www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 18 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Кам'янська ОДПІ інформує !!!
Версія для друку Написати листа
Мирослав Продан: ДФС зацікавлена у впровадженні кращих практик Європейського Союзу

Шляхи залучення кращих європейських практик для удосконалення процесів адміністрування податкових та митних платежів, а також модернізація митниць обговорювалися під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з представниками урядових організацій Литовської Республіки та експертів Європейського Союзу.
«Ми зацікавлені у залученні передових світових практик, які зможуть бути адаптовані до українських потреб, пришвидшать удосконалення процесів адміністрування та приведення податкових і митних сервісів до європейських стандартів», - зазначив Мирослав Продан.
Він, зокрема, відзначив багаторічну успішну співпрацю по багатьох проектах з представниками Литовської Республіки.
«Досвід Литовської Республіки є особливо цікавим для нас з огляду на проблематику, що з історичних та ментальних аспектів є однаковою для наших держав. Ми відчуваємо підтримку та цінуємо допомогу наших колег», - зазначив в.о. Голови ДФС.
Мирослав Продан також поінформував про низку заходів, здійснених ДФС у сфері спрощення та прискорення митних процедур. Це, насамперед, забезпечення функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно» та заходи із впровадження інституту Уповноваженого економічного оператора, приєднання до Спільної транзитної системи та застосування скануючих систем.
Він зазначив, що завдяки 10% митних надходжень від перевиконання індикативних показників, які цього року спрямовуються на розвиток інфраструктури пунктів пропуску та ІТ складової митних органів, вже вдалось власним коштом ДФС розпочати модернізацію окремих пунктів пропуску. Вагомим антикорупційним чинником разом з модернізацією кордонів стало й підвищення матеріального забезпечення працівників ДФС.
Під час зустрічі сторони також обговорили питання гармонізації митного законодавства з Митним кодексом ЄС, сприяння приєднанню до Конвенції про єдиний режим транзиту та впровадження нової комп’ютеризованої транзитної системи (NCTS), включаючи підтримку законодавчих ініціатив, побудови адміністративної структури, технічних аспектів імплементації NCTS та поставку необхідного обладнання.
Також розглядалися методи перешкоджання ухиленню від сплати податків, зборів, митних платежів та імплементація заходів щодо спрощення процедур торгівлі.

У ДФС привітали фантомівців, які повернулися із зони АТО
Чергова ротація працівників спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» відбулася сьогодні, 20 жовтня, в ДФС. Фантомівців, які повернулися із зони проведення антитерористичної операції, привітали в.о. Голови ДФС Мирослав Продан, Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан та начальник Головного оперативного управління ДФС Геннадій Лісовий.
Керівники фіскальної служби подякували бійцям за сумлінну службу, відвагу та професіоналізм.
«Щира подяка вам за те, що ви у свій час прийняли достатньо нелегке рішення – захищати інтереси нашої держави. Як показує практика, на тих людей, які у такий непростий час визначилися, можна розраховувати і у подальшому. Я особисто буду робити все можливе і неможливе для того, щоб ви ніколи не пожалкували про те, що прийняли це важливе рішення», – підкреслив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.
У свою чергу, Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан підкреслив, що офіцери податкової міліції гідно виконали завдання, які перед ними поставила держава, та подякував їм за професіоналізм і сумлінну службу.
За сумлінне та бездоганне виконання обов’язків у зоні АТО чотирьом фантомівцям були вручені Подяки та ще чотирьом достроково присвоєні спеціальні звання начальницького складу податкової міліції – 2 звання «підполковник податкової міліції», 1 – «майор податкової міліції», 1 – «капітан податкової міліції».
Нагадаємо, що «Фантом» був створений наприкінці січня 2015 року для врегулювання складної ситуації з переміщенням товарів з неконтрольованої території.
В електронному вигляді оформлюється 98 відсотків митних декларацій
Станом на 1 жовтня 2017 року 98 відсотків митних декларацій оформлюється в електронному вигляді. Про це повідомив директор Департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко.
Загалом, за його словами, з початку поточного року до середини жовтня кількість оформлених митних декларацій склала 2,6 млн., що більше аналогічного періоду минулого року на 16,7%.
«Використовуючи електронне декларування суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності економлять власний час і ресурси, адже вони отримують прискорене та якісне обслуговування», - підкреслив Олексій Василенко.
Він зазначив, що відповідно до вимог Митного кодексу України митне оформлення завершується протягом чотирьох робочих годин (240 хвилин) з моменту пред’явлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що підлягають митному оформленню, та всіх необхідних документів і відомостей на них.
Так, у вересні 2017 року граничний час митного оформлення товарів, відносно яких автоматизованою системою аналізу управління ризиків не генерувався перелік додаткових митних формальностей, становив:
- при експорті – 44 хв.;
- при імпорті – 131 хв.;
- при транзиті – 18 хв.
У ДФС обговорили питання подальшої співпраці з представниками аудиторської сфери, громадськості та ЄБРР
Своє бачення подальшого розвитку податкової та митної систем в Україні висловили сьогодні, 19 жовтня, представники аудиторських компаній, інститутів громадянського суспільства - членів Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності, Європейського банку реконструкції та розвитку, Громадської ради ДФС та профільних асоціацій під час зустрічі з в.о. Голови ДФС Мирославом Проданом.
Чергова секторальна зустріч бізнесу та представників фіскальної служби була присвячена питанням ведення діяльності аудиторських компаній в Україні та проблематиці членів профільних асоціацій.
Учасники зустрічі звертали увагу на покращення ведення бізнесу за рахунок позитивних новацій, впроваджених фіскальною службою. Так, представники бізнесу відзначили, що з початком впровадження електронного реєстру відшкодування ПДВ практично зникли проблеми з оперативним поверненням бюджетних коштів.
«95-96% заявок на відшкодування ПДВ ми повертаємо протягом 30 календарних днів за результатами камеральних перевірок. Крім того, завдяки системі моніторингу ризиків та блокуванню податкових накладних бюджет щомісяця отримує додатково 4-4,5 млрд грн. Більше того, у вересні ми отримали рекордну суму нарахування податку на додану вартість у розмірі 15,5 млрд грн.», – зазначив Мирослав Продан.
Ще одним позитивом у роботі служби є функціонування Електронного кабінету платника, який водночас потребує доопрацювання. За словами Мирослава Продана, на сьогодні розширення функціоналу цього сервісу є першочерговим завданням для фіскальної служби. Так, фахівці ДФС проводять зустрічі з представниками бізнесу, під час яких з’ясовують потреби у нових сервісах та за можливості додають їх в кабінет. На сьогодні 80% адміністративних послу, які надаються ДФС, платники мають змогу отримати через Електронний кабінет.
Окреме обговорення викликало питання електронізації роботи митниці. Так, зверталася увага на необхідності більш широкого застосування автоматизованої системи «Єдине вікно», яке діє на митницях. При цьому наголошувалося, що стримуючим фактором такого впровадження є робота суміжних служб, які через застаріле законодавство, не готові до роботи в нових умовах.
Цікавило представників бізнесу і питання уповноваженого економічного оператора, впровадження якого вже давно очікують. За словами платників, ДФС та бізнес мають об’єднати свої зусилля для досягнення позитивного рішення у цьому питанні.
«Державна фіскальна служба відкрита до конструктиву і готова брати участь у всіх процесах, спрямованих на покращення ведення бізнесу в нашій країні та адміністрування і сплати податків», – підкреслив Мирослав Продан.
Учасники зустрічі також розглянули питання функціонування системи моніторингу ризиків та блокування податкових накладних, проведення перевірок платників, розгляд скарг, реформування податкової та митної систем тощо.
До уваги платників податків!
Державна фіскальна служба України повідомляє про набрання чинності наказу Міністерства фінансів України від 18.09.2017 № 776 «Про внесення Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – наказ 776), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 29.09.2017 за № 1204/31072.
Основні зміни полягають в наступному:
- платник податків має право подати Таблицю даних платника податків (далі – Таблиця) без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- до Таблиці подається пояснення платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податків;
- інформація з Таблиці розглядається ДФС протягом п’яти робочих днів, що настають за днем її отримання;
- інформація з Таблиці враховується автоматично системою Моніторингу, якщо така інформація подається сільгосптоваровиробниками, яких внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або сільськогосподарськими підприємствами, що на 31.12.2016 застосовували спеціальний режим оподаткування згідно зі статтею 209 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла на 31.12.2016) і мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01.01.2017, що задекларована до 20.02.2017, і у яких за період з 01.01.2017 не було одночасної зміни засновника і керівника та в якій зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) груп товарів, визначених наказом 776.
ДФС забезпечено приймання Таблиці за формою (J/F1312301) без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Приймання Таблиці за формою (J/F1312302), яка повинна подаватися платниками податків з дотримання вимог наказу 776, буде здійснюватись, починаючи з 23.10.2017.
Звертаємо увагу, що інформація з Таблиці враховуватиметься автоматично системою Моніторингу у разі, якщо Таблиця не міститиме коди послуг згідно з ДКПП або коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, відмінні від груп товарів, визначених наказом 776.
Податкова декларація з податку на прибуток в Електронному кабінеті
Державна фіскальна служба України повідомляє про можливість подання засобами Електронного кабінету платника Податкової декларації з податку на прибуток підприємств за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 467, для платників податку на прибуток з базовим звітним періодом квартал.
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України платник податку на прибуток подає разом з Декларацією фінансову звітність, яка є невід’ємною частиною Декларації.
Оскільки форма Декларації містить обов’язкові для заповнення позначки щодо наявності поданих до Декларації додатків - форм фінансової звітності (абзац 11 п. 48.3 ст. 48 Кодексу), то Декларація подається після подання фінансової звітності і отримання квитанцій щодо її прийняття.
Граничний термін подання Податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 3 квартал 2017 року – 09.11.2017.
Крім того повідомляємо, що засобами Електронного кабінету платники податків можуть подавати такі форми податкової звітності:
Податкова декларація з податку на прибуток підприємств,
Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи),
Податкова декларація зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками,
Податкова декларація з податку на додану вартість,
Декларація акцизного податку,
Декларація про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію),
Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності),
Податкова декларація з рентної плати,
Податкова декларація збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності,
Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів,
Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій,
Звіт про суму нарахованого збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,
Звіт № 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту»,
Звіт № 2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв»
Звіт № 3-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів»,
Звіт № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі»,

Звіт № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі»,
Звіт про рух валютних цінностей за рахунком,
Звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання,
Звіт про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок),
Розрахунок суми, що підлягає внесенню до державного бюджету підприємством-монополістом у зв’язку з перевищенням розрахункової величини фонду оплати праці,
Розрахунок податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України,
Розрахунок прогнозної потреби спирту,
Розрахунок збору на соцiально-економiчну компенсацiю ризику населення, яке проживає на територiї зони спостереження,
Податковий розрахунок з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні,
Довідка про суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,
Довідка про прогнозований обсяг потреби в спирті етиловому для виготовлення окремих видів продукції,
Довідка виробника лікарських засобів про цільове використання спирту етилового,
Довідка про отримання спирту етилового,
Довідка про обсяги дизельного палива, ставки та суми нарахованого акцизного збору,
Перелік лікарських засобів, для виготовлення яких використовують спирт етиловий та їх відпускна ціна,
Податкова накладна,
Товарно-транспортна накладна на переміщення спирту етилового,
Товарно-транспортна накладна на переміщення алкогольних напоїв,
Довідка про використані розрахункові книжки за ______ місяць __ року,
Повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Сергій Білан: В рамках операції «Акциз-2017» з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму майже 1,6 млрд. грн.
За дев'ять місяців поточного року співробітники податкової міліції в рамках проведення операції «Акциз-2017» вилучили з незаконного обігу підакцизних товарів на суму майже 1,6 млрд. грн., що на 983 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року – повідомив Перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Сергій Білан.
За його словами було, зокрема, вилучено 3 млн. літрів спирту, понад 12,8 млн. літрів алкогольних напоїв, 10 млн. пачок тютюнових виробів і майже 125 тонн тютюну, а також 7,4 тис. тонн пально-мастильних матеріалів.
Сергій Білан також поінформував, що в поточному році було припинено діяльність 140 незаконних виробництв підакцизних товарів, відкрито 243 кримінальні провадження за ст. 204 КК України.
«Економічний ефект від проведення заходів склав близько 701,3 млн. грн. тільки акцизного податку, що надійшли в результаті реалізації легальної підакцизної продукції, яка заповнила частку ринку, що звільнилася від фальсифікату і контрабанди, що майже в три рази перевищує показник минулого року», - наголосив Перший заступник Голови ДФС.
За його словами, протидія незаконному переміщенню товарів через кордон, незаконному переміщенню, виготовленню та розповсюдженню підакцизних товарів без сплати відповідних платежів, є одним з основних напрямів діяльності податкової міліції.
«Податкова міліція і далі боротиметься з незаконним обігом підакцизних товарів в країні. Ми розуміємо, що ділки можуть вдатися до нових схем, проте запевняю, що наше основне завдання - наповнення державного бюджету та детінізація економіки», - підкреслив він.
До уваги платників податків!
Адміністрування та сплата податків, погашення боргів відбувається відповідно до вимог чинного законодавства України. Державна фіскальна служба України не розсилає SMS-повідомлення платникам, які, зокрема, містять нібито інформацію від ДФС щодо суми боргу та контактні мобільні номери, куди платник може звернутися за уточненням.
Акцентуємо увагу, що розсилка повідомлень має характер спаму. Платників, які отримували подобну інформацію у вигляді SMS, просимо звертатися до правоохоронних органів.
ДФС розпочато процедури поставки та монтажу 7 вагових комплексів
Державною фіскальною службою України укладено договір щодо поставки та монтажу 7 стаціонарних вагових комплексів для вимірювання маси транспортних засобів у русі на загальну суму 2 млн. 290 тис. грн.
Планується, що до 15 грудня 2017 року зазначені вагові комплекси будуть встановлені у міжнародних автомобільних пунктах пропуску «Ягодин» Волинської митниці ДФС,«Чоп» і «Ужгород» Закарпатської митниці ДФС.
«Це значно прискорить час митного контролю, мінімізує вплив людського фактору та спростить здійснення перевірки даних, зазначених у товаросупровідних документах, що подаються для здійснення митного оформлення товарів», - зазначив директор Департаменту матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури ДФС Андрій Рахуба.
За його словами, у 2018 році Державною фіскальною службою України планується встановлення вагових комплексів для зважування автотранспортних засобів у русі у міжнародних автомобільних пунктах пропуску митниць ДФС у кількості 20 шт., при загальній потребі не менше 50 шт.
Нагадаємо, що процедура закупівель вагових комплексів для вимірювання маси транспортних засобів у русі була розпочата ДФС 22 серпня 2017 року з очікуваною вартістю 3,12 млн гривень. Закупівлі проходили із застосуванням електронної системи «Prozorro». Таким чином, економія склала 830 тис грн.
Крім того, з 21 вересня 2017 року розпочато другу процедуру закупівлі скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів у кількості 2 шт. очікуваною вартістю понад 169 млн. грн. (загальний бюджет). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 24 жовтня 2017 року.
Закупівлю ще 4 скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів очікуваною вартістю 338,8 млн. грн. (спецфонд) було розпочато 4 липня. У вересні Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення щодо зобов’язання ДФС відмінити процедуру закупівлі. Наразі ДФС подано заяву до суду щодо оскарження рішення Антимонопольного комітету України.
ДФС: З початку року фізичні особи – підприємці сплатили до бюджету 11,1 млрд. грн. єдиного податку
Завдяки покращенню рівня адміністрування податків, зокрема, спрощенню умов ведення бізнесу та оптимізації груп платників спрощеної системи спостерігається позитивна динаміка росту бюджетних надходжень та кількості платників єдиного податку. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.
Так, за його словами, за 9 місяців 2017 року в цілому по Україні забезпечено до бюджету надходження з єдиного податку від фізичних осіб – підприємців у сумі 11,1 млрд. грн. Це на 3,8 млрд. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року (у січні – вересні 2016 року надходження становили 7,4 млрд. грн.), темп росту надходжень з єдиного податку становить 151,1%.
«Щорічно ДФС фіксує динаміку збільшення надходжень від платників єдиного податку на 2-3 млрд. грн. 70% відрахувань в основному припадають на підприємців третьої групи. Якщо у 2014 році обсяг сплаченого єдиного податку складав майже 3,5 млрд. грн., у 2015 році – 4,8 млрд. грн., то вже у 2016 році підприємці третьої групи сплатили майже 8,4 млрд. грн. Тільки за 9 місяців поточного року обсяг сплаченого ними єдиного податку склав понад 8 млрд. грн.», - наголосив Павло Дроняк.
Він також зазначив, що станом на 1 жовтня 2017 року 1245,2 тис. фізичних осіб – підприємців застосовують спрощену систему оподаткування. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість зареєстрованих платників єдиного податку збільшилась майже на 137 тис. осіб.
На сьогодні кількість платників єдиного податку, що обрали:
першу групу першу групу спрощеної системи оподаткування становить 218,8 тис. осіб (або 17,6%);
другу групу – 606,7 тис. осіб (або 48,7%);
третю групу – 419,6 тис. осіб (33,7%).
Сергій Білан: Боротьба з «конвертами» продовжується – мільйони готівки в гривнях і доларах, сотні тисяч євро та кілограми золота – результат спільної роботи податкової міліції та прокуратури
В результаті спільної операції, проведеної податковою міліцією та прокуратурою, викрито діяльність міжрегіонального конвертаційного центру, який діяв на території Чернігівської, Київської областей та у м. Києві.
Вчора, під час обшуків в учасників "конвертаційного центру", вилучено 8,2 млн. грн. готівки в національній та іноземній валюті, 0,8 кг золота у злитках, 1,7 млн. гривень арештовано на рахунках у фінансових установах.
Сьогодні завершено обшуки у банківських установах. З банківських скриньок, якими користувались учасники конвертаційного центру, вилучено ще 5,8 кг. золота, 5 млн.521 тис. 815 доларів США та 300 тис. 500 євро – повідомив Перший заступник Голови ДФС України Сергій Білан.
За його словами, боротьба з конвертаційними центрами є одним із пріоритетних напрямів роботи податкової міліції, оскільки послуги, які вони надають недобросовісним компаніям реального сектору економіки, дають змогу останнім не лише зменшити надходження податків до бюджету, а й створити нерівні умови конкуренції у різних сферах господарської діяльності, що, в свою чергу, негативно впливає на розвиток економіки в цілому.
Про масштаби роботи «конвертів» свідчать не лише їх обороти та кількість клієнтів, а й суми коштів та цінностей, вилучених під час процесуальних дій.
Саме тому податкова міліція і надалі прикладатиме максимум зусиль для боротьби з тіньовим бізнесом та ліквідації тих інструментів, які дають йому змогу функціонувати – наголосив Сергій Білан.

Як повідомлялося раніше, Податковою міліцією Чернігівщини ліквідовано міжрегіональний конвертаційний центр. Вилучено 8,2 млн. грн., майже 2 млн. доларів США та 2,6 кг золота
ДФС та МОМ обговорили реалізацію інфраструктурних проектів
Реалізація низки проектів, спрямованих на облаштування пунктів пропуску, обговорювалася сьогодні, 13 жовтня, під час зустрічі представників ДФС та Міжнародної організації з міграції.
Так, зокрема, представники МОМ будуть залучені до реалізації проекту «Впровадження автоматизованої системи інтелектуального відеоконтролю на автомобільному пункті пропуску Нові Яриловичі - Нова Гута на українсько-білоруському кордоні (IVCO)». Реалізація цього проекту відбудеться за рахунок гранту Європейського Союзу.
У рамках проекту планується розробка та встановлення надійної та безпечної автоматизованої системи відеоконтролю у пункті пропуску Нові Яриловичі-Нова Гута. Впровадження цієї системи дозволить зменшити час очікування на кордоні, допоможе митним органам обох країн мінімізувати ризики контрабанди, а також сприятиме транзиту товарів через кордон двох країн.
Проект розрахований на 24 місяці та складається з двох компонентів. Перший з них – це розробка та встановлення вказаної системи у пункті пропуску, та другий – підвищення потенціалу митних і прикордонних відомств України та Білорусі за допомогою проведення навчальних візитів та тренінгів. У рамках навчальних заходів партнери проекту будуть ознайомлені з кращими практиками Євросоюзу щодо створення і використання подібних систем.
Успішна реалізація проекту впровадження нової системи відео контролю разом з діючим у рамках проекту ПРІНЕКС обміном інформацією між митними органами України та Білорусі дозволить створити модернізовану систему здійснення митних процедур, що значно прискорить проходження кордону.
Учасники зустрічі підкреслили, що проект ПРІНЕКС, успішно реалізований митними органами України, Білорусі та МОМ за сприяння Європейського Союзу, став одним з найуспішніших проектів модернізації на митному кордоні.
Фахівці ДФС та МОМ висловили готовність до всебічного сприяння реалізації нового проекту та поширення успішної практики на інші пункти пропуску.

Оновлені графіки особистого прийому громадян керівництвом Кам’янської ОДПІ та посадовими особами ОДПІ

Графік
особистого прийому громадян
керівництвом Кам’янської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області
години прийому з 15 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор