www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує !!!
Версія для друку Написати листа

ДФС: Зареєстровано 19,6 млн. податкових накладних/розрахунків коригування на суму майже 105 млрд. гривень
З початку роботи системи моніторингу ризиків при реєстрації податкових накладних (станом на 1 серпня) в Єдиному реєстрі податкових накладних зареєстровано майже 19,6 млн. податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ майже 105 млрд. гривень.
За вказаний період зупинено реєстрацію 162,2 тис. податкових накладних на загальну суму 2,5 млрд. грн. Це складає 0,83% від загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування, що реєструвалися.
Нагадаємо, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної платник має право протягом року подати повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування. Такі повідомлення комісія ДФС опрацьовує протягом 5 днів та надає висновки по кожному з них.
Якщо платник незгоден з прийнятим комісією рішенням щодо відмови у реєстрації, він має право протягом 10 робочих днів надати скаргу з додатковими документами. Окрема комісія ДФС їх розгляне і прийме відповідне рішення – або про реєстрацію, або про підтвердження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
ДФС спрямовано понад 8 млрд. грн. на реконструкцію доріг
Протягом січня-липня 2017 року у рамках експерименту щодо перерахування на реконструкцію доріг 50% від перевиконання надходжень митних платежів ДФС забезпечено 8 млрд. 11 млн. грн.
Серед лідерів «дорожнього» експерименту Одеська митниця, якою забезпечено майже 1,6 млрд. грн. на розвиток інфраструктури свого регіону. Київська митниця перерахувала 1,4 млрд. грн., Львівська – 666 млн. грн., Київська міська митниця – 603 млн. гривень.
"Я пишаюся тим, що митниці ДФС є надійними партнерами у розбудові логістичної інфраструктури України, що за рахунок митних надходжень реалізовуються такі масштабні інфраструктурні проекти як, наприклад, реконструкція дороги "Одеса-Рені". Більшість митниць щомісяця збільшують свої відрахування, ми постійно спостерігаємо динаміку, адже це є стимулом більше вкладати в розвиток інфраструктури регіонів. І ми всі вже можемо оцінити результати: дороги будуються, їздити стало комфортніше, а отже транспортний потенціал України розвивається. Розраховуємо, що загалом по року митницями буде перераховано на дороги близько 12 млрд. грн.", - відзначив в.о. Голови Державної фіскальної служби Мирослав Продан.
Нагадаємо, що експеримент з фінансового забезпечення реконструкції та поточного ремонту автомобільних доріг триває з вересня 2015 року. Відповідно до нього 50% від суми перевиконання щомісячних планових митних платежів (мито, акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів, податок на додану вартість з ввезених на митну територію України товарів) направляється у спеціальні фонди відповідних регіональних бюджетів.
Спочатку пілотний проект проводився в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях. Наразі участь у експерименті беруть усі митниці ДФС.
Стан реалізації міжнародних інфраструктурних проектів за участі ДФС
Для розвитку інфраструктури пунктів пропуску Державна фіскальна служба України бере участь у реалізації кількох міжнародних програм.
Так, здійснення кількох великомасштабних інфраструктурних проектів визначено Програмою прикордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства і партнерства «Польща-Білорусь-Україна 2007-2013». Загальна сума фінансування 20 млн. євро. Україна бере участь у проекті на правах співфінансування (10-20%).
Одним з них є «Реконструкція міжнародного автомобільного пункту пропуску (МАПП) «Устилуг», вартість якого 5 487 022,59 євро.
За результатами відкритих торгів було обрано підрядну організацію, яка й почала реалізацію проекту у листопаді 2013 року.
Однак на початку виконання робіт з реконструкції пункту пропуску «Устилуг» на території був виявлений об’єкт історичної цінності. Відповідно до припису Управління культури Волинської обласної державної адміністрації будівельні роботи в пункті пропуску були призупинені через необхідність залучення відповідних фахівців для проведення археологічних досліджень для отримання дозволу на подальше проведення робіт (відповідно до частини першої статті 37 Закону України «Про охорону культурної спадщини»: «будівельні, меліоративні та інші роботи, що можуть призвести до руйнування, знищення чи пошкодження об’єктів культурної спадщини, проводяться тільки після повного їх дослідження за рахунок замовника зазначених робіт»).
Враховуючи це, у березні 2014 року договір підряду було розірвано, тому видатки на проведення земельних робіт на об’єкті реконструкції пункту пропуску «Устилуг» не здійснювались. Водночас у рамках реалізації зазначеного проекту профінансовано видатки на пам’ятко-охоронні роботи (2014-2015 роки) та коригування проектно-кошторисної документації. Загальна сума витрачених коштів в рамках Проекту становить 48,58 тис. євро, залишок коштів на сьогодні знаходиться на рахунках ДФС.
«Європейські партнери здійснюють жорсткий контроль за цільовим використанням коштів, тому їх нецільове використання просто неможливе. А отже звинувачення ДФС деякими ЗМІ в освоєнні озвучених сум лише для проведення земляних робіт, зокрема, на пункті пропуску «Устилуг» є відвертим перекручуванням фактів і не відповідають дійсності», - зазначив директор Департаменту матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури ДФС Андрій Рахуба.
Іншим великим проектом є створення функціонального модулю «Фільтр пункту пропуску» в міжнародному автомобільному пункті пропуску «Рава-Руська», надання обладнання і засобів пунктам пропуску «Краківець», «Шегині» та «Ягодин». Вартість проекту – 2 213 731,87 євро.
Для його реалізації у травні 2015 року ДФС було укладено договір генерального підряду з переможцем відкритих конкурсних торгів на виконання робіт з будівництва об’єкта. Тендерні процедури проводились з дотриманням законодавства України та Європейського Союзу.
У 2015 році за проектом придбано 6 автонавантажувачів вантажопідйомністю до 2 т, два з яких отримала Волинська митниця (пункт пропуску «Ягодин») та 4 – Львівська (пункт пропуску «Краківець» – 2 од., «Рава-Руська» – 1 од. та «Шегині» – 1 од.).
Наразі за цим проектом використано 178,49 тис. євро, залишок коштів знаходиться на рахунках ДФС.
Також Державна фіскальна служба бере участь у програмі «Румунія – Україна – Республіка Молдова 2007-2013», якою передбачено розвиток інфраструктури кордону між Україною та Румунією, зокрема, реконструкція пунктів пропуску «Красноїльськ» і «Дяківці».
За цим проектом використано 11,67 тис. євро із загальної вартості 3 579 412,01 євро. Договори на виконання робіт І черги реконструкції пунктів пропуску були підписані у липні 2015 року. На сьогодні, за інформацію підрядника, виконано 75% будівельно-монтажних робіт, обладнання встановлено частково (шлагбауми, трансформатор). Оскільки акти виконаних робіт не надавалися, то наразі ці будівельні роботи не оплачено.
Два проекти з реконструкції пунктів пропуску визначені і програмою «Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2007-2013».
Так, перший з них передбачає модернізацію та реконструкцію пунктів пропуску на словацько-українському кордоні, на який виділено 4 070 000,00 євро. Проектом визначено розбудову інфраструктури міжнародного автомобільного пункту пропуску «Ужгород», а також реконструкцію існуючих митних споруд на пасажирському напрямку, розширення стику доріг пункту пропуску «Ужгород-Вишнє Нємецьке». На сьогодні з виділених коштів використано 153,38 тис. євро.
Другий проект – «Ефективний та безпечний кордон між Угорщиною та Україною», яким заплановано реконструкцію міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Лужанка» та створення павільйону оформлення каноїстів, що подорожують річкою Тиса. Вартість цього проекту – 3 284 057,00 євро. У рамках реалізації проекту здійснені заходи щодо коригування проектно-кошторисної документації, з урахування нових стандартів ціноутворення у будівництві та модернізації обладнання, та проходження її експертизи. На сьогодні проведені підготовчі роботи на пункті пропуску.
Враховуючи те, що термін реалізації зазначених проектів закінчився у грудні 2016 року, ДФС неодноразово ініціювала перед партнерами проектів та Єврокомісією питання подовження терміну їх реалізації до кінця 2017 року або до завершення будівництва (реконструкції).
Затримки з реалізацією проектів мають об'єктивні причини. Відсутність коштів на співфінансування значно уповільнюють процес освоєння грантових коштів. Це стало причиною внесення змін до проектної документації у 2014-2015 роках, але остаточно необхідні кошти були передбачені у жовтні змінами до закону "Про державний бюджет на 2016 рік", коли до кінця бюджетного року залишалося два місяці. Слід враховувати і фактор довготривалої процедури погодження внесення змін до грантових проектів, що займає від 3 до 6 місяців, проведення тендерів (до 45 днів), заключення відповідних угод (до 1 місяця), реорганізації органів митної та податкової служб.
Але наразі ДФС разом з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, як координатором проектів міжнародної технічної допомоги, активізовано роботу по відновленню проектів з відповідною ревізією виконаних об'ємів.
«Завершується процес щодо моніторингу стану виконання не тільки цих семи проектів, а й всіх інших, по яких ДФС є виконавцем, напрацьовується дорожня карта по їх реалізації. Вся інформація буде передана нашим міжнародним партнерам, як аргумент для підтвердження серйозності намірів керівництва ДФС по розбудові сучасної, модернізованої та зручної митної інфраструктури», - говорить Андрій Рахуба.
Крім того, ДФС було забезпечено роботу експертної місії на всіх об'єктах будівництва у рамках проекту, ініційовану Єврокомісією. Наразі звіт оціночної місії Єврокомісії ДФС не отримувала.
Про ратифікацію Угоди про вільну торгівлю між Україною та Канадою
З 01.08.2017 набуває чинності Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою від 11 липня 2016 року, ратифікована Законом України від 14 березня 2017 року №1917-VIII «Про ратифікацію Угоди про вільну торгівлю між Україною та Канадою» (далі - Угода).
Відповідно до положень Угоди Україна та Канада (далі - Сторони Угоди) поступово відповідно до Тарифних Графіків скасовують встановлені ними мита на товари, що походять з іншої Сторони.
Тарифний графік України, наведений у Додатку 2-В («Скасування тарифів») до Угоди, опубліковано на офіційному веб-порталі ДФС («Головна > БАНЕР > Митне оформлення > Суб'єктам ЗЕД > Вільна торгівля > Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою > Тарифний графік України»).
Водночас Угодою передбачено звільнення від сплати мита на товари походженням з відповідної Сторони, що включені в позиції з позначкою «Тарифна квота на свинину» у Тарифному графіку для України.
Так, тарифна квота встановлена для свинини, походженням з Канади, що класифікується за кодами згідно з УКТЗЕД 0203 21 10 00, 0203 21 90 00, 0203 22 11 00, 0203 22 19 00, 0203 22 90 00, 0203 29 11 00, 0203 29 13 00, 0203 29 15 00, 0203 29 55 00, 0203 29 59 00, 0203 29 90 00, 0206 41 00 00, 0206 49 00 00, 0209 10 11 00 (підпункт (е) пункту 2 Додатка 2-В до Угоди).
Усі тарифні квоти для поставок в Україну розподіляються за принципом «перший прийшов - перший обслуговується» (підпункт (d) пункту 3 Додатка 2-В до Угоди).
Для реалізації цієї частини Угоди необхідно керуватися вимогами наказу Міністерства фінансів України від 11.12.2014 №1203 «Про затвердження Порядку контролю за розподілом тарифної квоти».
Інформація про загальні обсяги та залишок невикористаної тарифної квоти щоденно оновлюється та публікується на офіційному веб-порталі ДФС («Головна > БАНЕР > Митне оформлення > Суб'єктам ЗЕД > Вільна торгівля > Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою > Тарифна квота»).
Згідно з підпунктом (к) пункту 1 Додатка 2-В («Скасування тарифів») до Глави 2 «Національний режим та доступ до ринків» Угоди із зобов'язань щодо скасування мита на імпорт в Україну вилучені товари, походженням з Канади, за кодами згідно з УКТЗЕД 1701 12 10 00, 1701 12 90 00, 1701 13 10 00, 1701 13 90 00, 1701 14 10 00, 1701 14 90 00, 1701 91 00 00, 1701 99 10 00, 1701 99 90 00, 1702 11 00 00 (перехідна категорія «Е» у Графіку України щодо скасування або зниження мита).
Угодою передбачено, що кожна Сторона може застосовувати експортне мито відповідно до своїх прав та зобов'язань у рамках СОТ (стаття 2.9 «Експортне (вивізне) мито» Частини С «Нетарифні заходи»).
На теперішній час вивізне (експортне) мито справляється за ставками, визначеними законами України:
від 07 травня 1996 року №180/96-ВР «Про вивізне (експортне) мито на живу худобу та шкіряну сировину»;
від 10 вересня 1999 року №103 З-XIV «Про ставки вивізного (експортного) мита на насіння деяких видів олійних культур»;
від 27 жовтня 2002 року №216-ІУ «Про вивізне (експортне) мито на відходи та брухт чорних металів»;
від 13 грудня 2006 року №441-У «Про ставки вивізного (експортного) мита на брухт легованих чорних металів, брухт кольорових металів та напівфабрикати з їх використанням»;
від 03 червня 2008 року №309-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (природний газ у газоподібному стані та скрапленому стані, газ у газоподібному стані).
Товари, що походять з України, при ввезенні в Канаду, та товари, що походять з Канади, при ввезенні в Україну користуються перевагами преференційного тарифного режиму в рамках Угоди на підставі декларації про походження.
Декларація про походження зазначається на інвойсі або іншому комерційному документі, що містить опис товару, який походить з відповідної Сторони, з достатньою для його ідентифікації деталізацією.
Угодою встановлено три мовні версії (українська, англійська, французька) тексту декларації про походження, наведені у Додатку З-В до Угоди (додаються).
Правила та процедури визначення походження товарів передбачені главою 3 Угоди.
Комісією ДФС винесено рішення по 16,5 тис. зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування
Станом на 2 серпня 2017 року комісією ДФС прийнято до розгляду майже 47,9 тис. податкових накладних, реєстрація яких була зупинена, від 5 тис. платників. За результатами розгляду вже прийнято рішення по 16,5 тис. документів.
Так, позитивні рішення винесено майже по 10 тис. податкових накладних, відмовлено у реєстрації – 6,6 тис. У переважній більшості причина відмови у реєстрації – надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Із надісланих на розгляд комісії ДФС таблиць платника позитивні рішення прийнято по майже 8,7 тис. з них, надано відмову майже по 5,6 тис.
Загалом, станом на 2 серпня 2017 року, в Єдиному реєстрі податкових накладних зареєстровано майже 20,4 млн. податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ майже 107,7 млрд. гривень. Із загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування, що реєструвалися, зупинено лише 0,81%. Так, зокрема, у перший день серпня кількість зупинених накладних складала лише 0,34% від загальної кількості документів.
Система призупинки реєстрації ризикових податкових накладних: збір відгуків та пропозицій

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Міністерство фінансів України (далі – Мінфін) на офіційному сайті за посиланням

повідомило наступне.
Мінфін та ДФС активно працюють над покращенням роботи системи призупинки реєстрації ризикових податкових накладних.
Система призупинки реєстрації ризикових податкових накладних є важливою складовою боротьби з податковими махінаціями. Тільки за умови ефективного попередження мільярдних схем і скруток можливою є робота системи автоматичного відшкодування ПДВ для бізнесу.
Наразі Мінфін та ДФС працюють із залученням максимальних додаткових ресурсів, аби:
- пришвидшити процес розгляду технологічних карт, що дозволять чесним платниками уникнути призупинення реєстрації накладних у майбутньому;
- прискорити роботу комісій ДФС, які розглядають призупинені накладні та виносять щодо них рішення;
- підвищити спроможність електронного Кабінету платника податків за рахунок ІТ-рішень та залучення додаткового фахового ресурсу;
- напрацювати фахові рішення для покращення алгоритмів та критеріїв призупинки ризикових декларацій;
- покращити донесення інструкцій щодо коректного заповнення всієї документації, необхідної для поновлення реєстрації податкових накладних.
Відгуки та пропозиції щодо роботи системи від представників бізнесу та експертів Мінфін та ДФС просять направляти на адресу .

Внесено зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 22.07.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 19.07.2017 №536 (далі – Постанова №536).
Постановою №536 внесено зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою КМ України від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (далі – Порядок №569).
Змінами Порядок №569 приведено у відповідність із нормами Податкового кодексу України, що діють з початку 2017 року, зокрема:
- виключено положення, пов’язані з відкриттям додаткових електронних рахунків сільгосппідприємствам, які застосовували спеціальний режим оподаткування ПДВ;
- врегульовано питання перенесення значення реєстраційної суми (∑Накл) платника ПДВ, що реорганізується;
- передбачено можливість сплати до бюджету податкових зобов’язань за уточнюючими розрахунками через електронні рахунки у Системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Крім того, визнано такою, що втратила чинність, постанову КМ України від 25.01.2012 №73 «Про затвердження критеріїв, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію».
Постанова №536 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 22.07.2017 №135.


До уваги платників податку на прибуток підприємств: своєчасно та у повному обсязі звітуйте за півріччя 2017 року!

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що – граничний термін подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств за півріччя поточного року платниками, в яких податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.
Також нагадуємо, що 09.06.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.05.2017 за №642/30510 (далі – Наказ №467), яким затверджено зміни до форми податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація) та додатків до неї.
Враховуючи, що видання Наказу №467 обумовлено змінами у податковому законодавстві, які впливають на показники бюджету поточного року, платникам податку на прибуток підприємств, які звітують щокварталу, Державною фіскальною службою України .
Звертаємо увагу, що відповідно до п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог статті 137 ПКУ.

Враховуючи, що фінансова звітність є додатком до Декларації та її невід’ємною частиною, таблиця «Наявність додатків» заключної частини Декларації, затвердженої Наказом №467, містить графу «ФЗ12», яка передбачає необхідність проставляння платниками у цій графі позначки «+» щодо наявності поданих до Декларації форм фінансової звітності.
У таблиці «Наявність поданих до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств додатків – форм фінансової звітності12» Декларації розшифровуються форми фінансової звітності, в яких платник у відповідних графах, які відповідають назвам форм фінансової звітності, проставляє позначку «+».
Частиною другою cт.11 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №996) визначено, (крім бюджетних установ, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та суб’єктів малого підприємництва, визнаних такими відповідно до чинного законодавства) .
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. складається наростаючим підсумком з початку звітного року (частина перша ст.13 Закону №996).
національними положеннями (стандартами) встановлюється (частина третя ст.11 Закону №996).
Враховуючи зазначене, платниками податку на прибуток , крім суб’єктів малого підприємництва, неприбуткових установ та організації, представництв іноземних суб’єктів господарювання, разом з Декларацією за півріччя 2017 року в обов’язковому порядку подається , складена за національними чи міжнародними стандартами,

Про своєчасне декларування та сплату частини чистого прибутку за півріччя 2017 року
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Згідно з пунктом 3 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 №138 (далі – Порядок №138), частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями відповідно до форми розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та зазначається у декларації з податку на прибуток підприємства.
складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.
Отже, Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за півріччя поточного року, –
Форма Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затверджена наказом Державної податкової адміністрації України від 16.05.2011 №285 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 31.05.2011 за №643/19381).
Звертаємо увагу, частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за 2-й квартал 2017 року – .

Внесено зміни до форми Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 18.07.2017 набрав чинності наказ Міністерство аграрної політики та продовольства України від 17.05.2017 №245, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 13.06.2017 за №731/30599 (далі – Наказ №245).
Згідно з п.п.291.51.2 п.291.51 ст.291 та п.п.298.8.1 п.298.8 ст.298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) Наказом №245 з метою приведення у відповідність до чинного законодавства внесені зміни до , затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 №772, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.04.2012 за №510/20823 (зі змінами).
Нагадуємо, що відповідно до п.п.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПКУ сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи подають до 20 лютого поточного року, зокрема, розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва – контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої
Цей Наказ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 18.07.2017 №56.

Оновлено програмне забезпечення ДФС для формування та подання звітності в електронному вигляді
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) в електронному сервісі «Електронна звітність» у розділі «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» () розміщено перелік змін та доповнень до «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (версія 1.25.19.0) станом на 31.07.2017.
Згідно з наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 №14 «Про затвердження форми декларації акцизного податку, Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за №105/26550) зі змінами та доповненнями :
- – Декларація акцизного податку;
- – Додаток 11. Розрахунок суми акцизного податку з реалізації пального відповідно до підпункту 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 Кодексу;
- – Додаток 1. Розрахунок суми акцизного податку з підакцизних товарів (продукції), на які встановлено специфічні ставки акцизного податку (крім операцій, визначених підпунктами 213.1.9, 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 Кодексу);
- – Додаток 2. Розрахунок суми акцизного податку з тютюнових виробів, на які встановлено специфічні та адвалорні ставки акцизного податку одночасно;
- – Додаток 3. Розрахунок суми акцизного податку з алкогольних напоїв (стаття 225 розділу VI Кодексу);
- – Додаток 4. Розшифровка оборотів, які не підлягають оподаткуванню, звільняються від оподаткування, оподатковуються за нульовою ставкою;
- – Додаток 5. Розрахунок суми акцизного податку з втрачених марок акцизного податку, що були придбані для маркування тютюнових виробів;
- – Додаток 6. Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;
- – Додаток 7. Розрахунок суми акцизного податку з оптового постачання електричної енергії та з виробництва електричної енергії, проданої поза оптовим ринком електричної енергії;
- – Додаток 8. Розрахунок суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах;
- – Додаток 10. Зразок доповнення до декларації акцизного податку відповідно до пункту 46.4 статті 46 глави 2 розділу II Кодексу;
- – Додаток 9. Заява про порушення особою, яка реалізує пальне, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної/розрахунку коригування.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 24.04.2017 №452 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.05.2017 за №627/30495 ) :
- – Заявка на поповнення (коригування) залишку пального;
- – Акцизна накладна;
- – Розрахунок коригування показників до акцизної накладної.
У відповідності до форм звітних документів, що опубліковані на сайті Державної служби статистики України допрацьовано форми:
- – Форма №1. Баланс (Звіт про фінансовий стан);
- – Форма №3. Звіт про рух грошових коштів (за прямим методом);
- – Форма №3-н. Звіт про рух грошових коштів (за непрямим методом);
- – Форма №5. Примітки до річної фінансової звітності;
- – Заявка на реєстрацію електронних цифрових підписів у системі електронної звітності органів державної статистики.

Правила ввезення і використання автомобілів з ЄС

В інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась прес-конференція на тему: "Правила ввезення і використання автомобілів з ЄС" за участі фахівця митного поста «Північний» Дніпропетровської митниці ДФС Дмитра Асляева.
Він зазначив: «В митному режимі «тимчасове ввезення» для громадян - нерезидентів передбачено ввезення транспортного засобу на територію України на строк до одного року без сплати митних платежів і письмового декларування. Положеннями Митного кодексу України дозволена експлуатація таких транспортних засобів виключно громадянами-нерезидентами, які фактично заїхали на цьому транспортному засобі на територію України. Стосовно громадян-резидентів, то право на тимчасове ввезення автомобілів з іноземною реєстрацією у них є за умови сплати усіх митних платежів при імпорті такого автомобіля».
«При купівлі українцем автомобіля за кордоном і ввезенні в Україну для постійного користування діє наступна процедура. Транспортний засіб, який громадянин хоче придбати, декларується митному органу за його місцем проживання. Заздалегідь подається і оформляється попередня митна декларація. Сплачуються в повному об’ємі митні платежі. Після цього громадянин України має право ввозити цей транспортний засіб до країни для остаточного оформлення впродовж 10 днів», - пояснив Дмитро Асляєв.



До уваги платників акцизного податку!

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 06.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.04.2017 №452 «Про затвердження Змін до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.05.2017 за №627/30495 (далі – Наказ №452).
Наказ №452 розроблено з метою реалізації змін, внесених Законом України від 21.12.2016 №1797-ХIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» до статей 231 та 232 Податкового кодексу України, а також виправлення деяких колізій у роботі Системи електронного адміністрування реалізації пального, які було виявлено протягом минулого року.
Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу у розділі «ПОВІДОМЛЕННЯ ТА НАГАДУВАННЯ» повідомила, що нові форми акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної та заявки на поповнення (коригування) залишку пального застосовуються з 01.08.2017.

Яким чином фізична особа – підприємець здійснює розрахунок амортизації основних засобів та нематеріальних активів?

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП) на загальній системі оподаткування визначений статтею 177 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
Відповідно до п.177.2 ст.177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої ФОП.
Перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів ФОП від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування визначено п.177.4 ст.177 ПКУ.
Згідно з п.п.177.4.6 п.177.4 ст.177 ПКУ ФОП на загальній системі оподаткування мають право (за власним бажанням) включати до складу витрат, пов’язаних з провадженням їх господарської діяльності, амортизаційні відрахування з відповідним веденням окремого обліку таких витрат. При цьому амортизації підлягають:
- витрати на придбання основних засобів та нематеріальних активів;
- витрати на самостійне виготовлення основних засобів.
Не підлягають амортизації та повністю включаються до складу витрат звітного періоду витрати на:
- проведення ремонту, реконструкції, модернізації та інших видів поліпшення основних засобів;
- ліквідацію основних засобів (у частині залишкової вартості).
Не підлягають амортизації такі основні засоби подвійного призначення:
- земельні ділянки;
- об’єкти житлової нерухомості;
- легкові та вантажні автомобілі.
Основні засоби це – матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 6000 грн., невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 6000 гривень і поступово зменшується у зв’язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік) (п.п.14.1.138 п.14.1 ст.14 ПКУ).
Розрахунок амортизації основних засобів та нематеріальних активів здійснюється із застосуванням прямолінійного методу нарахування амортизації, за яким річна сума амортизації визначається діленням первісної вартості об’єкта основних засобів та нематеріальних активів, яка амортизується, на строк корисного використання об’єкта основних засобів та нематеріальних активів (п.п.177.4.7 п.177.4 ст.177 ПКУ).
Облік вартості, яка амортизується, ведеться за кожним об’єктом (п.п.177.4.8 п.177.4 ст.177 ПКУ).
Відповідно до п.п.177.4.9 п.177.4 ст.177 ПКУ амортизація нараховується протягом строку корисного використання (експлуатації) об’єкта основних засобів та нематеріальних активів, самостійно установленого фізичною особою, але не менше мінімально допустимого строку корисного використання об’єкта основних засобів та нематеріальних активів:
- – капітальні витрати на поліпшення земель, не пов’язані з будівництвом – ;
- – будівлі, споруди, передавальні пристрої – ;
- – машини, обладнання, тварини, багаторічні насадження та інше – ;
- – нематеріальні активи – відповідно до правовстановлюючого документа, але .
Дія п.п.177.4.9 п.177.4 ст.177 ПКУ поширюється виключно на об’єкти основних засобів та нематеріальних активів, витрати на придбання чи самостійне виготовлення яких підтверджені документально.
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 104.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Затверджені Порядок ведення та форма Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що 21.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 30.05.2017 №540, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.06.2017 за №782/30650 (далі – Наказ №540).
Наказом №540 відповідно до п.100.10 ст.100 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) затверджені:
- Порядок ведення Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу (далі – Порядок);
- форма Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу (далі – Реєстр заяв).
Цей Порядок визначає процедуру внесення інформації до Реєстру заяв, систему обліку інформації про заяви та інші документи, пов’язані з наданням розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, та механізм ведення такого Реєстру заяв.
Занесення даних до Реєстру заяв забезпечується контролюючим органом, в якому обліковуються грошові зобов’язання чи податковий борг платника податків або до якого подано заяву про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу (п.2 Порядку).


Відповідно до п.6 Порядку Реєстр заяв розміщується на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.
Реєстр заяв ведеться у відкритому доступі.
Інформація у Реєстрі заяв оновлюється щодня в міру надходження.
Держателем Реєстру заяв є Державна фіскальна служба України.
Наказ №540 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 21.07.2017 №57

.
Затверджено Порядок здійснення контролю за використанням вивільнених коштів підприємств – суб’єктів літакобудування
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 14.07.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 №476 (далі – Постанова №476).
Постановою №476 затверджено Порядок здійснення контролю за використанням вивільнених коштів підприємств – суб’єктів літакобудування, на які поширюється дія норм статті 2 Закону України «Про розвиток літакобудівної промисловості» та які здійснюють розробку та/або виготовлення з кінцевим складанням літальних апаратів і двигунів до них (далі – Порядок).
Цей Порядок визначає механізм здійснення контролю за використанням вивільнених коштів у зв’язку із звільненням від обкладення податком на прибуток підприємств відповідно до п.41 підрозділу 4 «Особливості справляння податку на прибуток підприємств» розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) підприємств – суб’єктів літакобудування, на які поширюється дія норм статті 2 Закону України від 12.07.2001 №2660-ІІІ «Про розвиток літакобудівної промисловості» (далі – Закон №2660) та які здійснюють розробку та/або виготовлення з кінцевим складанням літальних апаратів і двигунів до них.
Пунктом 41 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ визначено, що тимчасово, до 01.01.2025, звільняється від оподаткування прибуток підприємств – суб’єктів літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону №2660 і здійснюють розробку та/або виготовлення з кінцевим складанням літальних апаратів та двигунів до них.
Вивільнені кошти (суми податку, що не сплачуються до бюджету та залишаються у розпорядженні платника податку) використовуються на науково-дослідні та дослідницько-конструкторські роботи з літакобудування, створення чи переоснащення матеріально-технічної бази, збільшення обсягу виробництва, запровадження новітніх технологій. Використання таких коштів має бути пов’язане з діяльністю платника податку, прибуток від якої звільняється від оподаткування.
Вивільнені кошти, не використані платником податків, не можуть бути перенесені на інші податкові періоди, зараховані в рахунок майбутніх платежів з податків та зборів або відшкодовані з бюджету (п.5 Порядку).
Відповідно до п.7 Порядку платник податку зобов’язаний збільшити податкове зобов’язання з податку на прибуток підприємств на суму вивільнених коштів, які залишилися не використаними платником на цілі, визначені цим Порядком, за результатами звітного (податкового) періоду, в якому спливає 1095 днів з дати закінчення звітного (податкового) періоду, за результатами якого платник податку залишив такі кошти у своєму розпорядженні, а також нарахувати пеню відповідно до ПКУ.
У разі виключення платника податку з переліку суб’єктів літакобудування, щодо яких запроваджувалася пільга з податку на прибуток підприємств, такий платник зобов’язаний нараховувати податкове зобов’язання з податку на прибуток підприємств з першого календарного дня звітного (податкового) періоду, в якому сталося таке виключення.
Суми вивільнених коштів визнаються як отримане цільове фінансування відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності.
У разі порушення напрямів цільового використання вивільнених коштів, визначених у цьому Порядку, платник податку зобов’язаний збільшити податкове зобов’язання з податку на прибуток підприємств починаючи з першого числа місяця, в якому вчинено таке порушення. Штрафні санкції та пеня застосовуються відповідно до ПКУ (п.8 Порядку).
Пунктом 9 Порядку визначено, що платники податку подають звіт про цільове використання вивільнених коштів за формою та порядком, що затверджуються спільним наказом Мінфіну і Мінекономрозвитку.
Постанова №476 опублікована у газеті «» від 14.07.2017 №129.
«Блокування реєстрації податкових накладних» – основна тема семінару, проведеного фахівцями фіскальної служби Дніпропетровської області для платників правого берега м. Дніпра
Днями фахівцями ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з ДПІ правого берега м.Дніпра проведено кущовий семінар для платників щодо актуальних питань податкового законодавства, зокрема щодо особливостей адміністрування ПДВ в частині зупинення реєстрації ризикових податкових накладних.
Зазначено, що автоматизована система моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, що працює в повноцінному режимі з 1 липня поточного року та є важливою складовою боротьби з податковими махінаціями.
Присутнім надані практичні поради стосовно послідовності дій платника ПДВ у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, зокрема, подання таблиць даних платника, повідомлень щодо подачі документів про підтвердження здійснення операцій по відмовленим ПН/РК.
Крім того, на семінарі приділено увагу і іншим питанням: транспортному податку, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Наприкінці заходу платники отримали друковану продукцію, підготовлену спеціалістами фіскальної служби.

Представники ГУ ДФС у Дніпропетровській області
прийняли участь у семінарі

Днями відбувся безкоштовний семінар для платників податків, організований юридичною компанією «Праве діло», на тему: «Розблокування податкових накладних. Міфи і реальність».
На запрошення організаторів у заході взяли участь представники Головного управління ДФС у Дніпропетровській області: начальник управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем Вікторія Сіданченко і заступник начальника юридичного управління – начальник відділу досудового врегулювання справ Андрій Логвин.
Фахівцями ГУ ДФС надані роз’яснення щодо критеріїв ризиків для блокування податкових накладних, переліку документів та порядку подання документів, видів оскарження, термінів подання скарг і порядку розгляду тощо.
Семінар пройшов у форматі живої дискусії. Учасниками висловлена готовність до подальшої співпраці.

Податковий контроль трансфертного ціноутворення

Днями в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась прес-конференція на тему: «Податковий контроль трансфертного ціноутворення».
У прес-конференції прийняв участь начальник відділу перевірок трансфертного ціноутворення управління аудиту Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Юрій Юрін.
Він повідомив, що контроль трансфертного ціноутворення в Україні запроваджено з 1 вересня 2013 року. Останні зміни до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення внесені Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII та набрали чинності з 1 січня 2017 року.
«Зокрема, зміни торкнулися платників, які невчасно звітували про фінансові операції. З 2017 року звіт подається до першого жовтня. Згідно з новими умовами, штрафна санкція буде нараховуватись за кожен день зволікання», – наголосив Юрій Юрін.
За результатами відпрацювання ризиків неподання звітів про контрольовані операції або неповного відображення операцій за 2015 рік по 17 суб’єктам господарювання проведені перевірки, за наслідками яких донараховані штрафні санкції на суму 3,0 млн. грн.
За результатами проведених перевірок контрольованих операцій по 2 суб’єктам господарювання донараховано 4,5 млн. грн. з податку на прибуток, 4,4 млн. грн. з ПДВ та зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на суму 31,7 млн. грн.

Представники ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийняли участь у семінарі для працівників юридичних служб

В актовій залі Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області за участі представників ГУ ДФС у Дніпропетровській області 27 липня 2017 року проведено семінар для працівників юридичних служб (юрисконсультів) територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, структурних підрозділів Дніпропетровської обласної державної адміністрації та державних підприємств на тему: «Судова практика з розгляду податкових спорів 2016 – 2017. Порядок проведення податкових перевірок».
З доповіддю виступили Олег Басан, начальник юридичного управління та Людмила Дуброва, в.о. начальника управління аудиту, які зазначили про порядок, види та ключові етапи податкових перевірок та їх юридичні аспекти.
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Станіслав Златін довів новели судової практики Верховного Суду України та Вищого адміністративного суду України з розгляду податкових спорів.
Доповідачі надали відповіді на численні запитання слухачів семінару.
Про реалізацію Перехідних положень Податкового кодексу України

Державна фіскальна служба Україна, керуючись підпунктами 6 і 8 пункту 5 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, з метою визначення єдиного підходу застосування норм п. 38 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу України (далі - Кодекс) щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі - Податок на майно), та єдиного податку четвертої групи (далі - Єдиний податок) повідомляє.
Спеціальними нормами п. 38 підрозділу 10 Перехідних положень Кодексу в редакції Закону України від 23 березня 2017 року № 1989-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі - Спеціальні норми) з 15 квітня 2017 року встановлено особливий порядок оподаткування Податком на майно та Єдиним податком для об'єктів, що розташовані на тимчасово окупованій території та/або на території населених пунктів, які розташовані на лінії зіткнення (далі - Територія).
Зокрема, на період з 14 квітня 2014 року до 31 грудня року, в якому буде завершено антитерористичну операцію, Спеціальними нормами з 1 січня 2017 року виключено із об'єктів оподаткування Податком на майно та Єдиним податком розташовані на тимчасово окупованій території та/або на території населених пунктів на лінії зіткнення такі об'єкти:
об'єкти житлової та нежитлової нерухомості (п.п. 38.6 п. 38 підрозділу 10 Перехідних положень Кодексу);
земельні ділянки (п.п. 38.8 п. 38 підрозділу 10 Перехідних положень Кодексу.
Обов'язок платників податків подавати податкові декларації за кожний встановлений Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, щодо кожного окремого податку, платником якого він є, встановлений п. 49.1 ст. 49 Кодексу.
Зважаючи на приписи Спеціальних норм, у період з 14 квітня 2014 року по дату набрання чинності вказаними нормами (далі - Період) не виникав обов'язок платників Податку на майно та Єдиного податку щодо складання та подання податкової звітності.
За таких обставин до вказаної категорії платників передбачені ст. 120 Кодексу підстави щодо застосування санкцій за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності не виникають. Водночас прийняті органами ДФС у вказаному Періоді рішення щодо застосування таких санкцій підлягають скасуванню на підставі розпорядження уповноваженої особи відповідного територіального органу за місцезнаходженням об'єкта оподаткування.
З метою узгодження розміру грошових зобов'язань платників податків відповідно до приписів Спеціальних норм суб'єкти господарювання, які до набрання ними чинності належали до категорії платників Податку на майно та Єдиного податку, уточнюють узгоджені у Періоді податкові зобов'язання, керуючись нормами ст. 50 Кодексу.
Санкції для грошових зобов'язань вказаного Періоду не застосовуються, а нараховані - підлягають скасуванню на підставі розпорядження уповноваженої особи відповідного територіального органу за місцезнаходженням об'єкта оподаткування.

До уваги платників!

14 серпня 2017 року з 15-00 год. до 16-00 год. відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (056) 374-31-36 начальника юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олега Басана на тему: «Актуальні питання оподаткування та новації в податковому законодавстві»
До уваги суб’єктів господарювання та громадян!

Кам’янська ОДПІ нагадує, що з 20 липня поточного року було змінено номер телефону для прийняття:
- інформації на ;
- усних звернень громадян;
- інформації про особу, стосовно якої поводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади».
Отримати інформаційно-довідкові послуги, залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача:
0 - для отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;
1- для отримання інформаційно-довідкових послуг;
2- з питань щодо електронного цифрового підпису;
3- для залишення усного звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
4- для залишення інформації на ;
5- для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
6- Для залишення повідомлення від працівників ДФС про порушення Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;
7- для отримання довідкової інформації».

Дотримання професійної етики – один з найважливіших принципів роботи органів ДФС

Кам’янськаОДПІ нагадує, що під час виконання своїх службових повноважень працівники органів ДФС зобов’язані неухильно додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки: бути ввічливими у стосунках з громадянами та суб’єктами господарювання, будувати свої відносини з ними на основі довіри, поваги, об’єктивності, справедливості, терпимості, законності. Сервіс ДФС України «Пульс» дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників органів ДФС.
Жодне повідомлення не залишиться без уваги, адже плідна робота сервісу «Пульс» – це шлях до успішної співпраці громадян та бізнесу з органами ДФС.
Номер Контакт-центру ДФС .
Легалізація заробітної плати - забезпечення майбутнього

Заробітна плата - одна з головних економічних категорій, яка поєднує інтереси працівників, підприємців та держави і безпосередньо впливає на рівень життя населення. Тож приховування громадянами своїх реальних доходів, виплата працедавцями заробітної плати в «конвертах» негативно впливає на наповнення бюджету.
Питання виплати офіційної, прозорої зарплати сьогодні дуже актуальне. Адже більшість працівників іноді свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців отримувати офіційну (часто мінімальну) та неофіційну (значно вище мінімальної) зарплатню. Трапляється, що вони навіть не знають про те, що їхня «прозора» зарплата значно відрізняється від тої, яка записана у відомості. Ця різниця з’ясовується згодом, коли працівнику потрібна довідка про доходи, наприклад, для отримання кредиту чи для пред’явлення у Пенсійний фонд при оформленні пенсії.
Виплата заробітної плати в «конвертах» призводить до втрати можливості користування державними гарантіями відповідно до чинного законодавства України. Приховування реального доходу впливає на недостовірність наданої інформації при зверненні за соціальними пільгами, призводить до втрати трудового стажу при розрахунку розміру пенсії.
Відсутність внесків до фондів соціального страхування унеможливлює соціальний захист працівників, такі особи втрачають право на отримання гарантованої державою відпустки, своєчасно та не нижче мінімальних гарантій в оплаті праці заробітної плати, на здорові, безпечні умови праці.
Проте, значна частина громадян не знає чинного законодавства про працю. Працівники досі вважають, що, як і раніше, відмітка в трудовій книжці дасть їм можливість одержувати пенсію в повному обсязі, але це не так. Принагідно, звертаємось до керівників, які надають перевагу виплаті зарплати в так званих «конвертах» із закликом проявити свою громадянську позицію і легалізувати реальну зарплатню працівників не визначаючи їм сумного майбутнього.
Адже в результаті одержання зарплати «в «конвертах» вони позбавлені належного захисту на випадок непрацездатності та приречені на мізерну пенсію. Легалізація заробітної плати - забезпечення майбутнього.


Відділ організації роботи
Кам’янської ОДПІ
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор