш ефективно та скоординовано працювати у цьому напрямі», – підкреслив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.
Так, місією МВФ визначено, що перегляд бізнес-процесів та ІТ-сервісів ДФС, реорганізація центрального апарату фіскальної служби на основі функціонального принципу має стати тим підґрунтям, яке дозволить провести масштабні реформи всередині служби, а також стати партнером для платників і бізнесу. Звичайно, розпочинати цей процес необхідно з належних змін у законодавстві після узгодження позицій між урядом та парламентом.
У свою чергу, Мирослав Продан запевнив представників місії у готовності ДФС взяти активну участь у впроваджені визначених заходів
Він також наголосив, що має чітке бачення моделі майбутньої фіскальної служби та усвідомлення всіх необхідних процесів для створення сприятливого бізнес-клімату. Головним у досягненні цих цілей є об’єднання в єдиний механізм усіх зацікавлених сторін і рекомендації МВФ стануть в нагоді у цій роботі.
Учасники зустрічі домовилися про відпрацювання проекту звіту для його доповнення пропозиціями української сторони, коментарями щодо окремих пунктів та затвердження кінцевого варіанту документу протягом місяця.
Сплата ЄСВ, податку на доходи фізичних осіб та військового збору зросла більш ніж на третину
Протягом першого півріччя 2017 року до зведеного бюджету надійшло 77,7 млрд. грн. податку на доходи фізичних осіб. Про це повідомив директор Департаменту доходів і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.
За його словами, це на 35,4%, або на 20,3 млрд. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року. Тоді надходження складали майже 57,4 млрд. грн.
«У червні податку на доходи фізичних осіб було сплачено 15,3 млрд. грн. Цей показник на 37,4% перевищує аналогічний період минулого року», – зазначив Павло Дроняк.
Посадовець також розповів, що на підтримку армії платники перерахували майже 6,9 млрд. грн. військового збору. Порівняно з відповідним періодом минулого року сплата цього збору зросла на 31,9%, або майже на 1,7 млрд. грн. З них у червні до державного бюджету сплачено 1,3 млрд. грн. військового збору, що на 36,2% більше червня 2016 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування забезпечено у сумі 84,3 млрд. грн.. Цей показник на 22 млрд. грн. перевищує надходження відповідного періоду минулого року. У червні єдиного внеску було сплачено у сумі майже 16,7 млрд. грн., або майже на 5 млрд. грн. більше червня минулого року.
Протягом січня - липня 2017 року на Дніпропетровщині зібрано 39,7 млрд. грн. податкових і митних платежів та майже 6,3 млрд. грн. єдиного внеску
З початку 2017 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів (без урахування ЄСВ) 39 млрд. 712,4 млн. грн., що майже на 11 млрд. грн. більше, ніж у січні - липні 2016 року. Про це проінформувала в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.
Так, до державного бюджету впродовж семи місяців 2017 року спрямовано 28 млрд. 527,4 млн. грн., що на 8 млрд. 515,6 млн. грн. бiльше, ніж за аналогічний період 2016 року.
Надходження поточного року до місцевих бюджетів Дніпровського регіону склали 11 млрд. 185,0 млн. грн. Це на 2 млрд. 481,4 млн. грн. більше фактичних надходжень за підсумками січня - липня 2016 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 6 млрд. 280,7 млн. грн. Порівняно з 2016 роком надходження зросли на 1 млрд. 830,9 млн. грн.
Змінена форма відомостей, необхідних для розрахунку транспортного податку

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 21.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 16.06.2017 №583 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 16 червня 2015 року №563», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.06.2017 за №809/30677 (далі – Наказ №583).
Наказом №583 з метою реалізації положень підпунктів 267.6.3, 267.6.6, 267.6.7 п.267.6 ст.267 розділу XII «Податок на майно» Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), зокрема, у новій редакції викладена форма відомостей, необхідних для розрахунку транспортного податку за місцем реєстрації об’єкта оподаткування (форма Л), що затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2015 №563.
Нагадаємо, що відповідно до п.п.267.6.3 п.267.6 ст.267 ПКУ органи внутрішніх справ зобов’язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння транспортного податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.
Наказ №583 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 21.07.2017 №57.

У І півріччі внутрішня безпека ГУ ДФС у Дніпропетровській області
провела 86 перевірок
Протягом січня – червня 2017 року управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 86 перевірок в територіальних підрозділах ГУ.
За результатами перевірок управлінням внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області винесено 29 подань керівникам ДПІ (ОДПІ) для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 20 працівників ГУ ДФС області та Дніпропетровської митниці ДФС; оголошено 12 підозр працівникам фіскальної служби; до суду скеровано 8 обвинувальних актів.
З метою недопущення на вакантні та керівні посади в органах ДФС осіб, що своїми діями або вчинками можуть дискредитувати імідж служби, у поточному році проведено перевірки 630 кандидатів на працевлаштування. За підсумками перевірок 13 претендентам відмовлено у призначенні на посаду.
У Новомосковську проведено кущовий семінар для платників

Днями, за організацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, спільно з Новомосковською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області для платників проведено кущовий семінар у приміщенні Новомосковської районної ради.
Податківці висвітлили актуальні питання щодо адміністрування ПДВ в частині зупинення реєстрації ризикових податкових накладних. Зауважено, що на сьогодні, у повноцінному режимі працює автоматизована система моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків. Присутнім надані роз’яснення стосовно послідовності дій платника ПДВ у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, зокрема, подання таблиць даних платника, повідомлень щодо подачі документів про підтвердження здійснення операцій по відмовленим ПН/РК.
Крім того, на семінарі обговорювались питання: новації податкового законодавства, особливості справляння плати за землю для фізичних та юридичних осіб, нова редакція форми звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.
На завершення зустрічі платникам надана друкована продукція, підготовлена фахівцями фіскальних органів.
Затверджені форми типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухомість

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 24.07.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №483 (далі – Постанова №483).
Постановою №483 відповідно до п.п.72.1.2.4 п.п.72.1.2 п.72.1 ст.72, абзацу четвертого п.п.266.4.2 п.266.4 ст.266, абзаців другого та третього п.284.1 ст.284 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) затверджені форми:
- типового рішення про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку (далі – Типове рішення 1);
- типового рішення про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Типове рішення 2).
До кожної із зазначених форм Типових рішень затверджені, як додатки, форми:
- «Ставки земельного податку» (додаток 1 до Типового рішення 1);
- «Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» (додаток 1 до Типового рішення 2);
- «Перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, із сплати земельного податку» (додаток 2 до Типового рішення 1);
- «Перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» (додаток 2 до Типового рішення 2).
Нагадаємо, що відповідно до абзацу четвертого п.п.266.4.2 п.266.4 ст.266 ПКУ стосовно податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, органи місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості рішення щодо ставок та наданих пільг юридичним та/або фізичним особам зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
Абзацами другим та третім п.284.1 ст.284 ПКУ стосовно земельного податку визначено, що органи місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.
Постанова №483 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 14.07.2017 №129.
Якщо втрачена та/або пошкоджена інформація через кібератаку –
порядок дій платників для незастосування штрафних санкцій
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 26.07.2017 набрав чинності Закон України від 13.07.2017 №2143-VIII «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків» (далі – Закон №2143).
Відповідно до цього Закону, тимчасово, до 31 грудня 2017 року у разі втрати та/або пошкодження інформації (у тому числі інформації, що міститься у базах даних обліку платника податків) внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платника податків та за наявності документів, що підтверджують зазначені події, платник податків протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності Законом №2143 зобов’язаний письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Податковим кодексом України для подання податкової звітності.
Як зазначила Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу, документами, які підтверджують несанкціоноване втручання у роботу комп’ютерних мереж платника податків, зокрема, є копії заяви до правоохоронних органів або повідомлення про кримінальне правопорушення та документу, що підтверджує її прийняття і реєстрацію тощо.
Відповідно до абзацу першого пункту 6.10 розділу 6 наказу Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88 «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704, зі змінами та доповненнями у разі пропажі або знищення первинних документів, облікових регістрів і звітності керівник підприємства, установи письмово повідомляє про це правоохоронні органи та наказом призначає комісію для встановлення переліку відсутніх документів та розслідування причин їх пропажі або знищення.
Разом з тим, відповідно до пункту першого частини 2 статті 60 Кримінального процесуального кодексу України заявник має право, зокрема, отримати від органу, до якого він подав заяву, документ, що підтверджує її прийняття і реєстрацію.
Коли необхідно звітувати за оновленою формою
декларації екологічного податку?

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 30.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.05.2017 №495 «», яким, зокрема, внесені зміни до форми податкової декларації екологічного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №715 (далі – Наказ №715).
Відповідно до п.250.1 ст.250 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) базовий податковий (звітний) період для екологічного податку дорівнює календарному кварталу.
Платники екологічного податку складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, зокрема за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення – за місцем розміщення стаціонарних джерел (п.п.250.2.1 п. 250.2 ст.250 ПКУ).
Згідно з п.46.6 ст.46 ПКУ, якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.
До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
У разі, якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст.102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених ст.50 ПКУ), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку (п.50.1 ст.50 ПКУ).
З огляду на те, що базовим податковим (звітним) періодом для екологічного податку є календарний квартал, то форма податкової декларації екологічного податку, затверджена Наказом №715, із змінами, внесеними Наказом №495, буде використовуватися для складання звітності, починаючи з 01.10.2017, у тому числі і для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди.
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 120.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
начальника відділу реєстрації користувачів
при Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області
управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС
Юрія Ткача

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що днями відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника відділу реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Дніпропетровській області управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС Юрія Ткача на тему «Надання у користування засобів електронного цифрового підпису та допомоги при генерації відкритих та особистих ключів».

Питання 1. Доброго дня. Як перевірити термін дії посиленого сертифіката ЕЦП?
Відповідь. Добрий день. Перевірити термін дії посиленого сертифіката можна за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можна завантажити на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС у розділі «Програмне забезпечення», вкладка «Надійні засоби електронного цифрового підпису». В меню програми «Переглянути сертифікати» із всього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати».
Для отримання інформації щодо посиленого сертифіката, в тому числі і терміну його дії, слід натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші. Детальну інформацію про посилений сертифікат можна переглянути обравши пункт «Детальна інформація».

Питання 2. Скажіть, будь ласка, чи можливо скасувати посилений сертифікат, виданий АЦСК ІДД у телефонному режимі?
Відповідь. Заява в усній формі подається клієнтом (підписувачем) до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту засобами телефонного зв’язку за номером, який опублікований на власному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД, при цьому клієнт (підписувач) повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:
ідентифікаційні дані власника посиленого сертифіката;
ключову фразу голосової автентифікації.
Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних підписувача з інформацією в реєстрі підписувачів).

Питання 3. Хочу запитати. Чи можна здійснювати редагування у файлі «Реєстраційна картка» у форматі .xls (для ЮО/ФО/ФОП), розміщеної на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД?
Відповідь. Редагування «Реєстраційної картки» у форматі .xls (для юридичної особи/фізичної особи/фізичної особи-підприємця), розміщеної на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД, можна здійснювати для тих полів, інформація з яких необхідна для реєстрації.
Водночас, для недопущення зайвих помилок при заповненні «Реєстраційної картки», окремі поля такої картки, що не потребують редагування, є заблокованими.
Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набули чинності з 10 липня 2017 року.

Питання 4. В мене таке питання: Яким чином можна перевірити наявність особистого ключа ЕЦП на носії?
Відповідь. Для перевірки наявності особистого ключа електронного цифрового підпису на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів. Результатом перевірки є відображення файлу «Key-6.dat».
При цьому для належної роботи особистого ключа електронного цифрового підпису змінювати ім’я зазначеного файлу забороняється.

Питання 5. Як можна переглянути реєстраційний номер посиленого сертифіката ключа ЕЦП, отриманого в АЦСК ІДД?
Відповідь. Для перегляду реєстраційного номеру посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису, отриманого від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту, його необхідно завантажити на комп’ютер. Після чого, відкривши файл посиленого сертифіката на вкладці «Зміст» знайти поле «Серійний номер», у якому і міститься реєстраційний номер посиленого сертифіката.

Питання 6. Як перевірити статус сертифіката ЕЦП (чинний, заблокований, скасований)?
Відповідь. Перевірити статус посиленого сертифіката можна за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1».
В меню програми «Переглянути сертифікати» із всього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Для отримання інформації щодо статусу сертифіката слід натиснути «Перевірити». Детальну інформацію про посилений сертифікат можна переглянути обравши пункт «Сертифікат».
Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області проведено кущовий семінар для платників Лівобережжя м. Дніпра

Інформуємо, що 26 липня поточного року фахівцями ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з ДПІ у АНД районі м. Дніпра, Лівобережною ОДПІ м. Дніпра та Дніпровською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено кущовий семінар для платників Лівого берега міста.
Податківцями надані роз’яснення стосовно актуальних питань податкового законодавства. Заступник начальника відділу комунікацій управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Геннадій Амрахов повідомив присутніх про зміни у податковому законодавстві, які набули чинності у 2017 році.
Особливу увагу було приділено особливостям адміністрування ПДВ в частині зупинення реєстрації ризикових податкових накладних. Фахівець управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Світлана Плоха зазначила, що з 1 липня у повноцінному режимі працює автоматизована система моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків.
Присутнім було також надано відповіді на актуальні питання та практичні поради стосовно послідовності дій платника ПДВ у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, зокрема, подання таблиць даних платника, повідомлень щодо подачі документів про підтвердження здійснення операцій по відмовленим ПН/РК.
До уваги платників податку на додану вартість!
У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платник податку має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України з повідомленням щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за встановленою формою J(F)1312601(далі- Повідомлення).
Крім того, повідомляємо, що всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.
Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини податкової накладної/розрахунку коригування (з відповідними знаками).
Також звертаємо увагу, що у разі зупинення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений в розрахунку коригування та податковій накладній, яка коригується.
Внесено зміни до декларування валютних цінностей, доходів та майна

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що 21.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.05.2017 №524, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №762/30630 (далі – Наказ №524).
Зазначеним Наказом внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 25.12.1995 №207 «Про затвердження форми Декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами» (зареєстровано у Мінюсті України 11.01.1996 за №18/1043) (далі – Наказ №207).
Так, Наказом №524 уточнено, що декларування валютних цінностей, доходів та майна здійснюється суб’єктами підприємницької діяльності у Національному банку України (далі – НБУ) (раніше – в регіональних відділеннях НБУ) та у державних податкових інспекціях (далі – ДПІ) за місцем знаходження суб’єктів підприємницької діяльності (без змін) (п.2 Наказу №207).
Також виключено пункти 4 та 5 Наказу №207, відповідно до яких:
- про проведення декларування регіональними відділеннями НБУ і ДПІ суб’єктам підприємницької діяльності на їх звернення видається довідка встановленої форми (додаток) (п.4 Наказу №207);
- довідка про проведення декларування в регіональних відділеннях НБУ та ДПІ є підставою для прийняття до митного оформлення експортно-імпортних вантажів, проведення банківських операцій з валютними цінностями уповноваженими банками України, а також здійснення інших видів зовнішньоекономічної діяльності (п.5 Наказу №207).
Наказ №524 опубліковано у бюлетені «» від21.07.2017 №57.




Які податкові пільги з ПДВ поширюються на підприємства,
що займаються благодійною діяльністю і спонсорством?

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Згідно з п.п.197.1.15 п.197.1 ст.197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) звільняються від оподаткування ПДВ операції з надання благодійної допомоги, зокрема безоплатне постачання товарів/послуг благодійним організаціям, утвореним і зареєстрованим відповідно до законодавства, а також надання такої допомоги благодійними організаціями набувачам (суб’єктам) благодійної допомоги відповідно до законодавства про благодійну діяльність та благодійні організації.
Під безоплатним постачанням слід розуміти постачання товарів/послуг благодійним організаціям та набувачам благодійної допомоги без будь-якої грошової, матеріальної або інших видів компенсації. У разі недотримання умов, визначених цим підпунктом, такі операції оподатковуються на загальних підставах.
На товари, які надходять як благодійна допомога від вітчизняних благодійників за цілями, визначеними ст.3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації», поширюються правила маркування.
Маркування проводиться шляхом нанесення напису «Благодійна допомога. Продаж заборонено» на етикетку, ярлик або безпосередньо на зовнішню або внутрішню упаковку товару. Під час маркування товарів благодійної допомоги може використовуватися символіка благодійної організації та благодійника.
Товари маркуються таким чином, щоб під час огляду упаковки або безпосередньо товарів напис було видно повністю і чітко.
Товари благодійної допомоги маркуються благодійниками, які надають таку допомогу.
Контроль за виконанням правил маркування здійснюють місцеві органи виконавчої влади та контролюючі органи.
Благодійна допомога може надаватися у вигляді товарів, робіт, послуг, призначених для використання юридичними особами – її набувачами з метою провадження діяльності за цілями, передбаченими ст.3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Після отримання від благодійника пропозиції щодо надання благодійної допомоги у вигляді товарів, її видів, розмірів тощо юридична особа – набувач благодійної допомоги:
- визначає з урахуванням рекомендацій відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування коло осіб, яким вона надаватиметься;
- повідомляє благодійника про намір прийняти запропоновану благодійну допомогу.
Юридичні особи – набувачі благодійної допомоги ведуть бухгалтерський та оперативний облік надходження, зберігання, розподілу та використання благодійної допомоги у вигляді товарів, робіт, послуг, а також звітність за встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики, формою, яку надсилають контролюючим органам.
Для бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з благодійною допомогою, юридичні особи – набувачі благодійної допомоги користуються планом рахунків та інструкцією, що діють в Україні.
Юридичні особи – набувачі благодійної допомоги самостійно визначають порядок аналітичного обліку операцій, пов’язаних з благодійною допомогою, відкривають відповідні рахунки.
Юридичні особи – набувачі благодійної допомоги у своїй річній фінансовій звітності відображають:
- у бухгалтерському балансі – окремо кошти (товари, роботи, послуги), отримані як благодійна допомога;
- у звіті про прибутки та збитки – окремо вартісну величину отриманої благодійної допомоги.
У додатку (коментарі) до річного звіту робляться необхідні пояснення щодо зазначених показників діяльності, пов’язаної з благодійною допомогою.
Контроль за отриманням, зберіганням, розподілом благодійної допомоги у вигляді товарів, робіт, послуг здійснюють місцеві органи виконавчої влади, а за їх цільовим використанням – місцеві органи виконавчої влади та контролюючі органи.
Отримані з метою надання благодійної допомоги марковані товари, які поставляються за кошти чи інші види компенсації, та/або виручка, отримана за таке постачання, підлягають вилученню в недобросовісного продавця і конфіскуються в дохід держави в установленому порядку.
Не підлягають звільненню від оподаткування операції з надання благодійної допомоги у вигляді зазначених у розділі VI «Акцизний податок» ПКУ підакцизних товарів, цінних паперів (крім наданих ендавментів, зазначених у розділі IV «Податок на доходи фізичних осіб» ПКУ), нематеріальних активів і товарів/послуг, призначених для використання в господарській діяльності.
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 101.12 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Представники ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийняли
участь у тренінгу на тему: «Фінансовий менеджмент для НГО: просто про складне»

В рамках проекту «Підтримка територіальних громад України у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб», що є однією з Ініціатив інфраструктурної програми для України Німецького уряду, відбувся тренінг на тему: «Фінансовий менеджмент для НГО: просто про складне», організований ГО «Інститут податкових реформ» для представників благодійних та волонтерських організацій.
У заході приймали участь представники Головного управління ДФС у Дніпропетровській області: начальник управління організації роботи ГУ ДФС Манушак Осипова, заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податку на прибуток управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС Віталій Мироненко та фахівець управління податків і зборів з фізичних осіб Лариса Воробйова.
На тренінгу фахівцями фіскальних органів надані роз’яснення особливостей оподаткування громадських організацій, подання звітності неприбутковими організаціями, оподаткування благодійної діяльності, оприбуткування майна та послуг, адміністрування єдиного соціального внеску тощо.
Присутніми висловлена готовність до співпраці та переконаність в необхідності продуктивного та якісного партнерства.

Відбулося позачергове засідання Громадської ради
при ГУ ДФС у Дніпропетровській області

В приміщенні ГУ ДФС у Дніпропетровській області 27 липня 2017 року за ініціативи представників бізнесу відбулося позачергове засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
На засіданні обговорювалися питання впровадження системи автоматизованого моніторингу відповідностей податкових накладних/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Під час заходу сторони обмінялися думками щодо вирішення проблемних питань, які виникають при практичній роботі у системі.

Актуально для платників податку на додану вартість!
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/print-304987.html

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник податку має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову у такій реєстрації письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями з повідомленням щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за встановленою формою J(F)1312601 (далі – Повідомлення).
Як зазначила Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу, всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.
Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини податкової накладної/розрахунку коригування (з відповідними знаками).
У разі зупинення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений у розрахунку коригування та податковій накладній, яка коригується.

Щодо несанкціонованого втручання
у роботу комп’ютерних мереж платників податків
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 26.07.2017 №19796/7/99-99-12-02-01-17(далі – лист ДФС №19796) стосовно незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків повідомила таке.
1. Щодо реєстрації податкових накладних.
Верховною Радою України 13.07.2017 прийнято Закон України №2143-VIII «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків» (далі – Закон №2143), що набрав чинності 26.07.2017.
Законом визначено, що штрафні санкції, передбачені п.1201.1 ст.1201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), встановлених п.201.10 ст.201 ПКУ, які були складені у період з 01.06.2017 по 30.06.2017, не застосовуються до платника податків за умови реєстрації таких податкових накладних не пізніше 31.07.2017.
Податкові накладні та/або розрахунки коригувань до податкових накладних, які були складені у період з 01.06.2017 по 30.06.2017 та зареєстровані в ЄРПН не пізніше 31.07.2017 вважаються своєчасно зареєстрованими.
Законом також визначено, що штрафні санкції, передбачені пунктом 1202.1 статті 1202 ПКУ, за порушення граничних строків реєстрації акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН), встановлених статтею 231 ПКУ, які були складені у період з 01.06.2017 по 30.06.2017, не застосовуються до платника податків за умови реєстрації таких акцизних накладних не пізніше 31.07.2017.
Акцизні накладні та/або розрахунки коригувань до акцизних накладних, які були складені у період з 01.06.2017 по 30.06.2017 та зареєстровані в ЄРАН не пізніше 31.07.2017 вважаються своєчасно зареєстрованими.
Зважаючи на те, що згідно з Законом №2143 податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних, складені у червні 2017 року та зареєстровані в ЄРПН по 31.07.2017 включно, вважаються своєчасно зареєстрованими, то суми ПДВ за такими податковими накладними та/або розрахунками коригування до податкових накладних платники податку мають право включити до податкового кредиту у складі податкової звітності з ПДВ за червень 2017 року або будь-якого наступного звітного періоду у межах 365 календарних днів з дати складання відповідної податкової накладної.
Щодо термінів сплати узгоджених сум грошових зобов’язань.
Законом №2143 визначено, що штрафні санкції, передбачені абзацом другим п.126.1 ст.126 ПКУ, не застосовуються до узгоджених сум грошових зобов’язань, із граничним строком сплати 30.06.2017.
У разі, якщо до дати набрання чинності Законом №2143 до платника податків контролюючим органом застосовано штрафні санкції, передбачені ст.126 ПКУ, за порушення правил сплати (перерахування) податків за результатами подання податкової звітності із граничним строком сплати 30.06.2017, контролюючий орган скасовує у порядку, визначеному статтею 55 ПКУ, податкове повідомлення-рішення про нарахування сум таких штрафних санкцій.
Крім того, у цьому листі зазначено, що лист ДФС від 20.07.2017 №19075/7/99-99-12-02-01-17 «Щодо » вважати відкликаним.
№19796 можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням

http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72304.html

Затверджено нову форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або про відсутність податкових зобов’язань)

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 28.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №568, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.07.2017 за №839/30707 (далі – Наказ №568).
Наказом №568 затверджена форма довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) (далі – Довідка) та Порядок її оформлення і видачі (далі – Порядок).
Довідка видається безоплатно у паперовій та/або електронній формах на підставі:
- заяви платника податків про видачу Довідки за формою, наведеною у додатку до Порядку (далі – Заява);
- податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація).
Заява та Декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.
Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний пункт Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), яким передбачено видачу контролюючим органом довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) довідку буде подано платником податків.
Заяву за вибором платника податку може бути подано засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Відповідно до п.179.3 ст.179 розділу IV ПКУ платники податку – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подати до контролюючого органу Декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду (п.5 Порядку).
Довідка видається контролюючим органом за місцем податкового обліку:
- платникам податків, які звернулися відповідно до п.179.12 ст.179 розділу IV ПКУ, – протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви;
- платникам податку – резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та які звернулися відповідно до п.179.3 ст.179 розділу IV ПКУ, – протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації та сплати належної суми податку.
Наказом №568 також визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №795 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку) та Порядку її заповнення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.01.2014 за №8/24785.
Наказ №568 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 28.07.2017 №59.
У першому півріччі виявлено 0,9 тис. найманих осіб, які працювали неофіційно
З початку 2017 року органами ДФС під час перевірки суб’єктів господарювання, які виплачували заробітну плату та інші доходи фізичним особам, порушення податкового законодавства встановлено в 61,7 відс. перевірених платників.
До бюджетів донараховано близько 167 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, понад 72 млн. грн. єдиного внеску та майже 13 млн. грн. військового збору.
За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено 0,9 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцем без оформлення трудових відносин.
Крім цього, працівники ДФС у складі робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створених за ініціативою місцевих органів виконавчої влади, обстежували виробничі, торгові приміщення юридичних та фізичних осіб, місця здійснення підприємницької діяльності та проводили роз’яснювальну роботу з роботодавцями. За результатами цих заходів роботодавцями додатково укладено близько 19 тис. трудових угод з найманими працівниками.
У січні – червні 2017 року за рахунок проведення спільних роботи територіальних органів ДФС та місцевих органів влади, індивідуальної роз’яснювальної роботи з керівниками підприємств – боржників та вжитих заходів з контролю погашено заборгованість із заробітної плати у сумі 699,6 млн. грн., надійшло 59,5 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 334,0 млн. грн. єдиного внеску.
До органів прокуратури спрямовано матеріали щодо 40 юридичних осіб, які мали довготривалу заборгованість із виплати заробітної плати.
Для підвищення рівня сплати податку на доходи фізичних осіб у січні – червні 2017 року на засіданнях комісій та робочих груп при органах виконавчої влади заслухано понад 8,6 тис. працедавців, які нараховують заробітну плату нижче законодавчо встановленого рівня. За результатами проведеної роботи 7,9 тис. працедавців підвищили рівень заробітної плати, до бюджету додатково надійшло: податку на доходи фізичних осіб – 18,4 млн. грн., єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 23,1 млн. грн., військового збору – 1,5 млн. грн.
Крім того, для підвищення рівня заробітної плати працівниками контролюючих органів проведено індивідуальну роз’яснювальну роботу з працедавцями, за рахунок якої у січні – червні цього року підвищили рівень виплат понад 12,5 тис. працедавців, до бюджету додатково надійшло 34,9 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.
До органів прокуратури спрямовано матеріали та відомості щодо 352 підприємств, на яких виплата заробітної плати проводилась у розмірах нижче законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати.
У пункті пропуску «Бориспіль» затримано партію контрабандного бурштину, приховану у кондитерських виробах
Партію бурштину, приховану від митного контролю у кондитерських виробах, намагалися вивезти до Китаю громадяни В’єтнаму.
Для проходження митного контролю громадяни обрали спрощену систему – «зелений коридор», що означає відсутність у них предметів для декларування а також заборонених або обмежених для переміщення через митний кордон України.
Валізи з бурштином крупних фракцій, які належали цим іноземцям, було виявлено у багажному відділенні терміналу.
Складається протокол про порушення митних правил. Бурштин вилучено до винесення судом рішення у справі. Триває його зважування.
У першому півріччі працівникам органів ДФС оголошено 122 повідомлення про підозру у вчиненні злочинів
Протягом січня-червня 2017 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС стосовно працівників служби розпочато 278 кримінальних проваджень. З них за фактами хабарництва (ст. 368 КК України - прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою) розпочато 54 кримінальних провадження, за фактами зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 КК України - зловживання владою або службовим становищем) – 135.
У ході розслідування кримінальних проваджень, розпочатих за матеріалами підрозділів ГУВБ, за січень – червень 2017 року працівникам органів ДФС оголошено 122 повідомлення про підозру у вчиненні злочинів, у тому числі 38 – за одержання неправомірної вигоди.
До суду надіслано матеріали 66 кримінальних проваджень, 8 осіб судом вже визнані винними у скоєнні злочинів.
Крім того, з початку 2017 року за матеріалами підрозділів ГУВБ розпочато 11 кримінальних проваджень стосовно громадян, які пропонували неправомірну винагороду працівникам органів ДФС.
У І півріччі 2017 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки складено 43 адміністративних протоколи про скоєння правопорушень, пов'язаних з корупцією, які направлено до суду.
Крім того, перевірено 59 повідомлень про можливі неправомірні дії працівників служби, що надійшли на антикорупційний сервіс «Пульс», а також понад 600 звернень фізичних та юридичних осіб.
Для запобігання корупційним та іншим правопорушенням у сфері службової діяльності 367 працівникам органів ДФС винесено офіційні застереження про недопущення протиправної поведінки.
Запорізькі митники виявили 240 незадекларованих косметичних засобів з Туреччини
Чергова спроба провезти в Україну товари, вартість яких необхідно обов'язково задекларувати, виявилася невдалою.
У міжнародному аеропорту м. Запоріжжя під час оформлення пасажирів рейсу "Стамбул – Запоріжжя" громадянин України самостійно обрав для проходження "зелений коридор", не заповнюючи митну декларацію.
У його багажі, окрім особистий речей, знаходилось 240 флаконів косметичного засобу для волосся. Документи, які б підтверджували їх вартість, пасажир не мав. Крім того, він вирішив їх не декларувати.
Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі виробника, мінімальна вартість одного флакону складає 46$. Отже загальна сума перевищувала норму, встановлену ч.4 ст. 374 Митного кодексу України.
Таким чином, вартість даної продукції, що більша за одну тисячу євро, повинна бути оподаткована ввізним митом та податком на додану вартість.



Відділ організації роботи
Кам’янської ОДПІ
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор