www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує !!!
Версія для друку Написати листа
ДФС та Митний директорат Податкової адміністрації Держави Ізраїль домовилися про взаємну допомогу в митних питаннях

Державна фіскальна служба України та Митний директорат Податкової адміністрації Держави Ізраїль підписали Адміністративне розпорядження відносно взаємної допомоги в митних питаннях стосовно обміну даними статистики двосторонньої торгівлі.
Документ було підписано Головою Податкової адміністрації Моше Ашер та Надзвичайним і Повноважним Послом України в Державі Ізраїль Геннадієм Надоленком у рамках офіційного візиту Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана до Держави Ізраїль.
Документом передбачено періодичний обмін вартісними та кількісними даними про взаємний імпорт-експорт товарів на рівні товарних категорій національних товарних номенклатур зовнішньоекономічної діяльності.
Підписання Адміністративного розпорядження між Державною фіскальною службою України та Митним директоратом Податкової адміністрації Держави Ізраїль відносно взаємної допомоги в митних питаннях стосовно обміну даними статистики двосторонньої торгівлі надасть змогу здійснювати більш повний та достовірний аналіз основних тенденцій у зовнішньоторговельному обігу між двома країнами, у тому числі шляхом співставного аналізу даних.
За даними митної статистики зовнішньої торгівлі України у 2016 році товарообіг між Україною та Ізраїлем становив 666 млн. дол. (експорт – 489 млн. дол. США, імпорт – 177 млн. дол. США).

ДФС та МВФ обговорили стан впровадження реформ у податковій та митній сферах
Податкова та митна реформи, а також стратегічне реформування ДФС стали головними темами обговорення під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з представниками Міжнародного Валютного Фонду на чолі з головою місії МВФ в Україні Роном вад Роденом.
Під час зустрічі Мирослав Продан відзначив конструктивну співпрацю служби з технічною місією МВФ, за результатами якої напрацьовані кроки, пов’язані з реформуванням ДФС та вирішенням існуючих проблемних питань. За словами в.о. Голови ДФС, з початку року фіскальну службу вже відвідали 2 технічні місії МВФ, а протягом 2016 року таких місій було 16.
«Ми готові до подальшої плідної співпраці з Міжнародним Валютним Фондом та вважаємо рекомендації, які сьогодні пропонує нам місія МВФ, ключовим фактором у реформуванні фіскальної служби», - зазначив Мирослав Продан.
За його словами, ДФС надала до Міністерства фінансів України проекти нормативних документів, якими пропонується внесення змін до існуючого законодавства для ефективного втілення розроблених реформ.
Мирослав Продан поінформував представників місії МВФ, що завдяки фінансовому ресурсу, отриманому при 10%-ому перевиконанні індикативів із забезпечення митних платежів, вже вдвічі збільшена заробітна плата митників. Крім того, значні кошти спрямовано на митниці ДФС в регіони для вирішення першочергових питань розвитку інфраструктури та обладнання пунктів пропуску.
«Завдяки застосуванню нововведень, пов’язаних із ІТ-технологіями, суттєво збільшилися надходження ПДВ, податку на прибуток, середньоденні надходження митних платежів. Якщо порівнювати середньоденні надходження від митниці у квітні 2016 року з квітнем 2017 року, то вони з 900 млн. в день збільшилися до 1 млрд. 370 млн. гривень», - підкреслив Мирослав Продан.
В.о. Голови ДФС також повідомив, що за результатами І півріччя в Електронному кабінеті платника планується забезпечення всього спектру послуг ДФС для того, щоб суб’єкт господарювання, не звертаючись до фіскальних органів, мав змогу отримати всі необхідні йому адміністративні послуги та довідки.
Запроваджено удосконалений сервіс «Відкриті дані» (тестова версія)
ДФС з 10.05.2017, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», запроваджено у тестовому режимі удосконалений сервіс «Відкриті дані», за допомогою якого користувачі мають можливість здійснювати:
перегляд і завантаження наборів даних;
систематизацію (сортування) наборів даних за визначеними ознаками;
пошук окремого набору даних серед загального переліку даних.
Сервіс «Відкриті дані» (тестова версія) розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/.
Водночас зазначаємо, що ДФС оприлюднюються (оновлюються) набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних за адресою: data.gov.ua
Продавці технічно складних побутових товарів повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій
Усі без винятку суб’єкти господарювання, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, повинні застосувати реєстратори розрахункових операцій. Про це повідомив в.о. начальника відділу фактичних перевірок контролю за готівковими операціями Департаменту аудиту ДФС Станіслав Кубрін.
За його словами, перелік товарів, які повинні продаватися виключно через касові апарати, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року №231.
«Такі новації, перш за все, сприятимуть виведенню з «тіні» ринку побутової техніки та створять рівні умови для всіх суб’єктів господарювання цього сектору. Крім того, декларування платниками всіх отриманих від такого продажу доходів, дозволить залучити додаткові кошти до державного бюджету», – розповів Станіслав Кубрін.
Посадовець підкреслив, що користь від нововведень отримають і споживачі, оскільки вони зможуть придбати легальну техніку та за наявності фіскального чека захистити свої права у разі купівлі неякісного товару.
«Сьогодні законодавчо затверджено близько 150 моделей реєстраторів розрахункових операцій, які суб’єкти господарювання можуть використовувати у своїй діяльності. Вартість такого апарату та його обслуговування не буде дуже витратним та обтяжливим для продавців технічно складних побутових товарів», – зазначив Станіслав Кубрін.
Він також нагадав, що за незастосування реєстраторів розрахункових операцій при реалізації товарів передбачено штрафні санкції у розмірі 1 гривні за порушення, вчинене вперше, та 100% вартості проданих товарів – за кожне наступне здійснене порушення.
З початку року великі платники податків наповнили місцеві бюджети на 4,8 млрд. грн.
З початку 2017 року великі підприємства, які обслуговуються в Офісі великих платників податків ДФС, сплатили до місцевих бюджетів 4,8 млрд. грн., або 9,7% від загальних податкових надходжень місцевих бюджетів країни. У порівнянні з січнем – квітнем 2016 року досягнуто 25%-го зростання надходжень до бюджетів місцевого рівня.
Визначальним джерелом наповнення міських бюджетів є податок на доходи фізичних осіб (питома вага - 55%). З початку року представники великого бізнесу сплатили 2,8 млрд. грн. цього податку.
Крім того, протягом січня-квітня 2017 року, великі платники перерахували до місцевих бюджету 1,1 млрд. грн. земельного податку, 805,3 млн. грн. податку на прибуток підприємств та 33,4 млн. грн. рентної плати за спеціальне використання води.
Мирослав Продан: За перші шість робочих днів травня митники виконали майже половину місячного плану
За перші 6 банківських днів травня 2017 року до Державного бюджету України зібрано 13,8 млрд. грн. платежів, які контролюються Державною фіскальною службою. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.
Фактично середньоденний збір у травні цього року складає 2,3 млрд. гривень. Це на 42,7 % більше, ніж у травні 2016 року – тоді за 6 банківських днів збір платежів склав 9,7 млрд. грн.
«За перші 6 банківських днів травня митниці вже спрямували до бюджету майже половину запланованих на цей місяць надходжень. Порівняно з травнем минулого року середньоденний показник з надходжень на митницях зріс на 55,7%. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб така тенденція зберігалася й надалі», - підкреслив Мирослав Продан.
Так, митницями ДФС з початку травня цього року вже забезпечено до бюджету 9,3 млрд. гривень.
«Підкреслюю, що таких результатів ми досягаємо виключно завдяки успішній боротьбі з корупцією на митниці та ліквідації незаконних схем переміщення вантажів. У жодному разі ми не тиснемо на легальний бізнес, аби показати гарні результати", – зазначив Мирослав Продан.
Нагадаємо, що у січні-квітні 2017 року до зведеного бюджету надійшло 260,6 млрд. грн. Це на 61,4 млрд. грн., або на 30,8%, більше відповідного періоду минулого року.
Мирослав Продан: Завдяки перевиконанню плану з травня працівники митниць отримуватимуть підвищену зарплатню
Завдяки перевиконанню індикативних показників з митних надходжень до бюджету працівники митниць у травні 2017 року вже отримали підвищену заробітну плату. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.
«Нам вдалося збільшити заробітну плату митникам за рахунок експерименту, який передбачає відрахування 10 відсотків від перевиконаних митних надходжень на розвиток інфраструктури митниць та збільшення заробітної плати їх працівників. Я вважаю це значним досягненням і сподіваюсь, що за підтримки Уряду такий експеримент ми зможемо поширити і на податковий напрям», - підкреслив Мирослав Продан.
Так, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 року № 250-р «Деякі питання спрямування частини суми перевиконання загального обсягу митних платежів за січень 2017 року на забезпечення функціонування органів, які безпосередньо здійснюють митний контроль» видатки на оплату праці посадових осіб митниць збільшені майже на 82,5 млн. грн.
Якщо раніше митнику в середньому нараховувалось 7 350 гривень заробітної плати, то у травні ця сума зросла ще на 6 790 гривень за рахунок коштів спеціального фонду.
Загалом за результатами перевиконання надходжень митних платежів у січні 2017 року майже на 225,4 млн. грн. збільшено видатки на розбудову митниць та підвищення фонду заробітної плати митників.
Нагадаємо, що у січні – квітні 2017 року до державного бюджету було перераховано 94,4 млрд. грн. митних платежів. Митниці ДФС перевиконали заплановані показники з надходжень на 11,1 млрд. гривень.
Фахівці підрозділів персоналу ДФС вивчали ефективні інструменти управління людськими ресурсами
Удосконалення процесу управління персоналом стало основною темою кущового семінару-тренінгу, який відбувся 12 травня 2017 року на базі Всеукраїнського центру підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування. Тренінг було організовано Департаментом кадрової політики та роботи з персоналом ДФС за участі місії EUAM – Консультативної місії Європейського союзу «Консультація заради довіри».
Учасниками кущового семінару-тренінгу стали керівники підрозділів по роботі з персоналом органів ДФС у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській, Хмельницькій областях, Київської, Київської міської, Енергетичної, Міжрегіональної митниць та Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС.
«Компетенції – це характеристики трудових ресурсів, які необхідні для успішної діяльності, сукупність професійних знань, навичок, здібностей та стереотипів поведінки працівників. Формування у співробітників підрозділів персоналу органів ДФС ефективних навичок відбору, успішне проведення різних типів інтерв’ю, ефективна робота з компетенціями кандидатів – основна ціль цього навчального заходу. Ми дякуємо експертам Місії EUAM за співпрацю та реальну практичну допомогу в цьому напрямі. Це вже другий регіональний семінар для кадровиків у цьому році, перший ми успішно провели в березні на базі ГУ ДФС у Львівській області», – зазначила директор Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом ДФС Тетяна Пажитнова.
У рамках тренінгу учасники розглянули та відпрацювали на практичних вправах методи ефективних інструментів відбору, навички складання запитань для найбільш типових видів інтерв’ю, техніки розпізнавання успішних відповідей та їх оцінки тощо.
На завершення учасники семінару – тренінгу провели сесію запитань та відповідей.
Тетяна Пажитнова зауважила, що у рамках подальшої співпраці ДФС та місії EUAM – Консультативної місії Європейського союзу «Консультація заради довіри» у 2017 році планується проведення подібних навчальних заходів для керівників підрозділів персоналу територіальних органів ДФС інших регіонів України.
Протягом чотирьох місяців поточного року центри обслуговування платників Дніпропетровщини надали майже 100 тисяч адмінпослуг

На сьогодні 36 Центрів обслуговування платників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надають 24 види адміністративних послуг. Впродовж січня – квітня 2017 року ЦОПами області надано 99,7 тисяч таких послуг. Про це повідомила перший заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.
Найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. У звітній період надано майже 41 тисяча цих послуг.
Також користуються попитом суб`єктів господарювання послуги: з надання витягу з реєстру платників єдиного податку; реєстрації платника єдиного податку; реєстрація книг обліку розрахункових операцій. Так, за чотири місяці 2017 року Центрами обслуговування платників Дніпропетровського регіону надано майже 9,6 тисяч, понад 8,7 тисяч та майже 7,6 тисяч таких послуг відповідно.
Спрямування прибутку на виплату дивідендів

Кам’янська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 12.04.2017 №7736/6/99-99-15-02-02-15 (далі – лист ДФС №7736) надала роз’яснення щодо спрямування прибутку на виплату дивідендів.
Так, відповідно до п.«б» ст.10 Закону України від 19 вересня 1991 року №1576-XII «Про господарські товариства» учасники товариства мають право брати участь у розподілі прибутку товариства та одержувати його частку (дивіденди). Право на отримання частки прибутку (дивідендів) пропорційно частці кожного з учасників мають особи, які є учасниками товариства на початок строку виплати дивідендів.
Згідно з п.п.14.1.49 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) дивіденди – платіж, що здійснюється юридичною особою, у тому числі емітентом корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів чи інших цінних паперів на користь власника таких корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів та інших цінних паперів, що засвідчують право власності інвестора на частку (пай) у майні (активах) емітента, у зв’язку з розподілом частини його прибутку, розрахованого за правилами бухгалтерського обліку.
Для цілей оподаткування до дивідендів прирівнюється також платіж у грошовій формі, що здійснюється юридичною особою на користь її засновника та/або учасника (учасників) у зв’язку з розподілом чистого прибутку (його частини).
Підпунктом 57.11.1 п.57.1 ст.57 Кодексу встановлено, що у разі прийняття рішення щодо виплати дивідендів платник податку на прибуток – емітент корпоративних прав, на які нараховуються дивіденди, проводить зазначені виплати власнику таких корпоративних прав незалежно від того, чи є оподатковуваний прибуток, розрахований за правилами, визначеними ст. 137 Кодексу.
Пунктом 4 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 №290, встановлено, що дивіденди – частина чистого прибутку, розподілена між учасниками (власниками) відповідно до частки їх участі у власному капіталі підприємства.
Враховуючи зазначене, дивіденди розраховуються виходячи з прибутку, визначеного за правилами бухгалтерського обліку.
Лист №7736 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/72091.html
Віднесення заборгованості з метою оподаткування до категорії «безнадійна»

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна фіскальна служба України у листі від 12.04.2017 №7737/6/99-99-15-02-02-15 (далі – лист ДФС №7737) надала роз’яснення щодо віднесення заборгованості з метою оподаткування до категорії «безнадійна»
Так, згідно з п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Кодексу.
Ознаки безнадійної заборгованості для цілей застосування положень Кодексу визначено п.п.14.1.11 п.14.1 ст.14 Кодексу.
Відповідно до п.п.«є» п.п.14.1.11 п.14.1 ст.14 Кодексу безнадійною заборгованістю вважається прострочена заборгованість фізичної або юридичної особи, не погашена внаслідок недостатності майна зазначеної особи, за умови, що дії щодо примусового стягнення майна боржника не призвели до повного погашення заборгованості.
Виконавче провадження як завершальну стадію судового провадження і примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) регулює Закон України від 02 червня 2016 року №1404-VIII «Про виконавче провадження» (далі – Закон №1404).
Підпунктами 2 та 6 п.1 ст.3 Закону №1404 встановлено, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню рішення на підставі таких виконавчих документів, зокрема:
- ухвал, постанов судів у цивільних, господарських, адміністративних справах, справах про адміністративні правопорушення, кримінальних провадженнях у випадках, передбачених законом;
- постанов органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.
Згідно з пп.2 та 7 ст.37 Закону №1404 виконавчий документ повертається стягувачу, якщо:
- у боржника відсутнє майно, на яке може бути звернено стягнення, а здійснені виконавцем відповідно до цього Закону заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними;
- стягувач відмовився залишити за собою майно боржника, нереалізоване під час виконання рішення, за відсутності іншого майна, на яке можливо звернути стягнення;
- у боржника відсутнє визначене виконавчим документом майно, яке він за виконавчим документом повинен передати стягувачу в натурі;
- боржник – фізична особа (крім випадків, коли виконанню підлягають виконавчі документи про стягнення аліментів, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом чи іншим ушкодженням здоров’я, у зв’язку із втратою годувальника, а також виконавчі документи про відібрання дитини) чи транспортні засоби боржника, розшук яких здійснювався поліцією, не виявлені протягом року з дня оголошення розшуку.
Про повернення стягувачу виконавчого документа та авансового внеску виконавець виносить постанову (п.4 ст.37 Закону №1404).
Таким чином, у разі відсутності майна у боржника – фізичної або юридичної особи для повного погашення заборгованості визнання такої заборгованості безнадійною згідно з п.п. «є» п.п.14.1.11 п.14.1 ст 14 Кодексу можливе за умови, що здійснені виконавцем відповідно до Закону №1404 заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними, а інше майно у боржника – відсутнє, що підтверджується постановою державного виконавця про повернення виконавчого документа у порядку і на умовах, визначених Законом № 1404.
Крім того, заборгованість визнаватиметься безнадійною за умови відповідності такої заборгованості одній з ознак, наведених у п.п.14.1.11 п.14.1 ст.14 Кодексу.
Лист №7737 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/72092.html
Коригування фінансового результату до оподаткування платником податку на прибуток, який перейшов зі сплати єдиного податку четвертої групи

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 21.04.2017 №8494/6/99-99-15-02-02-15 (далі – лист ДФС №8494) надала роз’яснення щодо коригування фінансового результату до оподаткування платником податку на прибуток, який перейшов зі сплати єдиного податку четвертої групи.
Так, відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Кодексу.
Згідно з п.п.140.5.12 п.140.5 ст.140 Кодексу фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму доходу, отриманого як оплата за товари (роботи, послуги), відвантажені (надані) під час перебування на спрощеній системі оподаткування.
Відповідно до п.291.4 ст.291 Кодексу суб’єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на платників єдиного податку першої групи, другої групи, третьої групи, четвертої групи.
Виключень щодо незбільшення фінансового результату до оподаткування на суму доходу, отриманого на загальній системі оподаткування, як оплату за товари (роботи, послуги), що відвантажені (надані) під час перебування на спрощеній системі оподаткування, для платників податку на прибуток, які перейшли зі спрощеної системи оподаткування – сплати єдиного податку 4 групи, Кодексом не передбачено.
Лист №8494 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/72106.html

До уваги платників податків! Про проведення форуму!
Кам’янська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що офіційним виданням Державної фіскальної служби України «Вісник. Офіційно про податки» за підтримки ДФС України 15 червня 2017 року о 10 год. 00 хв. заплановано проведення національного податкового форуму для платників податків на тему «Трансфертне ціноутворення, прибуток, податок на додану вартість».
Місце проведення: м. Дніпро, Культурно-діловий центр «Менора», вул. Шолом-Алейхема, 4/26.
Початок форуму: 10-00 (початок реєстрації з 09 год. 30 хв.)
Додаткову інформацію можна отримати: (0562) 33-73-41, (067) 506-58-92, dnipro@visnyk.ua.

Актуально для платників

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 11.05.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №299 «Про отримання вироблених в Україні, ввезення в Україну легких та важких дистилятів, скрапленого газу і бутану для використання як сировини для виробництва етилену» (далі – Постанова №299).
Відповідно до підпунктів 229.2.14 і 229.2.15 пункту 229.2, підпунктів 229.3.16 та 229.3.17 пункту 229.3 статті 229 «Особливості оподаткування деяких підакцизних товарів залежно від напряму його використання» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями Постановою №299 визначено підприємство, яке отримує вироблені в Україні, ввозить в Україну легкі та важкі дистиляти, скраплений газ і бутан для використання як сировини для виробництва етилену. Це ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» (код згідно з ЄДРПОУ 33129683).
Зазначеним документом також визначено:
- обсяги щорічних квот на відвантаження, ввезення в Україну легких дистилятів, що використовуються як сировина для виробництва етилену, згідно з додатком 1;
- обсяги щорічних квот на відвантаження, ввезення в Україну важких дистилятів, що використовуються як сировина для виробництва етилену, згідно з додатком 2;
- обсяги щорічних квот на ввезення в Україну скрапленого газу та бутану, що використовуються як сировина для виробництва етилену, згідно з додатком 3.
У разі нецільового використання даної сировини для виробництва етилену, з суб’єкта справляється штраф у розмірі, який обчислюється виходячи з обсягу використаних не за призначенням нафтопродуктів та ставки акцизного податку.
Постанова №299 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 11.05.2017 №85.
Реєстри, загальнодоступні для платників у відкритій частині
«Електронного кабінету платника»

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua ) розміщено модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», який включає дві функціональні частини:
- відкриту (загальнодоступну);
- приватну (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису.
Через відкриту частину на сьогоднішній день платник має можливість скористатись інформацією з наступних реєстрів, що є загальнодоступними:
- «Дані про взяття на облік платників податків»;
- «Дані реєстру платників ПДВ»;
- «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального»;
- «Дані Реєстру отримувачів бюджетної дотації»;
- «Реєстр платників єдиного податку»;
- «Реєстр страхувальників»;
- «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами»;
- «Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій»;
- «Реєстр неприбуткових установ та організацій»;
- «Довідка про відсутність заборгованості»;
- «Інформація про РРО»;
- «Інформація про книги ОРО»;
- «Система обліку публічної інформації».
У режимі тестування знаходиться «Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування».
Як оподатковуються ПДВ операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Згідно з п.п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на додану вартість (ПДВ) є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 ПКУ.
Відповідно до п.п.197.1.26 п.197.1 ст.197 ПКУ від оподаткування ПДВ звільняються операції з передачі конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави (у тому числі майна, визначеного у ст.184 Митного кодексу України), у розпорядження державних установ або організацій, уповноважених здійснювати їх збереження або постачання згідно із законодавством, а також операції з безоплатної передачі зазначеного в цьому пункті майна у випадках, визначених законодавством, у володіння і користування державних органів, установ (організацій), які утримуються за рахунок бюджетних коштів, а також закладів, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей.
Операції з подальшого постачання зазначених товарів оподатковуються на загальних підставах.
Водночас пунктом 197.5 ст.197 ПКУ визначено, що звільнення від оподаткування, передбачене п.197.1 ст.197 ПКУ, не поширюється на операції з підакцизними товарами, зазначеними у розділі VI «Акцизний податок» ПКУ.
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у підкатегорії 101.04 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Підприємством компенсована частини вартості путівки на санаторно-курортне лікування – порядок оподаткування ПДФО та єдиним внеском

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 24.03.2017 №4697/5/99-99-13-02-03-16 «Щодо компенсації частини вартості путівки на санаторно-курортне лікування (оздоровлення)» (далі – лист ДФС №4697) повідомила наступне.
Підпунктом 165.1.35 п.165.1 ст.165 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу не включається вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у тому числі на реабілітацію інвалідів, на території України платника податку та/або його дітей віком до 18 років, які надаються йому безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) професійною спілкою, до якої зараховуються профспілкові внески платника податку – члена такої професійної спілки, створеної відповідно до законодавства України, або за рахунок коштів відповідного фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування. Тобто положення зазначеного пункту поширюються на платників податків, які отримують путівки виключно від професійної спілки.
Згідно з п.п.«е» п.п.164.2.17 п.164.2 ст.164 ПКУ до загального місячного оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий платником податку як додаткове благо (крім випадків, передбачених ст.165 Кодексу) у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку, крім сум, зазначених у п.п.165.1.53 п.165.1 ст.165 ПКУ.
Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку 18%, визначену ст.167 ПКУ (п.п.168.1.1 п.168.1 ст.168 ПКУ).
Відповідно до п.1 частини першої ст.4 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) є роботодавці, зокрема, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, які використовують найману працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами.
Статтею 7 Закону №2464 визначено базу нарахування єдиного внеску.
Згідно з частиною п’ятою ст.8 Закону №2464 єдиний внесок для роботодавців встановлюється у розмірі 22% до визначеної ст.7 Закону №2464 бази нарахування єдиного внеску.
Перелік видів виплат, на які не нараховується єдиний внесок, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 №1170 (далі – Перелік) (частина сьома ст.7 Закону №2464).
Сума компенсації частини вартості путівки на санаторно-курортне лікування (оздоровлення), яка надається за рахунок коштів роботодавця платникам податку – працівникам, не визначена Переліком як виплата, що звільняється від нарахування єдиного внеску.
Враховуючи викладене, сума компенсації частини вартості путівки на санаторно-курортне лікування (оздоровлення), яка надається за рахунок коштів роботодавця платникам податку – працівникам та їх неповнолітнім дітям, включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу таких платників як додаткове благо та оподатковується ПДФО на загальних підставах.
При цьому сума зазначеної компенсації, що надається роботодавцем працівникам, є базою нарахування єдиного внеску.
Лист №4697 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням
http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/71832.html

Для отримання податкової знижки необхідно подати
декларацію про майновий стан і доходи

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що для отримання податкової знижки фізичній особі – резиденту необхідно заповнити і подати до державної податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація).
Розрахунок суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) у зв’язку з використанням права на податкову знижку, відображається платником податків у розділі V Декларації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479.
У рядку 13 Декларації зазначаються позначкою «Х» документально підтверджені категорії витрат, що включаються до податкової знижки відповідно до статті 166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
У рядку 14 Декларації зазначається загальна сума фактично здійснених протягом звітного податкового року витрат, понесених платником податку за наслідками звітного року, у граничних розмірах, дозволених до включення до податкової знижки відповідно до статті 166 ПКУ.
Сума нарахованої заробітної плати, зменшена на суму обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності, зазначається у рядку 15 Декларації.
У рядку 16 Декларації зазначається сума (вартість) витрат платника податку – резидента, які дозволено включити до складу податкової знижки з урахуванням обмеження, встановленого п.п.166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ.
Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата. Тобто, значення рядка 16 Декларації має бути менше або дорівнювати значенню рядка 14, але не більше значення рядка 15 Декларації.
Сума ПДФО, на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з використанням права на податкову знижку, зазначається у рядку 17 Декларації та розраховується таким чином:
сума ПДФО з графи 4 рядка 10.1 – (рядок 15 – рядок 16) х 18% (ставка ПДФО, визначена п.167.1 ст.167 ПКУ).
Нагадуємо що для отримання податкової знижки за підсумками 2016 року фізичній особі – платнику ПДФО необхідно заповнити і подати Декларацію по 31 грудня включно 2017 року, тобто протягом поточного року.
Звертаємо увагу, якщо платник податку до кінця 2017 року не скористається правом на нарахування податкової знижки за наслідками 2016 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п.166.4.3 п.166.4 ст.166 ПКУ).

За другий квартал 2017 року необхідно звітувати за новою формою додатку 4
до декларації екологічного податку
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 21.02.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.12.2016 №1177, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.01.2017 за №116/29984 (далі – Наказ №1177).
Зазначеним Наказом затверджені зміни до форми Податкової декларації екологічного податку (далі – Декларація), а саме: викладено у новій редакції додаток 4 «Розрахунок за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені)» до Декларації.
Так, раніше діючий додаток доповнено рядками 4.2.1.2.4, 4.2.2.2.4, 4.3.1.2.4, 4.3.2.2.4, які мають назву «коригуючий коефіцієнт» оскільки податкові зобов’язання з екологічного податку у частині екологічного податку за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) стосовно накопичених до 01.04.2009 відходів обчислюються із застосуванням коригуючого коефіцієнта.
Згідно з пунктом 46.6 статті 46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, в якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
Таким чином, як повідомила Державна фіскальна служба України у листі від 04.05.2017 №11086/7/99-99-12-03-04-17 (далі – лист ДФС №11086), додаток 4 до Декларації за І-й квартал 2017 року подається за старою формою, а за II-й квартал та наступні податкові періоди подається за новою формою, затвердженою Наказом №1177.
Лист №11086 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням

Фізичні особи, звільнені від сплати земельного податку

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб визначені статтею 281 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
Так, відповідно до пункту 281.1 статті 281 ПКУ від сплати земельного податку звільняються:
- інваліди першої і другої групи;
- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;
- пенсіонери (за віком);
- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для зазначених категорій фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм, визначених підпунктом 281.2 статті 281 ПКУ.
Спадщина, яка оподатковується за нульовою ставкою ПДФО

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що порядок оподаткування доходу, отриманого платником податку в результаті прийняття ним у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав регулюється статтею 174 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
На теперішній час ПКУ визначено три ставки оподаткування податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) спадщини: 0%; 5% та 18%.
За нульовою ставкою оподатковуються:
а) об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення;
б) вартість об’єктів нерухомості, рухомого майна (зокрема, предмети антикваріату або витворів мистецтва; природне дорогоцінне каміння чи дорогоцінний метал, прикраси з використанням дорогоцінних металів та/або природного дорогоцінного каміння; будь-який транспортний засіб та приладдя до нього; інші види рухомого майна); сума страхового відшкодування (страхових виплат) за страховими договорами, а також сума, що зберігається відповідно на пенсійному депозитному рахунку, накопичувальному пенсійному рахунку, індивідуальному пенсійному рахунку спадкодавця – учасника накопичувальної системи пенсійного забезпечення; що успадковується особою, яка є інвалідом I-ої групи або має статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування,
в) вартість об’єктів нерухомості, рухомого майна (зокрема, предмети антикваріату або витворів мистецтва; природне дорогоцінне каміння чи дорогоцінний метал, прикраси з використанням дорогоцінних металів та/або природного дорогоцінного каміння; будь-який транспортний засіб та приладдя до нього; інші види рухомого майна), що успадковуються дитиною-інвалідом;
г) грошові заощадження, поміщені до 2 січня 1992 року в установи Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, а також у державні цінні папери (облігації Державної цільової безпроцентної позики 1990 року, облігації Державної внутрішньої виграшної позики 1982 року, державні казначейські зобов’язання СРСР, сертифікати Ощадного банку СРСР) та грошові заощадження громадян України, поміщені в установи Ощадного банку України та колишнього Укрдержстраху протягом 1992 – 1994 років, погашення яких не відбулося, що успадковуються будь-яким спадкоємцем.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.п.14.1.263 п.14.1 статті 14 ПКУ членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.
Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки.
Податкова знижка для фізичних осіб
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що повернути частину податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), сплаченого громадянами із заробітної плати, можна, зокрема, у разі реалізації ними права на податкову знижку.
Згідно з нормами статті 166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники ПДФО мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.
Для отримання податкової знижки платнику податку необхідно заповнити і подати до державної податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.
Податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а так само резиденту – фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті (п.п.166.4.1 п.166.4 ст.166 ПКУ).
Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 ПКУ (п.п.166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ).
Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п.166.4.3 п.166.4 ст.166 ПКУ).
Таким чином, для скористання правом на податкову знижку за 2016 рік громадянам необхідно надати Декларацію до кінця 2017 року.
Розрахунок суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання з ПДФО у зв’язку з використанням права на податкову знижку, відображається платником податків у розділі V Декларації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479
Хто є платниками збору за місця для паркування транспортних засобів та який порядок встановлення переліку спеціальних земельних ділянок із забезпечення паркування?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Відповідно до п.п.2681.1.1 п.2681.1. ст.2681 розділу ХІІ «Податок на майно» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.
Перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.
Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розділом I ПКУ (п.п.2681.1.2 п.2681.1 ст. 2681 ПКУ).
Згідно з п.п.12.3.3 п.12.3 ст.12 розділу І «Загальні положення» ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів надсилається у десятиденний строк з дня оприлюднення до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів.
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у підкатегорії 122.01 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного та митну територію України пального до бюджетів місцевого самоврядування

Державна фіскальна служба України в умовах набуття чинності постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2017 року № 96 «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного та митну територію України пального до бюджетів місцевого самоврядування» (далі - Постанова) повідомляє таке.
Порядком зарахування частини акцизного податку до місцевих бюджетів адміністративно-територіальних одиниць відповідно до встановлених для кожного з них часток, затвердженим вищевказаною Постановою, фактично запроваджується новий показник, такий як «зарахування», досі відсутній в інформаційній системі органів ДФС.
На відміну від показника «надходження», який містить інформацію про фактично сплачені до місцевих бюджетів суб'єктами господарювання (далі - СГ) роздрібної торгівлі пальним суми акцизного податку за місцем знаходження АЗС та/або АГЗС (місцем перебування СГ на податковому обліку), показник «зарахування» відображає розподілену Державною казначейською службою (далі - ДКС) між бюджетами місцевого самоврядування відповідно до встановлених часток загальну суму коштів акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного та митну територію України пального (13,44 відсотка), яка закумульована на рахунках в ДКС за попередній банківський день.

Внесено зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (далі – ресурс) у розділі «Новини» за посиланням http://www.acskidd.gov.ua/news повідомив наступне.
Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
Переглянути Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна за посиланням https://acskidd.gov.ua/reglament .
Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на ресурсі, тобто з 22.04.2017, після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.
Відповідно до внесених змін, зокрема,
- для отримання електронного цифрового підпису фізична особа може подати копію Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи;
- у разі формування нових посилених сертифікатів, заявнику (підписувачу) необхідно попередньо скасувати діючі посилені сертифікати.
Платникам екологічного податку !

Кам’янська ОДПІ звертає увагу платників екологічного податку та наголошує на правильності заповнення усіх реквізитів податкової звітності, застосування ставок та коефіцієнтів при заповненні Податкових декларацій екологічного податку за ІI квартал 2017 року.
До уваги платників податків!

Кам’янська ОДПІ звертає увагу платників Рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини, рентної плати за користування радіочастотним ресурсом, рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, рентної плати за спеціальне використання води, рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів та екологічного податку на правильність застосування ставок Рентної плати у зв’язку із змінами ставок за цими платежами згідно Податкового кодексу України, які відбулися з 1 січня 2017 року, та дотримання порядку заповнення реквізитів податкової звітності з Рентної плати, затвердженої наказом МФУ від 17.08.2015 № 719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати».
Шановні громадяни! Своєчасно сплатіть по Декларації за 2016 рік

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області , що граничний термін сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору, самостійно нарахованих фізичною особою – платником податків у Декларації за 2016 рік, – 31 липня 2017 року.

До уваги платників податків!

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що у структурі Інформаційно-довідкового департаменту ДФС функціонує Акредитований центр сертифікації ключів (далі – АЦСК ІДД), який надає суб’єктам господарювання та громадянам безоплатні послуги у сфері електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) .
На теперішній час послуги ЕЦП у Дніпропетровській області можна отримати у наступних пунктах реєстрації користувачів:
- м. Дніпро, пр. Слобожанський, буд.95а, Центр обслуговування платників, зал 3, кабінети 9 та 10;
- м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд.25, вікна реєстрації користувачів ЕЦП №21 та №22;
- м. Кривий Ріг, пр. Героїв-підпільників, буд.42, каб.112а.
Режим роботи пунктів:
понеділок – четвер: з 09.00 год. до 18.00 год.;
п’ятниця: з 09.00 год. до 16.45 год.;
обідня перерва: з 13.00 год. до 13.45 год.
Детальну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та контрактних телефонів можна переглянути у розділі «Контакти» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts .
З інформацією стосовно порядку отримання послуг ЕЦП, правильності підготовки та оформлення необхідних документів платники податків можуть ознайомитись за посиланням: www.acskidd.gov.ua/r_kor .
До уваги платників податків!
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відтепер всі бажаючі можуть скористатися новою можливістю Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) та оцінити якість уніфікованих відповідей, що містяться у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань».
Зазначена система оцінювання дає змогу користувачам ЗІР не тільки оцінити якість наданих відповідей, а й залишити свої коментарі (примітки/зауваження/пропозиції).
Чекаємо на Ваші відгуки!
Ваша думка для нас важлива.

Правильно заповнюємо реквізит “Призначення платежу”

Кам’янська ОДПІ наголошує на правильному заповненні реквізиту «Призначення платежу» платіжних документів з використанням кодів видів сплати відповідно до наказу Мінфіну від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, ЄВ, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».
До уваги платників податків!

Кам’янська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення реальної потреби в коштах для виконання соціальних видатків закликаємо платників податків щодо рівномірності самостійної сплати податкових зобов'язань із забезпечення збору платежів до загального фонду державного бюджету у строки сплати таких зобов'язань, визначених Кодексом.
Закликаємо суб’єктів господарювання сплачувати свої податкові зобов’язання вчасно та в повному обсязі.

Легалізація заробітної плати - ‬один із напрямків роботи ‪фіскальної служби‬

Важливою проблемою сьогодення є легалізація трудових відносин та заробітної плати, адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються соціального захисту.
Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем, не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу, а отже – і права на достойну пенсію, інші соціальні пільги та виплати.
Шановні громадяни! Подбайте про достойне життя своєї громади, батьків та дітей – вимагайте від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин. Адже легалізація заробітної плати – це гідне забезпечення майбутнього кожного з нас та краще життя.
Про відомі Вам факти порушення трудових прав, отримання заробітної плати «в конверті» - повідомляйте органи ДФС за місцем реєстрації, або письмово на адресу: 51931, м. Кам’янське, вул. Медична, 9.
По кожному факту порушень трудового законодавства будуть вжиті належні заходи реагування.

Боротьба з корупцією в органах ДФС

Боротьба з корупцією є одним з тих завдань, яке поряд зі збільшенням надходжень до бюджету є важливою складовою економічного зростання та міжнародної підтримки. Подолання будь-яких корупційних проявів є запорукою того, щоб процес реформ відбувався прозоро, відкрито та результативно.
Тому для нас питання боротьби з корупцією - одне з найгостріших та пріоритетних. Це складний та комплексний процес, але початок вже покладено. Нам вдалося реалізувати низку важливих ініціатив, серед яких - запуск антикорупційного сервісу «Пульс», реалізація Антикорупційної програми, підвищення ефективності роботи Головного управління внутрішньої безпеки ДФС. Але на цьому ми не зупиняємося. Наша ціль - повне викорінення корупційних правопорушень.
Дотримання професійної етики – один з найважливіших принципів роботи органів ДФС

Кам’янська ОДПІ нагадує, що під час виконання своїх службових повноважень працівники органів ДФС зобов’язані неухильно додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки: бути ввічливими у стосунках з громадянами та суб’єктами господарювання, будувати свої відносини з ними на основі довіри, поваги, об’єктивності, справедливості, терпимості, законності. Сервіс ДФС України «Пульс» дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників органів ДФС.
Жодне повідомлення не залишиться без уваги, адже плідна робота сервісу «Пульс» – це шлях до успішної співпраці громадян та бізнесу з органами ДФС.
Номер цілодобової телефонної лінії «Пульс»: (044) 284-00-07.
Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби
Сервіс «Пульс»

Кам’янська ОДПІ нагадує, що Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «ПУЛЬС» - гаряча телефонна лінія, за якою громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби (ДФС), про можливі корупційні діянні з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Інформація приймається цілодобово за номером (044) 284 – 00 – 07.
Протидія корупції в органах ДФС України

Одним із важливих аспектів сучасної державної правової політики в Україні є реформування системи запобігання і протидії корупції. Досягнення успіху у цьому процесі є передумовою для формування у суспільстві довіри до влади, зростання економічного потенціалу держави, покращення добробуту громадян України.
Корупція – багатоаспектне соціально – економічне, політичне, правове та морально-етичне явище, яке складається з цілого комплексу протиправних дій і неетичних вчинків та завдає істотної шкоди нормальному функціонуванню моральних та правових відносин у суспільстві й державі.
Удосконалення антикорупційного законодавства України, утворення нових антикорупційних інституцій зумовило останнім часом докорінні зміни національної системи запобігання та протидії корупції.
Дніпродзержинська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні визначені Законом України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 за № 1700-VII, що набув чинності 24 квітня 2015 року (далі – Закон). Закон покликаний сприяти запобіганню корупції через застосування превентивних антикорупційних механізмів, виявленню корупційних правопорушень та усунення їх наслідків.
Відповідно до статті 65 Закону за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, уповноважені на виконання функцій держави, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Окремо необхідно зазначити, що у Кримінальному кодексі України визначено також відповідальність за пропозицію, обіцянку або надання неправомірної вигоди службовій особі (стаття 369). Тобто особа, яка пропонує, надає, обіцяє неправомірну вигоду, також несе кримінальну відповідальність.
Запобігання проявам корупції є одним з найвідповідальніших напрямів в діяльності органів Державної фіскальної служби України, а запорука успіху у боротьбі з корупцією - це прозорість та відкритість.
Нагадуємо, що з метою недопущення корупційних діянь та інших правопорушень функціонує антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс», який покликаний подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами. Він працює у вигляді прямої телефонної лінії на номер (044) 284-00-07 за принципом call-back – фахівці не тільки приймають звернення, але й повідомляють платникам про результати перевірки та вжиті заходи.
У пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовані чергові випадки незаконного ввезення тютюну для кальянів
Працівниками Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль» попереджено дві чергові спроби незаконного ввезення на територію України тютюну для кальянів.
Ввезти 159,5 кг тютюну для кальянів (319 пачок по 500 г) з різними смаковими добавками намагалися громадяни Туреччини, які прилетіли до України одним авіарейсом і для проходження митного контролю обрали спрощену систему - «зелений коридор».
У такий спосіб вони засвідчили, що переміщувані ними через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.
На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадяни Туреччини не оформлювали та не подавали, з приводу декларування переміщуваних ними товарів до інспекторів митниці не зверталися.
Громадяни та їх багаж через аеропорт «Бориспіль» прямували трансфером до Харкова. Пасажири цієї категорії, які у пункті відправлення зареєстрували багаж до кінцевого пункту призначення, прямують через аеропорт «Бориспіль» з обов’язковим проходженням митного контролю та митного оформлення. У разі відсутності товарів, що підлягають обов’язковому письмовому декларуванню, такі пасажири отримують свій багаж у кінцевому пункті призначення.
Виявлений тютюн з ароматами «зеленого і червоного яблука», «мультифрукт», «лимон» та «троянда» вилучено до винесення судом рішення за протоколами.
Загалом, з початку року працівниками митниці складено 8 протоколів про порушення митних правил, де фігурував тютюн для кальянів, загальною вагою 397 кг. Лише по 4 протоколах про порушення митних правил встановлена вартість вилученого тютюну для кальянів, яка складає 106 тисяч гривень. Вартість по ще 4 протоколах наразі встановлюється.
Довідково: згідно з ч.2 ст. 376 Митного кодексу України громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити на митну територію України без сплати митних платежів та без письмового декларування у кількості із розрахунку на одну особу – 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів.
Крім того, товари (предмети), ввезення яких здійснили громадяни Туреччини, відносяться до категорії товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України відповідно ст.ст. 376, 378 Митного кодексу України.
Закарпатські митники вилучили «меблі» вартістю майже 680 тис. грн.
Працівники Закарпатської митниці ДФС припинили ввезення на територію України товарів з приховуванням.
У зону митного контролю митного поста «Ужгород» Закарпатської митниці ДФС в напрямку «в'їзд в Україну» заїхав вантажний автомобіль «VOLVO» з напівпричепом «SCHMITZ» під керуванням нашого співвітчизника.
Згідно з поданими до митного контролю товаросупровідними документами, через кордон у митному режимі «імпорт» переміщувались «меблі» вартістю майже 1 млн 433 тис. грн.
Під час проведення митного контролю та повного митного огляду вантажу із залученням експерта-оцінювача, встановлено, що у напівпричепі знаходиться 263 вантажних місця, що на 252 місця більше, ніж заявлено в товаросупровідних документах. Також встановлено часткову невідповідність наявного товару відомостям, зазначеним в товаросупровідних документах за кількістю, комплектацією та найменуванням моделей.
Зауважимо, що відповідно до вимог п.1 ч.2 ст.191 Митного кодексу України перевізники зобов’язані під час прийняття товарів до перевезення перевіряти точність відомостей щодо кількості вантажних місць, їх маркування, номери, зовнішній стан товарів та їх пакування. У разі неможливості такої перевірки, – вносити відповідний запис до міжнародної автомобільної накладної (CMR). У наданому поясненні водій зазначив, що він був присутній під час завантаження товару, але не вів підрахунок завантажених місць.
Таким чином, громадянин України перемістив через митний кордон України товар з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підставу для його переміщення документів, що містять неправдиві дані щодо кількості вантажних місць товару, найменування моделі, комплектації та його вартості.
Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч.1 статті 483 Митного кодексу України. Наразі складено протокол про порушення митних правил, товари, що є безпосередніми предметами порушення митних правил, загальною вартістю понад 679 тис. грн, вилучено до рішення суду.
Міжрегіональною митницею ДФС викрито факт незаконного ввезення поліпропіленових плівок вартістю понад 2 млн. гривень
Міжрегіональною митницею ДФС під час проведення контрольних заходів на митному посту «Спеціалізований» Київської міської митниці ДФС при проведенні митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру, яке надійшло із Індії на адресу одного з Київських підприємств, було виявлено оригінальний пакет документів на товар «біаксеально орієнтована поліпропіленова плівка», який було ввезено за попередньою митною декларацією через Одеську митницю ДФС.
Товар було заявлено до митного оформлення в Київській міській митниці ДФС, його фактурна вартість згідно з поданими до митного контролю документами складала 58 535 доларів США.
Проте при порівнянні відомостей, зазначених в документах в експрес-відправленні, з документами, на підставі яких товари переміщено через митний кордон України й подано до митного контролю та митного оформлення, встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів.
Згідно з виявленими документами фактична вартість товару становить 76 802долари США, або 2 034 173 грн. по курсу НБУ.
Таким чином, товар переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митним органам як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо вартості товару. Це призвело до нанесення збитків державі у вигляді недоборів митних платежів та інших податків.
За даним фактом Міжрегіональною митницею ДФС у відношенні керівника українського підприємства, який згідно з вимогами Митного кодексу України зобов’язаний був надати до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією щодо товару, складено протокол про порушення митних правил за ч.1 ст.483 Митного кодексу України, санкції якої передбачають накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів з їх конфіскацією.

Відділ організації роботи
Кам’янської ОДПІ
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор