www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 24 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує !!!
Версія для друку Написати листа

Сергій Білан: В рамках третього етапу спецоперації з протидії тіньовому ринку спирту і алкоголю вилучено спиртовмісних рідин вартістю понад 360 млн. грн.
За результатами третього етапу спецоперації з протидії тіньовому ринку спирту і алкоголю на 6 державних спиртових заводах у Вінницькій, Сумській, Тернопільській та Харківській областях, які не входять до складу ДП «Укрспирт», вилучено 1416 тонн спиртовмісної продукції вартістю понад 360 мільйонів гривень - заявив перший заступник Голови ДФС Сергій Білан.
За його словами, на цьому етапі співробітники податкової міліції добилися найбільш значних результатів в рамках вказаної спецоперації.
«В ході документування роботи підпільних цехів з виготовлення лікеро-горілчаних виробів або фальсифікованого алкоголю нами часто фіксуються факти отримання ними необлікованого спирту, виготовленого на потужностях спиртових заводів, який в подальшому використовується правопорушниками в якості сировини для незаконного виготовлення горілки. Саме тому для нас важливо відстежити весь шлях поставок або незаконного виробництва спирту» - пояснив Сергій Білан.
Він також повідомив, що дані заходи проводяться в рамках розслідування низки кримінальних проваджень, відкритих за кількома статтями, зокрема і щодо колишніх керівників ДП «Укрспирт».
В рамках першого етапу масштабної спецоперації було проведено обшуки на 41 спиртзаводі. Тоді в цілому на 15 заводах було вилучено близько 980 тонн спиртовмісної рідини вартістю близько 180 мільйонів гривень. Після цього, слідуючи по ланцюгу поставок в результаті заходів, проведених на заводах - виробниках алкоголю в 15 областях, було вилучено 23310 літрів горілки на суму понад 3 мільйони гривень, розлитої у пляшки, які були або взагалі без марок акцизного податку, або обклеєні марками, на яких були вказані неактуальні ставки акцизного податку та перебували на підприємствах без будь-яких документів.
«Таким чином, з урахуванням вчорашніх обшуків, в рамках даної спецоперації з незаконного обігу вже вилучено спиртовмісних рідин на суму понад 540 мільйонів гривень. І цю роботу ми обов'язково продовжимо» - наголосив перший заступник Голови ДФС.
Спростування недостовірної інформації про затримання
Головне управління ДФС у Львівській області щодо інформації, яка 19 серпня 2017 року була оприлюднена окремими засобами масової інформації про затримання на гарячому начальника районного відділення Державної податкової інспекції України у Львівській області, повідомляє, що дана інформація не відповідає дійсності.
До уваги платників податків!

28 серпня 2017 року за організацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, за участю
Кам’янської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області проводиться тематичний семінар для платників податків.
На семінарі будуть розглядатися наступні питання:
Щодо порядку роботи системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризику, достатніх для зупинки реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН; зміни критеріїв ризиковості податкових накладних;
про нарахування та сплату земельного податку; про надання адміністративних послуг в ЦОП; порядок перебування на спрощеній системі оподаткування платниками єдиного податку ІV групи; електронні сервіси ДФС України”.
Місце проведення: в приміщенні Будинку культури м. Верхньодніпровськ за адресою:
м. Верхньодніпровськ, пл. Олександра Поля, 1.

Початок семінару: 11 год. 00 хв.
Податковий календар на 25 та 28 серпня 2017 року

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що

25 серпня, п’ятниця, останній день подання
декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію;

28 серпня, понеділок, останній день сплати
● єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за липень 2017 року.
Оновлена форма довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або про відсутність податкових зобов’язань)

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 28.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №568, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.07.2017 за №839/30707 (далі – Наказ №568).
Наказом №568 затверджена форма довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) (далі – Довідка) та Порядок її оформлення і видачі (далі – Порядок).
Довідка видається безоплатно у паперовій та/або електронній формах на підставі:
- заяви платника податків про видачу Довідки за формою, наведеною у додатку до Порядку (далі – Заява);
- податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація).
Заява та Декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.
Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний пункт Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), яким передбачено видачу контролюючим органом довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) довідку буде подано платником податків.
Заяву за вибором платника податку може бути подано засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Відповідно до п.179.3 ст.179 розділу IV ПКУ платники податку – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подати до контролюючого органу Декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду (п.5 Порядку).
Довідка видається контролюючим органом за місцем податкового обліку:
- платникам податків, які звернулися відповідно до п.179.12 ст.179 розділу IV ПКУ, – протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви;
- платникам податку – резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та які звернулися відповідно до п.179.3 ст.179 розділу IV ПКУ, – протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації та сплати належної суми податку.
Наказом №568 також визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №795 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку) та Порядку її заповнення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.01.2014 за №8/24785.

Затверджені нові форма Книги обліку доходів і витрат та
Порядок ведення обліку доходів і витрат
для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 11.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.06.2017 №591, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.07.2017 за №871/30739 (далі – Наказ №591).
Цим Наказом затверджені нові:
- форма Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі – Книга обліку);
- Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі – Порядок).
Порядок поширюється на фізичних осіб – платників податків (далі – платники податків), які отримують доходи та відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) та/або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку, крім осіб, які перебувають на податковому обліку як самозайняті особи.
Порядок розроблено відповідно до положень ПКУ, згідно з підпунктом «а» пункту 176.1 статті 176 розділу IV якого платники податків ведуть облік у Книзі обліку.
Наказом №591 визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №794 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за №2217/24749.
Характерні помилки при заповненні податкової звітності з
екологічного податку за другий квартал 2017 року

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державною фіскальною службою України за результатами попереднього аналізу податкової звітності з екологічного податку за другий квартал 2017 року встановлено непоодинокі методологічні помилки заповнення податкової звітності, а саме.
1. Платниками під час заповнення додатків до Податкової декларації екологічного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №715, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1052/27497 (далі – Декларація), не враховано, що з 1 січня 2017 року Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» збільшено на 12% ставки екологічного податку, що діяли у 2016 році.
Так, наприклад, деякими підприємствами за кодом забруднюючої речовини відходів 243.1.001 «Азоту оксиди» задекларовано зобов’язання за ставкою «1968,65» замість «2204,89».
2. У колонці 3 додатків 1 – 3 до Декларації фактичний обсяг викидів або об’єкт оподаткування платниками зазначається у «кілограмах», а не у «тоннах», як передбачено додатками.
3. У випадках коли коефіцієнт дорівнює «1», у колонці 5 додатка 2, колонках 5 та 6 додатка 3 до Декларації платниками замість «1» зазначається «0».
4. У колонці 5 додатка 2, колонках 5 та 6 додатка 3 до Декларації платниками зазначається коефіцієнт інший, ніж передбачено Податковим кодексом України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), або замість коефіцієнта вказується ставка податку.
Так, відповідно до п.246.4 ст.246 ПКУ у разі розміщення відходів на звалищах, які не забезпечують повного виключення забруднення атмосферного повітря або водних об’єктів, ставки податку збільшуються у 3 рази. При цьому, платники у колонці 6 додатка 3 до Декларації зазначили, наприклад, коефіцієнти «3,3»; «5», «3,1» замість «1» або «3».
5. У додатках 1 – 3 до Декларації платниками зазначається не безпосередній код забруднюючої речовини (відходів), а загальний – код групи забруднюючої речовини (відходів) або код зовсім не зазначається.
6. У додатках 1 – 3 до Декларації платниками зазначається код однієї забруднюючої речовини (відходів), а ставка іншої.
Так, наприклад, платником зазначається код забруднюючої речовини «243.1.010» – це «Вуглеводні» (за нею згідно з ПКУ ставка – «124,61»), а ставка – «83,07» (згідно з ПКУ – це ставка забруднюючих речовин: «Водень хлористий», «Вуглецю оксид», «Тверді речовини», коди яких, відповідно, «243.1.008», «243.1.009» та «243.1.012»).
7. Платниками заповнюється замість одного додатка до Декларації інший додаток.
Так, наприклад, замість додатка 3 «Розрахунок за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах» до Декларації за розміщення малонебезпечних відходів заповнено додаток 1 «Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення» до Декларації.
З урахуванням зазначеного, звертаємо увагу платників екологічного податку на забезпечення правильного заповнення усіх реквізитів звітності, застосування ставок та коефіцієнтів.
До уваги платників ПДВ: документи,
про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник ПДВ має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.
Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Перелік), у розрізіКритеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії оцінки), визначений наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621, (далі – Наказ №567).
Так, зокрема, для критерію, зазначеного упідпункті 2пункту 6 Критеріїв оцінки такими документами є:
- договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
З урахуванням змін, внесених наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №654 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 07.08.2017 за №966/30834) до Наказу №567, письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС.
ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв’язку, якими можуть подаватись письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку.
За ліцензії на алкоголь і сигарети підприємці Дніпропетровщини сплатили більше 50 млн. грн.

З початку 2017 року місцеві бюджети Дніпропетровської області поповнилися на 50,5 млн. грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 36,4 млн. грн. – від ліцензування роздрібної торгівлі.
Протягом січня – липня поточного року суб’єктам господарювання видано 8622 ліцензії на право роздрібної торгівлі підакцизними товарами, з яких: 4841 ліцензія на алкогольні напої та 3781 – на тютюнові вироби.
Разом з тим, протягом семи місяців 2017 року призупинено дію 1414 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу та анульовано 1443 ліцензії, у тому числі – 62 за порушення законодавства в частині продажу алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

Актуально для платників ПДВ: якщо зупинена реєстрація ПН/РК в ЄРПН!

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої ПН/РК сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, встановлених відповідно до п.74.2 ст.74 ПКУ.
Підпунктом 201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої ПН/РК. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються:
а) порядковий номер та дата складення ПН/РК;
б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН (далі – Критерії оцінки), на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації ПН/РК;
в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої ПН/РК в ЄРПН.
Вичерпний перелік таких документів (далі – перелік) у розрізі Критеріїв оцінки затверджено наказом Міністерства фінансів України від №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», зареєстрований у Міністерстві.
Звертаємо увагу, що наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №654, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.08.2017 за №966/30834 (далі – Наказ №654), який набрав чинності 12.08.2017, внесені зміни до Наказу №567.
Так, зокрема, відповідно до Наказу №654 письмові пояснення та копії документів, зазначені у переліку, платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку.

Оновлено форми карток і книг аналітичного обліку
суб’єктів державного сектору та порядок їх складання

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 11.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.06.2017 №604 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 24.07.2017 за №895/30763) (далі – Наказ №604).
Наказом №604 затверджено нові:
форми:
- Картки аналітичного обліку готівкових операцій;
- Картки аналітичного обліку касових видатків;
- Картки аналітичного обліку фактичних видатків;
- Картки аналітичного обліку відкритих (виділених) асигнувань;
- Книги аналітичного обліку відкритих асигнувань (перерахованих коштів) суб’єктам державного сектору нижчого рівня;
- Книги аналітичного обліку асигнувань та взятих зобов’язань;
- Картки аналітичного обліку капітальних видатків;
- Картки аналітичного обліку доходів від реалізації продукції (робіт, послуг);
- Картки аналітичного обліку фінансових доходів (відсотків, роялті, дивідендів);
► Порядок складання карток і книг аналітичного обліку суб’єктами державного сектору (далі – Порядок).
Порядок застосовується при складанні карток і книг аналітичного обліку розпорядниками бюджетних коштів.
Наказом №604 визнано таким, що втратив чинність, наказ Державного казначейства України від 06.10.2000 №100 «Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку бюджетних установ та порядку їх складання», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25.10.2000 за №747/4968 (із змінами).
Наказ №604 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від11.08.2017 №63.

Рентна плата за спеціальне використання води:
типові помилки у поданій звітності за другий квартал 2017 року

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України здійснила аналіз даних податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (далі – Плата) за результатами діяльності юридичних осіб за другий квартал 2017 року та повідомила наступне.
За результатами аналізу податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (додаток 5 до податкової декларації з рентної плати) (далі – Додаток 5) встановлено, що окремі платники під час подання до органу ДФС податкової звітності з Плати не дотримувались порядку її заповнення, внаслідок чого звітність була подана з помилками.
Так має місце невірне заповнення платниками рядка 8 «Об’єкт оподаткування з початку року» Додатку 5, внаслідок чого в окремих випадках значення рядка 8 (р.8 = р.8.1 + р.8.2) дорівнює невірному значенню за наявності показників у рядках 8.1 або 8.2.
Також виявлені факти застосування платниками неіснуючих коефіцієнтів до ставок Плати та/або неправильний порядок відображення застосованих коефіцієнтів до ставок Плати у рядках поданої звітності.
Згідно з порядком складання податкової звітності з Плати:
- у р.10.1 повинен зазначатись коефіцієнт 0,005 до ставок Плати відповідно до п.255.6 ст.255 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ);
- у р.10.2 – коефіцієнт 0,3 до ставок Плати (відповідно до п.255.7 ст.255 ПКУ);
- у р. 10.3 – коефіцієнт 2 (відповідно до п.п.255.11.10 п.255.11 ст.255 ПКУ);
- у р. 10.4 – коефіцієнт 5 (відповідно до п.п.255.11.13 п.255.11 ст.255 ПКУ).
Однак, окремими платниками Плати у рядках 10.1 – 10.4 було задекларовано неіснуючі коефіцієнти до ставок Плати, наприклад, «7287»; «7225»; «1046»; «100».
У рядку 9 «Ставка рентної плати» Додатка 5 платниками зазначаються інші, ніж передбачено статтею 255 ПКУ, ставки рентної плати.
Незначні помилки, які припускають платники під час декларування податкових зобов’язань з Плати, виявлено за результатами аналізу податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту (додаток 6 до податкової декларації ї рентної плати) (далі – Додаток 6).
Так, у рядку 6 «Ставка рентної плати» Додатка 6 платниками зазначаються інші, ніж передбачено ПКУ ставки рентної плати (наприклад, ставка «0,02» замість «0,0184» ставка «0,1503» замість «0,1659»).
З урахуванням зазначеного, звертаємо увагу платників Плати на дотримання ними порядку заповнення податкової звітності з Плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496, зі змінами.
Також нагадуємо, що додатки є невід’ємною частиною податкової декларації з рентної плати (далі –Декларація). Відповідний тип додатка забезпечує обчислення податкового зобов’язання за відповідним видом об’єкта оподаткування. За відсутності у платника відповідного виду об’єкта оподаткування тип додатка, в якому обчислюється податкове зобов’язання для такого об’єкта оподаткування, до Декларації не додається.


Фахівцями фіскальної служби Дніпропетровської області проведено кущовий семінар з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування для платників м. Кривого Рогу

Днями, ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з Криворізькою північною ОДПІ проведено кущовий семінар для платників щодо актуальних питань податкового законодавства, зокрема щодо особливостей адміністрування ПДВ в частині зупинення реєстрації ризикових податкових накладних/розрахунків коригування.
Платникам податків надані роз’яснення щодо порядку роботи електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ, критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), переліку документів, достатніх для реєстрації податкових накладних та строків прийняття рішення комісією про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації.
Фахівці ДФС звернули увагу присутніх на внесення змін до критеріїв блокування реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №654 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567».
На семінарі також були розглянуті останні зміни податкового законодавства та приділено увагу таким питанням: адмініструванню акцизного податку, перевагам легалізації трудових відносин, функціонуванню електронних сервісів ДФС України, заходам боротьби з корупцією.
Наприкінці семінару платники отримали відповіді на запитання та друковану продукцію.
Змінено Порядок відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 11.08.2017 набрала чинності постанов Кабінету Міністрів України від 0зміни до абзацу першогопункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 №138.
зменшено з 75% до 40% частину чистого прибутку (доходу), що відраховується до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями для державних підприємств «Національна енергетична компанія «Укренерго»» та «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»».
Строк дії – до 1 липня 2018 року (опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» від 11.08.2017 №149).

Внесені зміни до форми Податкової декларації з транспортного податку

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 15.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 27.06.2017 №595, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.07.2017 за №879/30747 (далі – Наказ №595).
Наказом №595 у новій редакції викладена форма Податкової декларації з транспортного податку (далі – Декларація), що затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №415, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за №474/26919.
Зміни, внесені до Декларації, зумовлені набранням чинності Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким змінена редакція п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у частині визначення об’єкта оподаткування транспортним податком. Зокрема, до критеріїв визначення вартості транспортного засобу включено тип пального.
Нагадаємо, що згідно з п.п.267.6.4 ПКУ таку Декларацію подають платники транспортного податку – виключно юридичні особи. Вони самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування Декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Наказ №595 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 15.08.2017 №64.
Яка відповідальність передбачена за
порушення граничних термінів реєстрації ПН та РК до ПН в ЄРПН?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Згідно з п.120¹.1 ст.120¹ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст.201 ПКУ, для реєстрації податкової накладної (далі – ПН) та/або розрахунку коригування (далі – РК) до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) (крім ПН, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу у розмірі:
10% суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20% суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30% суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40% суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.
У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН згідно з п.201.16 ст.201 ПКУ штрафні санкції, передбачені п.120¹.1 ст.120¹ ПКУ, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких ПН/РК згідно з п.п.201.16.4 п.201.16 ст.201 ПКУ.
У разі реєстрації ПН та/або РК до ПН до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог ПКУ щодо своєчасності реєстрації таких документів в ЄРПН, штрафні санкції, передбачені п.п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ, не застосовуються.
Відповідно до п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого ст.201 ПКУ, ПН та/або РК до такої ПН в ЄРПН (крім ПН, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні – рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, – тягне за собою накладення на платника податку штрафу у розмірі 50% суми податкових зобов’язань з ПДВ, зазначеної у такій ПН та/або РК до ПН або від суми ПДВ, нарахованої за операцією з постачання товарів/послуг, якщо ПН на таку операцію не складено. У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН згідно з п.201.16 ст.201 ПКУ штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття відповідного рішення щодо відновлення реєстрації таких ПН/РК згідно з п.п.201.16.4 п.201.16 ст.201 ПКУ.
Відсутність реєстрації в ЄРПН ПН та/або РК до такої ПН, зазначених в абзаці першому п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ, після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення – рішення, – тягне за собою накладення на платника податку штрафу у розмірі 50% суми податкових зобов’язань з ПДВ, зазначеної у такій ПН та/або РК до ПН або від суми ПДВ, нарахованої за операцією з постачання товарів/послуг, якщо ПН на таку операцію не складено.
У разі реєстрації в ЄРПН ПН та/або РК до такої ПН, зазначених в абзаці першому п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ, протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення – рішення, штрафні санкції, передбачені абзацом другим п.120¹.2 ст.120¹ ПКУ та п.120¹.1 ст.120¹ ПКУ, не застосовуються.
Відповідно до п.35 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ норми п.120¹.1 ст.120¹ ПКУ не застосовуються при порушенні термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН, складених до 01.10.2015.
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 101.27 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
У липні майже 100% платників ПДВ Дніпропетровщини
відзвітувалися, не відвідуючи фіскальні органи

За посередництвом інтернету у Дніпропетровській області за підсумками липня 2017 року прозвітувало понад 18096 платників ПДВ, або 99,3% від загальної кількості звітуючих з цього податку.
Також у липні поточного року у Дніпровському регіоні по сумах нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування прозвітувало 51708 платників. З них засобами телекомунікаційного зв’язку скористалися 44199 платників, або 85%.
«Переважна більшість платників вже переконались, що подання звітності в електронному вигляді має багато переваг: вона може надсилатись засобами телекомунікаційного зв’язку як в робочі часи, так і після трудового дня, у вихідні та свята, безпосередньо з офісу платника, власної квартири, будинку, Інтернет – кафе або з будь-якого місця з доступом до мережі Інтернет без черг, що пов’язані з передачею звітності у дні її масового подання», – запевнила начальник управління обслуговування платників Олена Ярова.

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
начальника юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Олега Басана
на тему: «Актуальні питання оподаткування та новації в податковому законодавстві»

Питання 1. Як заповнити розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної у разі виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, крім виправлення помилки в «Індивідуальному податковому номері»?

Відповідь. Не допускається виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера.
Помилки, допущені у верхній лівій частині податкової накладної виправляються шляхом складання розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – розрахунок коригування), в якому зазначаються правильні показники.
При виправленні помилок в реквізитах податкової накладної «Найменування отримувача (покупця)» та/або «Номер філії» платник податків на дату виявлення помилки має право скласти розрахунок коригування до такої податкової накладної, в якому всі правильно заповнені реквізити податкової накладної повторюються, а реквізит, в якому допущено помилку, заповнюється без помилок. У такому випадку графи з 1 по 14 розділу Б розрахунку коригування та у розділі, до якого вносяться узагальнюючі дані щодо сум коригування, не заповнюються (залишаються пустими).
Виправлення помилок в розділі А табличної частини податкової накладної платник податку здійснює шляхом складання розрахунку коригування, в якому зазначаються правильні показники.
У разі виправлення помилок в розділі Б табличної частини податкової накладної, платник податку повинен скласти розрахунок коригування до такої податкової накладної, в якому одним рядком зазначити показники зі знаком «–» щодо товарів/послуг, показники яких виправляються, та другим рядком – зі знаком «+» щодо товарів/послуг, які фактично постачаються/надаються.
При цьому графа 1 розрахунку коригування, в якій зазначається № з/п рядка податкової накладної, що коригується, заповнюється двічі по кожному з рядків, які коригуються, а у графі 2 зазначається причина коригування – «виправлення помилки».
Показники рядків І-ІХ розділу А табличної частини податкової накладної є розрахунковими та формуються на підставі даних розділу Б. Тому показники рядків І-ІХ розділу А коригуються разом з відповідними показниками розділу Б, якщо коригування показників розділу Б призводить до зміни показників розділу А.
Показник рядка Х розділу А табличної частини податкової накладної коригуванню не підлягає.

Питання 2. Які дії платника податків у випадку якщо прийнято рішення про призупинення реєстрації/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН?

Відповідь. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п.«в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), та які передаються таким контролюючим органом до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику для прийняття відповідного рішення.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН приймається та надсилається платнику податку протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Питання 3. Що робити, якщо реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено?

Відповідь. У разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у п. п. «в» п. п. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПКУ.
Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)1312601 (далі – Повідомлення).
Повідомлення (J(F)1312601) по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН, та копії документів у вигляді окремих додатків до Повідомлення, додаються за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).
Обмеження диктується обмеженнями системного програмного забезпечення, яке не залежить від Державної фіскальної служби України.
Як свідчить практичний досвід, 2 Мб достатньо для 1 вкладеного документа.

СМКОР: оновлено критерії блокування реєстрації ПН/РК

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що п.74.2 ст.74 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2577-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) (далі – СМКОР), яка з 01.07.2017 працює у повноцінному режимі.
В Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН (далі – Моніторинг).
СМКОР та затверджених .
СМКОР здійснюється Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до Критеріїв , яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності (Таблиця даних платника податку), якщо комісією ДФС прийнято рішення про врахування такої інформації.
У разі, якщо за результатами Моніторингу встановлено, що ПН/РК відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв , реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.
Звертаємо увагу, що наказом Мінфіну від 21.07.17 №654, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.08.2017 за №966/30834 (далі – Наказ №654), внесено зміни до Критеріїв оцінки.
Таким чином, з урахуванням змін, внесених Наказом №654, Моніторинг ПН/РК здійснюється ДФС за такими критеріями (п.6 Критеріїв оцінки):
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПН/РК, яка подана на реєстрацію в ЄРПН, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у ПН/РК, зареєстрованих з 01.01.2017 в ЄРПН, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно зУКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної у ПН, яка подана на реєстрацію в ЄРПН, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб’єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначенимипідпунктами 215.3.1та 215.3.2 п.215.3 ст.215 ПКУ, стосовно товарів, які зазначені платником податку у ПН, поданій на реєстрацію в ЄРПН.
У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1) цього пункту та сума податку на додану вартість (далі – ПДВ), зазначена в ПН, зареєстрованих платником податку в ЄРПН у звітному (податковому) періоді з урахуванням ПН/РК, поданої на реєстрацію в ЄРПН, які відповідають вимогам підпункту 1) цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимогп.201.16ст.201 ПКУ.
У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РК відповідає одній з умов, зазначених у підпункті 2) цього пункту, – реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимогп.201.16 ст.201 ПКУ.

Трансфертне ціноутворення:
затверджено перелік організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок)

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 27.07.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 №480 «Про затвердження переліку організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи» (далі – Перелік).
З урахуванням вищезазначеного та з метою забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення Державна фіскальна служба України у листі від 14.08.2017 №21674/7/99-99-14-01-02-17 «Про набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року №480» (далі – лист ДФС №21674) повідомила наступне.
Перелік прийнято на виконання п.п.«г» п.п.39.2.1.1 п.п.39.2.1 п.39.2 ст.39 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), згідно з яким господарські операції платника податків, що можуть впливати на об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств платника податків, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи, є контрольованими операціями.
Згідно з частиною другою цього підпункту якщо нерезидентом, організаційно-правова форма якого включена до Переліку, у звітному році сплачувався податок на прибуток (корпоративний податок), господарські операції платника податків з ним визнаються неконтрольованими за відсутності інших критеріїв, визначених підпунктами «а» – «в» п.п.39.2.1.1 п.п.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ:
а) господарські операції, що здійснюються з пов’язаними особами – нерезидентами, в тому числі у випадках, визначених п.п.39.2.1.5 п.п.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ;
б) зовнішньоекономічні господарські операції з продажу та/або придбання товарів та/або послуг через комісіонерів – нерезидентів;
в) господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, зареєстрованими у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до п.п.39.2.1.2 п.п.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ, або які є резидентами цих держав.
У листі №21674 ДФС звернула увагу на питання щодо:
- визначення звітного періоду;
- підтвердження сплати податку нерезидентом;
- підтвердження резиденства контрагента – нерезидента;
- особливостей застосування Переліку у 2017 році.
Лист №21674 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням

До уваги платників податків:
режим роботи ЦОПів у святкові та вихідні дні серпня 2017 року!

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує про режим роботи центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) у святкові та вихідні дні серпня 2017 року:
- 25 серпня 2017 року – робочий день у режимі чергування (за необхідності, із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 13 год. 00 хв.;

- 24, 26 та 27 серпня 2017 року –вихідні дні.

До уваги суб’єктів господарювання та громадян!

Кам’янська ОДПІ нагадує, що з 20 липня поточного року було змінено номер телефону для прийняття:
- інформації на ;
- усних звернень громадян;
- інформації про особу, стосовно якої поводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади».
Отримати інформаційно-довідкові послуги, залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача:
0 - для отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;
1- для отримання інформаційно-довідкових послуг;
2- з питань щодо електронного цифрового підпису;
3- для залишення усного звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
4- для залишення інформації на ;
5- для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
6- Для залишення повідомлення від працівників ДФС про порушення Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;
7- для отримання довідкової інформації».
Дотримання професійної етики – один з найважливіших принципів роботи органів ДФС

Кам’янська ОДПІ нагадує, що під час виконання своїх службових повноважень працівники органів ДФС зобов’язані неухильно додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки: бути ввічливими у стосунках з громадянами та суб’єктами господарювання, будувати свої відносини з ними на основі довіри, поваги, об’єктивності, справедливості, терпимості, законності. Сервіс ДФС України «Пульс» дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників органів ДФС.
Жодне повідомлення не залишиться без уваги, адже плідна робота сервісу «Пульс» – це шлях до успішної співпраці громадян та бізнесу з органами ДФС.
Номер Контакт-центру ДФС .
Легалізація заробітної плати - забезпечення майбутнього

Заробітна плата - одна з головних економічних категорій, яка поєднує інтереси працівників, підприємців та держави і безпосередньо впливає на рівень життя населення. Тож приховування громадянами своїх реальних доходів, виплата працедавцями заробітної плати в «конвертах» негативно впливає на наповнення бюджету.
Питання виплати офіційної, прозорої зарплати сьогодні дуже актуальне. Адже більшість працівників іноді свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців отримувати офіційну (часто мінімальну) та неофіційну (значно вище мінімальної) зарплатню. Трапляється, що вони навіть не знають про те, що їхня «прозора» зарплата значно відрізняється від тої, яка записана у відомості. Ця різниця з’ясовується згодом, коли працівнику потрібна довідка про доходи, наприклад, для отримання кредиту чи для пред’явлення у Пенсійний фонд при оформленні пенсії.
Виплата заробітної плати в «конвертах» призводить до втрати можливості користування державними гарантіями відповідно до чинного законодавства України. Приховування реального доходу впливає на недостовірність наданої інформації при зверненні за соціальними пільгами, призводить до втрати трудового стажу при розрахунку розміру пенсії.
Відсутність внесків до фондів соціального страхування унеможливлює соціальний захист працівників, такі особи втрачають право на отримання гарантованої державою відпустки, своєчасно та не нижче мінімальних гарантій в оплаті праці заробітної плати, на здорові, безпечні умови праці.
Проте, значна частина громадян не знає чинного законодавства про працю. Працівники досі вважають, що, як і раніше, відмітка в трудовій книжці дасть їм можливість одержувати пенсію в повному обсязі, але це не так. Принагідно, звертаємось до керівників, які надають перевагу виплаті зарплати в так званих «конвертах» із закликом проявити свою громадянську позицію і легалізувати реальну зарплатню працівників не визначаючи їм сумного майбутнього.
Адже в результаті одержання зарплати «в «конвертах» вони позбавлені належного захисту на випадок непрацездатності та приречені на мізерну пенсію. Легалізація заробітної плати - забезпечення майбутнього.
На Черкащині під час одержання неправомірної вигоди затримано працівницю податкової інспекції
Працівниками відділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Черкаській області затримано працівницю юридичного підрозділу Уманської ОДПІ, яка вимагала у директора підприємства неправомірну вигоду у сумі 30 тис. гривень за нестворення штучних перешкод під час ліквідації підприємства.
Під час одержання першої частини грошових коштів у сумі
10 тис. гривень службову особу податкової інспекції затримано «на гарячому».

За вказаним фактом здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні за ч. 3 ст. 368 КК України («прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою»). Тривають першочергові слідчі дії.
Митники Буковини упередили незаконне переміщення до Румунії тканини вартістю понад 1 млн. гривень
Значну партію незаконно переміщуваного товару виявили співробітники Чернівецької митниці ДФС спільно з представниками Управління СБУ у Чернівецькій області у пункті пропуску «Порубне-Сірет» митного поста «Вадул-Сірет».
Під час здійснення митних формальностей щодо транспортного засобу комерційного призначення, що прямував з Туреччини до України, митники прийняли рішення про здійснення повного огляду товару.
Під час перевірки встановлено невідповідність кількості та ваги наявного вантажу відомостям, заявленим в товаросупровідних документах.
Таким чином, упереджено спробу незаконного переміщення товарів шляхом подання як підстави для їх переміщення документів, які містять неправдиві відомості щодо ваги та кількості.
Щодо 43-річного водія однієї з транспортних фірм Буковини митниками порушено справу про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України. Товар «Тканина» іноземного виробництва вагою майже 20 тис. кг вилучено на склад митниці. Його орієнтовна вартість становить понад 1 млн. грн.
Митники Київщини виявили 340 упаковок прихованих дороговартісних медичних препаратів
Працівниками Управління протидії митним правопорушенням Київської митниці ДФС спільно з прикордонниками в пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано переміщення партії дороговартісних медичних препаратів з приховуванням від митного контролю.
Наша співвітчизниця поверталася авіарейсом зі Стамбулу і для проходження митного контролю обрала спрощену систему «зелений коридор».
Приховані від митного контролю 340 упаковок препаратів mpiviropack, serinospirevir, augidacla, daclavirocyrl (для лікування онкології різних типів, гепатиту тощо) виявлено у багажному відділенні під час проходження валізи громадянки через рентген-препарат. Препарати приховувалися в дорожній валізі в одязі пасажирки і були обкладені пачками з горіхами, що ускладнювало їх виявлення.
Жодних дозвільних документів на ці медичні препарати не виявлено.
Складено протокол про порушення митних правил. Медикаменти вилучено до винесення судом рішення у справі.
Довідково: за даними інтернет-сайтів, вартість однієї упаковки одного з цих препаратів близько 5 тисяч гривень.
Митники виявили незаконне ввезення медичного препарату на мільйон гривень
Харківські митники виявили 107 флаконів не задекларованого лікарського препарату «ReFactoAF» попередньою вартістю понад 1,3 млн. грн., який намагались ввезти до України.
Випадок стався у харківському аеропорту під час митного контролю та митного оформлення пасажирів рейсу «Стамбул-Харків». Один з пасажирів, громадянин Тунісу, обрав форму проходження митного контролю «зелений коридор». Тобто заявив, що жодних заборонених, обмежених чи обов’язкових до декларування товарів не переміщує.
Однак під час митного огляду та сканування багажу митниками було помічено підозрілу кількість невідомого товару у валізі. Після більш детального огляду та відкриття валізи митники виявили флакони з білою речовиною в кількості 107 шт. з маркуванням «ReFactoAF 500 IU/UI Powder tor solution for injection».
Зазначеними діями громадянин порушив встановлений порядок проходження митного контролю шляхом переміщення через митний кордон України товарів, які заборонено або обмежно законодавством України. По даному факту було складено відповідний протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України.
Нагадування:
З правилами ввезення лікарських препаратів до України ви можете ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
На Харківщині викрито махінації на 90,7 млн. гривень
Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Харківській області спільно з місцевою прокуратурою встановлено факти можливих взаємовідносин одного з товариств з обмеженою відповідальністю м. Києва з суб'єктами господарської діяльності, які здійснюють маніпулювання з податковими документами.
Метою таких СГД є мінімізація податкових зобов'язань контрагентів (власних покупців та наступних покупців по ланцюгу постачання), а також введення у легальний обіг підприємств-покупців тих активів, походження яких не встановлено. Загальна сума можливих збитків, нанесених державі, складає 90,7 млн. грн.
За вказаними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України. Здійснюється кримінальне провадження.

Відділ організації роботи
Кам’янської ОДПІ
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор